Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #26 Skrevet 15. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hei Vi var pÄ visning av tomannsboligen igÄr, altsÄ den som jeg la ut i fÞrste innlegget. Den var akuratt som pÄ bildene, altsÄ helt nydelig. BÄde utvendig og innvending likte jeg, bortsett fra den stilen altsÄ mÞbler.. Jeg ble rett og slett mer forelsket. Det var masse folk pÄ visning, sikkert bortimot 15 stk, folk bare strÞmmet pÄ dÞren, har ikke sett makan. Men, beliggenheten er en stor minus. Uansett hvordan vi snur pÄ det opp og ned, sÄ er det sÄ usentralt, mÄ ha bil til alt. Men hvorfor er det noe i meg som sier kjÞr pÄ? NÄr fornuften sier «nei»? Imorgen er det ny visning, men mannen sier at ettersom det var sÄ mange folk, sÄ blir det sikkert budrunde imorgen, og den blir solgt.  Hva rÄder dere meg? Om Ä la vÊr? Hi Anonymkode: 095c9...d2f Det kommer jo helt an pÄ hva slags liv du vil leve. Du kjÞper jo en livsstil egentlig, hvor det blir mye kjÞring og logistikk. Hvor gamle er barna dine? Jeg har litt eldre barn, mellom 9 og 16 Är, og selv om det gÄr an Ä kjÞre buss mange steder er det slett ikke alltid det gÄr heller nÄr man bor litt avsides. Her er det minst en trening hver eneste ettermiddag, og to av barna kan ikke komme seg til sine treninger pÄ egenhÄnd, det er mye kjÞring. Anonymkode: a3837...c02
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #27 Skrevet 15. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer jo helt an pÄ hva slags liv du vil leve. Du kjÞper jo en livsstil egentlig, hvor det blir mye kjÞring og logistikk. Hvor gamle er barna dine? Jeg har litt eldre barn, mellom 9 og 16 Är, og selv om det gÄr an Ä kjÞre buss mange steder er det slett ikke alltid det gÄr heller nÄr man bor litt avsides. Her er det minst en trening hver eneste ettermiddag, og to av barna kan ikke komme seg til sine treninger pÄ egenhÄnd, det er mye kjÞring. Anonymkode: a3837...c02 Vi har ikke barn. Anonymkode: 095c9...d2f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2018 #28 Skrevet 15. januar 2018 Ikke sÄ lett Ä gi rÄd om hvordan dere burde innrette livene deres. Men hvis du synes beliggenheten er "et minus" sier det vel nesten seg selv at dette ikke er rett bolig? Beliggenheten er jo det aller viktigste. Hvor lang tid kommer det til Ä ta dere Ä komme pÄ jobb? Er dere avhengig av offentlig transport, og fungerer den i sÄ fall bra der? Er dere forberedt pÄ Ä bo langt pÄ landet uten noen 7eleven el som alltid er Äpen? Anonymkode: 380f7...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ