Gå til innhold

For en drama queen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo fullstendig uten troverdighet og jeg lurer seriøst på hvordan han klarer seg ute i den virkelige verden. Løper han hulkende ut hver gang noen stiller han et kritisk spørsmål?

Jeg reagerte på han allerede i Skal vi danse. Det var ikke måte på hvor slemme dommerene var med han og hvor misforstått han var. 

Om han ble mobbet som liten er det grusomt, men det forsvarer ikke å kalle andre skjellsord og rase som et bortskjemt barn. 

Anonymkode: 1bac3...369

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke noe fan av hverken Erlend Elias eller Frank, og synes de begge håndterer dette dårlig. 

Minner veldig om ungdomsskolen. Frank er en testomobber på 14, og Erlend Elias er en usikker gutt på 14 som reagerer som et følsomt mobbeoffer.

Frank blir jo påtent av at Erlend Elias blir følsom, og blir engasjert til å gjøre mer. Det er jo en klassisk mobbesituasjon på ungdomsskolen, bare at de begge er voksne og bør håndtere det bedre.

Anonymkode: 11f67...4d3

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. TV2 vil skape mer drama ved å klippe som de vil, ikke i EE sin favør. Frank er uspiselig.

Anonymkode: b8ff3...068

Jeg føler at det er et skille mellom dem som var i "sports-gjengen" - de som satte reglene i skolegården og de som ikke var det når det kommer til hvem som liker EE og hvem som liker FL

Det som er så trist er å se at det fortsatt er slik på skolene i dag.. Sportsgutta og jentene styrer reglene.. de som er mindre fysisk sterke forsøker å dilte etter . eller danner sin egen gjeng..

Anonymkode: 02631...04b

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler at det er et skille mellom dem som var i "sports-gjengen" - de som satte reglene i skolegården og de som ikke var det når det kommer til hvem som liker EE og hvem som liker FL

Det som er så trist er å se at det fortsatt er slik på skolene i dag.. Sportsgutta og jentene styrer reglene.. de som er mindre fysisk sterke forsøker å dilte etter . eller danner sin egen gjeng..

Hos oss var det aldri idrrttsutverene som styrte i skolegården. De var gjerne populære nok og hadde venner, men de som regjerte var merkeungdomene!

Anonymkode: da6a1...202

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hos oss var det aldri idrrttsutverene som styrte i skolegården. De var gjerne populære nok og hadde venner, men de som regjerte var merkeungdomene!

Anonymkode: da6a1...202

Hos oss var merkeungdommen og idrettsfolka samme gjeng.. og det er det også på barnas skole..

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg føler det er unødvendig å si stort mer.. 

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/A23v5A/farmen-kjendis-erlend-rasende-forventer-at-tv-2-tar-tak-i-dette

Og nå skyter han fra hofta igjen på sin Instagram profil.

Så utrolig lavt og pinlig.

Dette bekrefter jo bare det EE sier.. skjønner godt at han har reagert som han gjorde. Sånne utspill får i alle fall meg til å tenke at det lå mer i kulissene enn det vi så på tv.

Tror ikke jeg gidder å se mer av det programmet nå.. det er bare alt for drøyt i min bok..

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og nå skyter han fra hofta igjen på sin Instagram profil.

Så utrolig lavt og pinlig.

Dette bekrefter jo bare det EE sier.. skjønner godt at han har reagert som han gjorde. Sånne utspill får i alle fall meg til å tenke at det lå mer i kulissene enn det vi så på tv.

Tror ikke jeg gidder å se mer av det programmet nå.. det er bare alt for drøyt i min bok..

EE har jo selv sagt at det bare var han som turte å snakke åpent foran kamera. De andre var seg selv når kamera ikke var til stede.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

EE har jo selv sagt at det bare var han som turte å snakke åpent foran kamera. De andre var seg selv når kamera ikke var til stede.

Så siden han sier det, så tenker du at det stemmer?

Anonymkode: d78bc...3e2

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så siden han sier det, så tenker du at det stemmer?

Det virker sannsynlig alt sett under ett.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det virker sannsynlig alt sett under ett.

Det er jo ikke veldig sannsynlig at det er bare han som tør å snakke åpent.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke veldig sannsynlig at det er bare han som tør å snakke åpent.

Han er desidert den mest “rett fra levra” typen der. Spontan, og dårlig til å skjule følelser. Frank er f.eks. mer kalkulerende. En del virker mer konfliktsky og beskjedne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...