Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #26 Skrevet 11. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal dere virkelig forsette i 2018 med å baksnakke paprika og alle andre blogger? Kan vi ikke bare la det ligge igjen i 2017 og slutt å klikk inn på bloggene så mister de inntekten sin og kan ikke lengre utlevere barna sine.. Anonymkode: 1591f...cc7 Enig , trodde både Michelle og fotballfrua var ferdig med å blogge nå. Men lar alle bloggene ligge så blir det rolig Anonymkode: 27dfb...b1c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #27 Skrevet 11. januar 2018 mest forkastlig her er hvordan dere sitter og kritiserer et menneske dere ikke kjenner engang. hva de velger og gjøre med sine barn er opp til dem Anonymkode: 4501f...2e8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #28 Skrevet 11. januar 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: mest forkastlig her er hvordan dere sitter og kritiserer et menneske dere ikke kjenner engang. hva de velger og gjøre med sine barn er opp til dem Anonymkode: 4501f...2e8 Gidd a. Selvsagt blir hun kritisert opp, ned og i mente. Hun selger barna sine. Rettelse: hun selger det minste barnet sitt. Anonymkode: 1e42b...6f9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #29 Skrevet 11. januar 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: mest forkastlig her er hvordan dere sitter og kritiserer et menneske dere ikke kjenner engang. hva de velger og gjøre med sine barn er opp til dem Anonymkode: 4501f...2e8 Hvis du hører naboen kveld etter kveld roper og kjefter, ser naboen ødelegge leker som straff eller lar barnet sitte usikret i bil, lar du være å gjøre noe med det? Det er jo opp til hver enkelt å velge hva man gjør med barna sine. Det er forkastelig å selge barndommen til barna sine. Det er forkastelig å ta skittentøyvasken offentlig for så å skrive om barna sine offentlig. Privatliv er fint å ha! Hadde du likt å bli skrevet om på en blogg uten å kunne si nei? Anonymkode: 5d262...600
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #30 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis du hører naboen kveld etter kveld roper og kjefter, ser naboen ødelegge leker som straff eller lar barnet sitte usikret i bil, lar du være å gjøre noe med det? Det er jo opp til hver enkelt å velge hva man gjør med barna sine. Det er forkastelig å selge barndommen til barna sine. Det er forkastelig å ta skittentøyvasken offentlig for så å skrive om barna sine offentlig. Privatliv er fint å ha! Hadde du likt å bli skrevet om på en blogg uten å kunne si nei? Anonymkode: 5d262...600 er ikke noe bedre og sutre og klage over andres liv hele tiden, tydeligvis mange som har et kjedelig liv selv Anonymkode: 4501f...2e8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #31 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: er ikke noe bedre og sutre og klage over andres liv hele tiden, tydeligvis mange som har et kjedelig liv selv Anonymkode: 4501f...2e8 Ingen som surrer og klager her. Kritikk ja, klaging nei. Hva mener du med det jeg har uthevet? Anonymkode: 5d262...600
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #32 Skrevet 11. januar 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: er ikke noe bedre og sutre og klage over andres liv hele tiden, tydeligvis mange som har et kjedelig liv selv Anonymkode: 4501f...2e8 Du gjør det jo selv da;) som kommenterer på anonymforum. Ikke over livet , men du klager jo på andre sine kommentarer Anonymkode: 27dfb...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå