Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Herreminhatt som hun ommøblerer og flytter og bytter rom, maler og gjør om. Skal flytte-skal ikke flytte, maler om og ungene inn og ut av rom i ett sett. Greit at man må prøve ut en løsning og ombestemme seg, men det går jo hurramegrundt og må være slitsomt for ungene. Anonymkode: 04ab5...fcb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Hun er helt på trynet. Hun evner faktisk ikke å gjøre noen ting rett i mine øyne. Det er en togkræsj alt sammen. Alt hun deler er så kritikkverdig at hun i det hele tatt får holde på er et under. Og det hun deler, spesielt måten hun er mot barna sine er uten tvil omsorgssvikt. Hun er fæl mot de eldste og mot den yngste er hun også fæl bare på en annen måte. Kostholdet til minste er under en hver kritikk! Og ikke minst eksponeringen. Jeg har sluttet å følge henne i SOME fordi jeg ble så provosert over måten hun er mot barna sine. Den dagen jeg fikk nok var den dagen jeg fikk vite hvilken bhg minste gikk i. Alle valg hun tar, alle vurderinger er langt under pari. Det er løgn og bedrag og det er overeksponering. Det er fasade og tragedie. Hun er alltid et offer for omstendighetene og ingenting av det som skjer i livet hennes er hennes feil, til tross for at det er hun som tar disse ræva valgene. Og kraken har valgt en make som er ekspert på å bygge oppunder og er av eksakt samme ulla som henne selv. Anonymkode: 1e42b...6f9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Hva er galt med bhg den minste går i? Anonymkode: e8e0d...db0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 Noen som vet hva hun heter på Snap? Anonymkode: 04256...9bd
KellyTaylor Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er galt med bhg den minste går i? Anonymkode: e8e0d...db0 ER vel ikke noe galt med barnehagen, snarere tvertimot denne paprika som DELER offentlig hvor minipaprika oppholder seg om dagen!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er galt med bhg den minste går i? Anonymkode: e8e0d...db0 Barnehagen er det ikke noe galt med, problemet er at JEG som en helt tilfeldig tidligere følger vet hvilken barnehage barnet går i. Anonymkode: 1e42b...6f9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #7 Skrevet 10. januar 2018 Den dama kommer til å få et stort problem når ungene vokser til og innser at mora ukritisk har delt hele barndommen deres, sammen med sitt eget drama. Det gjelder for så vidt mange av disse bloggerne. Mamma til Michelle, Komikerfrue, Fotballfrua og Anne Brith for å nevne noen. De driter jo fullstendig i barnas personvern, og det må være rimelig kjipt den dagen ungene innser at mamma tjente til livets opphold med å utlevere seg selv og oss til alle og enhver, og at når man googler seg selv får man opp detaljer om alt fra hvordan man ble unnfanget, når man sluttet med bleier, når man fikk sin første kvise og alt inni mellom... Anonymkode: bbdb2...6c5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 De tjener jo rått på å bruke barna som underholdning.Tragisk.Men hva gjør man ikke for penger. Anonymkode: 09ca7...f4d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 Det beste hadde jo vært om alle slutta å følge de og klikke seg inn , da slutter hun jo også å tjene penger på det og må ta seg en vanlig jobb . Mamma til michelle skulle vel slutte å blogge ? Anonymkode: 27dfb...b1c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #10 Skrevet 10. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det beste hadde jo vært om alle slutta å følge de og klikke seg inn , da slutter hun jo også å tjene penger på det og må ta seg en vanlig jobb . Mamma til michelle skulle vel slutte å blogge ? Anonymkode: 27dfb...b1c Var ikke mange dagene hun klarte slutte Men nå skal det bli bryllupsblogg da... Anonymkode: a3ff4...d45
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #11 Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Var ikke mange dagene hun klarte slutte Men nå skal det bli bryllupsblogg da... Anonymkode: a3ff4...d45 Iallefall bedre enn å blogge om ungene Anonymkode: 27dfb...b1c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #12 Skrevet 10. januar 2018 Alle bloggere som utleverer barna er tragiske. Caroline Berg Eriksen er nok den verste, de andre er litt mer unnskyldt fordi jeg tenker de ikke vet helt hva de holder på med, det er ikke mer å hente liksom. CBE er en veteran og burde være opplyst nok til å slutte. Hun har begynt å ta bilder av barna bakfra, så hun skjønner at det hun gjør er feil, men likevel fortsetter hun. Det er nesten verre. I tillegg til massevis av utleverende informasjon. Stakkars unger som har fått utdelt så ræva foreldre. Anonymkode: d7d9e...9b9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #13 Skrevet 10. januar 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle bloggere som utleverer barna er tragiske. Caroline Berg Eriksen er nok den verste, de andre er litt mer unnskyldt fordi jeg tenker de ikke vet helt hva de holder på med, det er ikke mer å hente liksom. CBE er en veteran og burde være opplyst nok til å slutte. Hun har begynt å ta bilder av barna bakfra, så hun skjønner at det hun gjør er feil, men likevel fortsetter hun. Det er nesten verre. I tillegg til massevis av utleverende informasjon. Stakkars unger som har fått utdelt så ræva foreldre. Anonymkode: d7d9e...9b9 Jøss hun hadde jeg glemt , trodde ikke hun blogga lenger jeg . Anonymkode: 27dfb...b1c
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #14 Skrevet 10. januar 2018 Har ikke CBE sine bilder av barna havet i @darkroom? 🤔 har minner om at jeg har lest det.. Anonymkode: 008dc...c65
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #15 Skrevet 10. januar 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle bloggere som utleverer barna er tragiske. Caroline Berg Eriksen er nok den verste, de andre er litt mer unnskyldt fordi jeg tenker de ikke vet helt hva de holder på med, det er ikke mer å hente liksom. CBE er en veteran og burde være opplyst nok til å slutte. Hun har begynt å ta bilder av barna bakfra, så hun skjønner at det hun gjør er feil, men likevel fortsetter hun. Det er nesten verre. I tillegg til massevis av utleverende informasjon. Stakkars unger som har fått utdelt så ræva foreldre. Anonymkode: d7d9e...9b9 Men bloggen hennes leser du, skjønner jeg... Anonymkode: 04256...9bd
KellyTaylor Skrevet 10. januar 2018 #16 Skrevet 10. januar 2018 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke CBE sine bilder av barna havet i @darkroom? 🤔 har minner om at jeg har lest det.. Anonymkode: 008dc...c65 Tilhenger inne på KG du også
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #17 Skrevet 10. januar 2018 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Barnehagen er det ikke noe galt med, problemet er at JEG som en helt tilfeldig tidligere følger vet hvilken barnehage barnet går i. Anonymkode: 1e42b...6f9 Hvordan vet du det? Har ikke sett at hun har skrevet hvor den bhg er Anonymkode: e8e0d...db0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #18 Skrevet 10. januar 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Men bloggen hennes leser du, skjønner jeg... Anonymkode: 04256...9bd Trenger ikke å lese bloggen for å vite det faktisk. Anonymkode: 5d262...600
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #19 Skrevet 10. januar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ikke CBE sine bilder av barna havet i @darkroom? 🤔 har minner om at jeg har lest det.. Anonymkode: 008dc...c65 Hva er det?🤔 Og jeg leser ingen mammablogger, synes det er forkastelig å eksponere barna på den måten. Anonymkode: 1a3f9...118
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #20 Skrevet 10. januar 2018 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det? Har ikke sett at hun har skrevet hvor den bhg er Anonymkode: e8e0d...db0 Hun snappet skiltet til barnehagen en gang i løpet av de første ukene etter at minste begynte. Anonymkode: 1e42b...6f9
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2018 #21 Skrevet 10. januar 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Men bloggen hennes leser du, skjønner jeg... Anonymkode: 04256...9bd Nope. Men følger med i debatten om eksponering av barn. Anonymkode: d7d9e...9b9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #22 Skrevet 11. januar 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det? Har ikke sett at hun har skrevet hvor den bhg er Anonymkode: e8e0d...db0 Hun snapper endel kan man si Anonymkode: 27dfb...b1c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #23 Skrevet 11. januar 2018 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det?🤔 Og jeg leser ingen mammablogger, synes det er forkastelig å eksponere barna på den måten. Anonymkode: 1a3f9...118 Darkroom er der alle pedofile idiotene gjemmer seg 🤬 Anonymkode: 008dc...c65
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #24 Skrevet 11. januar 2018 Skal dere virkelig forsette i 2018 med å baksnakke paprika og alle andre blogger? Kan vi ikke bare la det ligge igjen i 2017 og slutt å klikk inn på bloggene så mister de inntekten sin og kan ikke lengre utlevere barna sine.. Anonymkode: 1591f...cc7
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2018 #25 Skrevet 11. januar 2018 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er det?🤔 Og jeg leser ingen mammablogger, synes det er forkastelig å eksponere barna på den måten. Anonymkode: 1a3f9...118 På tide å lese litt nyheter? Anonymkode: 54d1b...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå