Gå til innhold

For en drama queen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erlend Elias. Liker ikke den mannen eller damen. 

Anonymkode: 19f32...0d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Sutrepave deluxe... Han burde aldri fått vært storbonde. Håper han ryker neste uke.

Anonymkode: 7c410...c8a

Skrevet

Drama Queen ja, men han Løke fyren utstråler særs usympatiske vibber, så skjønner Erlend faktisk litt. Han gikk i forsvarsposisjon etter nedpsyking fra testos-duden som Alltid må gå i bar overkropp, vise seg frem og hevde seg. 

Anonymkode: b8ff3...068

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drama Queen ja, men han Løke fyren utstråler særs usympatiske vibber, så skjønner Erlend faktisk litt. Han gikk i forsvarsposisjon etter nedpsyking fra testos-duden som Alltid må gå i bar overkropp, vise seg frem og hevde seg. 

Erlend kommer fra en bakgrunn med mye mobbing, og jeg kan tenke meg at Løken minnet om mobberene. Sikkert en paykisk reaksjon. 

Skrevet

Nå har jeg sett fire episoder av Erlend Elias søker lykken på YouTube. Jeg har ledd så jeg har grått! Det er bare det mest hysteriske jeg har sett. Kjenner at jeg plutselig digger han litt 😂

Anonymkode: 5f4d6...b94

Skrevet

Han er helt fantastisk

Og for en nedlatende kommentar du kommer med.. "mannen - eller damen" Utrolig usympatisk av deg og det vitner om et snevert verdenssyn. Jeg blir helt sjokka når folk i 2018 faktisk tillater seg å bruke slike karakteristikker på folk..

Erlend Elias virker som en fyr med følelsene utenpå kroppen.. og han er plassert i en situasjon med gutteklubben grei. Den klikken de har formet - som to av guttene ikke fikk plass i - det er som et blikkene i ungdomsskolen. Jeg er ikke noe overrasket over at en person kan bli usikker i en slik situasjon.. 

Anonymkode: 02631...04b

Skrevet

Han er på nivå med en furten fjorten års gammel jente. Voksne folk kan ikke løpe gråtende ut hver gang noe blir litt tøft. 

Han hjelper ikke på mot fordommene om fjollete homser, det er helt sikkert 😂

Anonymkode: 1bac3...369

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er på nivå med en furten fjorten års gammel jente. Voksne folk kan ikke løpe gråtende ut hver gang noe blir litt tøft. 

Han hjelper ikke på mot fordommene om fjollete homser, det er helt sikkert 😂

Fordommer sier like mye og mer om den som har dem..

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordommer sier like mye og mer om den som har dem..

Hehe, følte du deg litt klok og smart nå? 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, følte du deg litt klok og smart nå? 

Ja, veldig. må ha vært det filosofikurset jeg tok på postordre..

Skrevet

Når Erlend ryker ut av farmen så blir farmen kjedelig 😂😂.

Han er en hysterisk diva, så uansett hva folk måtte mene om han, har han en fantastisk underholdningsverdi 😂😉

Men jeg hadde nok blitt sprø om jeg skulle gått tett oppi han i ukevis.

Skrevet

De er på farmen, ikke paradise hotel! Hadde smelt ifra til han Erlend lenge før og langt ifra så pent som Frank Løke gjorde. 

Som toppidrettsutøver er du vant til å trene, og nærmest hver dag trosser du smerte og ubehag. Og se at storbonden sitter og strikker, sover og pludrer rundt på gården når du selv jobber timesvis med tungt arbeid, er toppen av irritasjon. Ser jo tydelig at folk irriterer seg over ham, men de er for høflige til å si noe. 

De var jo oppriktig engstelige for at han skulle bruke opp pengene på sigg, kake og cola! Det sier litt om hvilken tillit de har til ham. Han fremstår som en trassig treåring, finnes ikke sjarmerende en plass den dårlige oppførselen der! 

Skrevet
10 minutter siden, Twintipp skrev:

De er på farmen, ikke paradise hotel! Hadde smelt ifra til han Erlend lenge før og langt ifra så pent som Frank Løke gjorde. 

Som toppidrettsutøver er du vant til å trene, og nærmest hver dag trosser du smerte og ubehag. Og se at storbonden sitter og strikker, sover og pludrer rundt på gården når du selv jobber timesvis med tungt arbeid, er toppen av irritasjon. Ser jo tydelig at folk irriterer seg over ham, men de er for høflige til å si noe. 

De var jo oppriktig engstelige for at han skulle bruke opp pengene på sigg, kake og cola! Det sier litt om hvilken tillit de har til ham. Han fremstår som en trassig treåring, finnes ikke sjarmerende en plass den dårlige oppførselen der! 

Den baksnakkinen om pengebruken sier sitt om miljøet han bodde i. Hadde de rett? Nei. Han brukte pengene fornuftig! 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Erlend Elias. Liker ikke den mannen eller damen. 

Hva i alle dager er det for en idiotting å si. Det sier mye om hvordan du er som person.........

Anonymkode: d78bc...3e2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den baksnakkinen om pengebruken sier sitt om miljøet han bodde i. Hadde de rett? Nei. Han brukte pengene fornuftig! 

Han sa det på TV selv at han helst ville ha cola, De andre sa til ham flere ganger at han måtte tenke på andre enn seg selv. De oppriktig lurte på om de kunne få en slurk av colaen han skulle få om de opptrådte, som han også dyttet andre til å gjøre.

Se på kroppsspråket til de andre rundt ham. Hadde de ikke vært «kjente» tror jeg flere hadde sagt tydelig ifra flere ganger!

Skrevet

Har ingenting i mot homofile eller andre så ingenting med mitt verdisyn å gjøre. Synes han oppfører deg ekstremt barnslig. 

Skrevet
2 timer siden, Twintipp skrev:

Han sa det på TV selv at han helst ville ha cola, De andre sa til ham flere ganger at han måtte tenke på andre enn seg selv. De oppriktig lurte på om de kunne få en slurk av colaen han skulle få om de opptrådte, som han også dyttet andre til å gjøre.

Se på kroppsspråket til de andre rundt ham. Hadde de ikke vært «kjente» tror jeg flere hadde sagt tydelig ifra flere ganger!

Det var jo tydelig en spøk, noe han også viste. 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo tydelig en spøk, noe han også viste. 

Du kan ikke forsvare hans oppførsel. Den er virkelig ikke bra. Han sutrer, klager, viser null initiativ og bidrar fint lite! Fatter ikke at de andre klarer å være så høflig mot ham som de er.

Skrevet
24 minutter siden, Twintipp skrev:

Du kan ikke forsvare hans oppførsel. Den er virkelig ikke bra. Han sutrer, klager, viser null initiativ og bidrar fint lite! Fatter ikke at de andre klarer å være så høflig mot ham som de er.

Minner om at vi ser 2% av det som skjer.. velklippet og regissert inn til de rollene produksjonen ønsker at deltakerne skal ha. Dette er jo noe som har kommet frem hver eneste sesong. 

Det taler jo også formildende overfor den andre personen i dette dramaet

Skrevet

No må dere ikke tro ALT dere ser på den TV skjermen! Dere er vel smartere en det? 🤔 

Jeg hadde ikke sansen for han før, men han er EKTE vare! Han snakker fra levra, slike folk skulle vi hatt flere av her til lands.. 

Anonymkode: 73f32...425

Skrevet
25 minutter siden, Twintipp skrev:

Jeg bare skjønner de psykiske mekanismene hans. Man sympatiserer med ulike mennesker. Jeg liker bedre myke, åpne mennesker enn innbitte, steinharde. Sånn er det bare. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

No må dere ikke tro ALT dere ser på den TV skjermen! Dere er vel smartere en det? 🤔 

Jeg hadde ikke sansen for han før, men han er EKTE vare! Han snakker fra levra, slike folk skulle vi hatt flere av her til lands.. 

Anonymkode: 73f32...425

Hvorfor sidestilles det å snakke fra levra, med å være ufin?

Anonymkode: d78bc...3e2

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Minner om at vi ser 2% av det som skjer.. velklippet og regissert inn til de rollene produksjonen ønsker at deltakerne skal ha. Dette er jo noe som har kommet frem hver eneste sesong. 

Det taler jo også formildende overfor den andre personen i dette dramaet

Det forandrer jo ikke på det faktum at en voksen mann oppfører seg som en tulling. Har han glutenallergi klarer han å gjøre litt   for det, eller drite i å spise brød! Han visste hva han gikk til. Han ville nok bli storbonde så han kunne sluntre unna. Blir gøy å følge med når han får tildelt arbeidsoppgaver. Ser for meg masse drama. Men må innrømme at jeg elsker det. Han lager god underholdning!

Anonymkode: 2a1de...771

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bare skjønner de psykiske mekanismene hans. Man sympatiserer med ulike mennesker. Jeg liker bedre myke, åpne mennesker enn innbitte, steinharde. Sånn er det bare. 

De psykiske mekanismene ved å sluntre unna? La andre gjøre jobben for deg, og overdrive, dramatisere og skape så mye blest ut av seg selv? I den virkelige verden ville han fått sparken ved en hver privat bedrift. 

For min del liker jeg også åpne, myke mennesker, men jeg misliker folk som utnytter andre til å gjøre ting, som syter over den minste ting og som ikke klarer å bidra til et fellesskap.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det forandrer jo ikke på det faktum at en voksen mann oppfører seg som en tulling. Har han glutenallergi klarer han å gjøre litt   for det, eller drite i å spise brød! Han visste hva han gikk til. Han ville nok bli storbonde så han kunne sluntre unna. Blir gøy å følge med når han får tildelt arbeidsoppgaver. Ser for meg masse drama. Men må innrømme at jeg elsker det. Han lager god underholdning!

Anonymkode: 2a1de...771

Det var jo ikke bare brødet de første dagene. Han fortsatte med sjokoladekake på markedet og han spiste mer brød senere. Hvor dum går det an å bli?

Det er godt mulig han hadde lungebetennelse der inne, men hvorfor klage over glutenintoleranse når han helt tydelig spiser det bare det smaker godt.

Anonymkode: da6a1...202

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...