Gå til innhold

Villapaprika


Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal dere virkelig forsette i 2018 med å baksnakke paprika og alle andre blogger? Kan vi ikke bare la det ligge igjen i 2017 og slutt å klikk inn på bloggene så mister de inntekten sin og kan ikke lengre utlevere barna sine..

Anonymkode: 1591f...cc7

Enig , trodde både Michelle og fotballfrua var ferdig med å blogge nå. Men lar alle bloggene ligge så blir det rolig

Anonymkode: 27dfb...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mest forkastlig her er hvordan dere sitter og kritiserer et menneske dere ikke kjenner engang. hva de velger og gjøre med sine barn er opp til dem

Anonymkode: 4501f...2e8

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

mest forkastlig her er hvordan dere sitter og kritiserer et menneske dere ikke kjenner engang. hva de velger og gjøre med sine barn er opp til dem

Anonymkode: 4501f...2e8

Gidd a. Selvsagt blir hun kritisert opp, ned og i mente. Hun selger barna sine. Rettelse: hun selger det minste barnet sitt.

Anonymkode: 1e42b...6f9

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

mest forkastlig her er hvordan dere sitter og kritiserer et menneske dere ikke kjenner engang. hva de velger og gjøre med sine barn er opp til dem

Anonymkode: 4501f...2e8

Hvis du hører naboen kveld etter kveld roper og kjefter, ser naboen ødelegge leker som straff eller lar barnet sitte usikret i bil, lar du være å gjøre noe med det? Det er jo opp til hver enkelt å velge hva man gjør med barna sine.

Det er forkastelig å selge barndommen til barna sine. Det er forkastelig å ta skittentøyvasken offentlig for så å skrive om barna sine offentlig. Privatliv er fint å ha! Hadde du likt å bli skrevet om på en blogg uten å kunne si nei?

Anonymkode: 5d262...600

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis du hører naboen kveld etter kveld roper og kjefter, ser naboen ødelegge leker som straff eller lar barnet sitte usikret i bil, lar du være å gjøre noe med det? Det er jo opp til hver enkelt å velge hva man gjør med barna sine.

Det er forkastelig å selge barndommen til barna sine. Det er forkastelig å ta skittentøyvasken offentlig for så å skrive om barna sine offentlig. Privatliv er fint å ha! Hadde du likt å bli skrevet om på en blogg uten å kunne si nei?

Anonymkode: 5d262...600

er ikke noe bedre og sutre og klage over andres liv hele tiden, tydeligvis mange som har et kjedelig liv selv

Anonymkode: 4501f...2e8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

er ikke noe bedre og sutre og klage over andres liv hele tiden, tydeligvis mange som har et kjedelig liv selv

Anonymkode: 4501f...2e8

Ingen som surrer og klager her. Kritikk ja, klaging nei. 

Hva mener du med det jeg har uthevet?

Anonymkode: 5d262...600

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

er ikke noe bedre og sutre og klage over andres liv hele tiden, tydeligvis mange som har et kjedelig liv selv

Anonymkode: 4501f...2e8

Du gjør det jo selv da;) som kommenterer på anonymforum. Ikke over livet , men du klager jo på andre sine kommentarer 

Anonymkode: 27dfb...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...