Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #26 Skrevet 13. januar 2018 Jøssenavn, for en dramadame, enhver drar da på tur i den konstellasjonen man har lyst til? Noen ganger er det alle, noen ganger er det noen, noen ganger er det to. Det må man altså takle uten å lage drama. Anonymkode: 07fc0...7f6
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #27 Skrevet 13. januar 2018 enig med Anonym over Anonymkode: cc7e6...aa8
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #28 Skrevet 13. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jøssenavn, for en dramadame, enhver drar da på tur i den konstellasjonen man har lyst til? Noen ganger er det alle, noen ganger er det noen, noen ganger er det to. Det må man altså takle uten å lage drama. Anonymkode: 07fc0...7f6 Som jeg skrev litt over her så er det ikke turen i seg selv som er problemet. Men det at jeg ikke er ønsket, de har holdt det skjult for meg. Har hatt en rar magefølelse de siste gangene vi har vært sammen. Har følt at ting ikke stemmer helt. At de har klikket mer sammen, de inkluderer ikke meg mer. Det var ikke sånn før. Denne turen var en bekreftelse på min magefølelse. Det er det som er vondt. Har ikke hørt et pip fra de hele helgen. Ja, jeg blir lei meg. Men mye drama lager jeg ikke. Eneste jeg har gjort er å opprette denne tråden. Pga jeg blir frustrert/får vondt i magen. Vi har aldri reist noen plass vi 3. Jeg har heller aldri reist med bare 1 av søstrene mine. Men dette er andre gangen de reiser sammen. Anonymkode: 4578f...b8c
Love my kidz Skrevet 13. januar 2018 #29 Skrevet 13. januar 2018 Jeg skjønner deg veldig godt at dette må føles vondt. La oss få høre fra deg når du har fått snakket med dem og fått forklaring på hvorfor de gjorde det slik. Syns de kan spørres ut litt altså. Og ikke skjul at du er lei deg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2018 #30 Skrevet 13. januar 2018 Jeg hadde også blitt skuffet, frustrert og lei meg hvis jeg var deg. Veldig rart at ingen har nevnt noe som helst til deg.. Jeg forstår deg så godt❤️ - og, akkurat som deg - så hadde jeg følt ubehag med å ta det opp med de andre...❤️ Jeg hadde blitt skuffet både over mine søstre og de andre voksne i familien som ikke har sagt noe. Klem til deg fra meg! Anonymkode: 0f53a...9cc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2018 #31 Skrevet 14. januar 2018 Vi er også 3 søstre, mine to er mye nærmere hverandre og de gjør mye sammen uten å spørre meg. Jeg blir fortsatt litt lei meg, men prøver å heve meg over det. Jeg har mange venner å gjøre gøye ting sammen med mens de har mest hverandre. Det kan hende at de har bedre kjemi med hverandre enn med deg. Det som sårer meg er når de tar med moren vår uten å spørre meg. Da føler jeg meg virkelig alene. De kan også sende snapper osv. Jeg ville bare si at jeg forstår deg godt, det er vondt men jeg tror ikke du får gjort noe med det. Anonymkode: 1c297...669
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå