GĂ„ til innhold

Denne tomannsboligen, deres tanker?🏘

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FÞdt og oppvokst i Oslo selv, bor her ennÄ - akkurat kjÞpt tomannsbolig. Oppaker er som du sier midt ute i intet.
VI tittet ogsÄ litt utenfor Oslo, men aldri sÄnn i bushen ;) Hvis jeg fÞrst skulle flyttet ut ville jeg prÞvd Ä finne et hus pÄ et stÞrre sted og ikke midt mellom Kongsvinger og Jessheim liksom. Enten pÄ selve Jessheim, KlÞfta, LÞrenskog, HÞnefoss.

Men det er jo et poeng hvor dere jobber hen da, sÄnn i forhold til pendling - hvor lang til tog osv.

Nydelig hus da :) Og billig!! VI har punget ut med over 10 mill for 2-mannsbolig pÄ 180 kvm...:kari:

Anonymkode: 63d67...673

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

FÞdt og oppvokst i Oslo selv, bor her ennÄ - akkurat kjÞpt tomannsbolig. Oppaker er som du sier midt ute i intet.
VI tittet ogsÄ litt utenfor Oslo, men aldri sÄnn i bushen ;) Hvis jeg fÞrst skulle flyttet ut ville jeg prÞvd Ä finne et hus pÄ et stÞrre sted og ikke midt mellom Kongsvinger og Jessheim liksom. Enten pÄ selve Jessheim, KlÞfta, LÞrenskog, HÞnefoss.

Men det er jo et poeng hvor dere jobber hen da, sÄnn i forhold til pendling - hvor lang til tog osv.

Nydelig hus da :) Og billig!! VI har punget ut med over 10 mill for 2-mannsbolig pÄ 180 kvm...:kari:

Anonymkode: 63d67...673

Takk for svar😊💜

Vi ser igrunn overalt, men saken er den at det er sĂ„ vanvittig dyrt.đŸ˜« Mens her fĂ„r man mye for pengene, altsĂ„ dette huset. Negativt er det at det er midt ute i ingenmannsland. 

Hi

Anonymkode: 095c9...d2f

Skrevet

Nydelig hus! Jeg vil heller ha mer hus for pengene enn Ä bo sentralt. Betalte rett under 2 mill for enebolig med 16 mĂ„l tomt, rett ved en elv og nydelig utsikt. Hva hadde jeg fĂ„tt i sentrum, en hybel pĂ„ 36 kvm eller noe. Å bo i ingenmannsland kan vĂŠre finere enn du tror! Det er stille, nydelig utsikt ofte, fredelig, trygt for barna Ä bare lĂžpe fritt ut dĂžra, turer rett fra huset osv. 

Anonymkode: c2fbe...315

Skrevet

Fint hus.

Har dere smÄ barn mÄ dere tenke pÄ bhg og skole og hvordan levere og hente om dere i tillegg mÄ kjÞre inn til Oslo for Ä jobbe. Eller har dere kanskje mer fleksibel jobb utenfor sentrum.

Jeg personlig syns det er deilig med litt mindre mennesker pÄ ettermiddag og i ferier.

Anonymkode: f7f17...c85

Skrevet

Ser ut som det er rett ved E16... 

Anonymkode: 2f089...8e0

Skrevet

Likte ikke den hÞytspentledningen som gikk sÄ nÊre huset....

Anonymkode: 650aa...845

Skrevet

Nydelig hus!

Hvorvidt dere vil trives pÄ Opaker eller ikke er umulig Ä vite. Noen liker Ä bo sentralt, andre liker roligere omgivelser og mindre folk "pÄ landet". Har flyttet et godt stykke ut av byen selv, og kunne aldri tenkt meg tilbake. Helst ville jeg bodd enda mer pÄ landet, Oppland eller noe...

Men folk er forskjellige. Hva som blir riktig for dere er umulig Ă„ si.

Anonymkode: f47e6...acd

Skrevet

Mye hus for pengene. Har ikke noen som helst erfaring fra omrÄdet, men huset er fint da .

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Likte ikke den hÞytspentledningen som gikk sÄ nÊre huset....

Anonymkode: 650aa...845

Det er vel en vanlig strĂžmmledning og ikke hĂžyspennt?

Ser slik ut i alle fall.

Anonymkode: f7f17...c85

Skrevet

Fint hus, men litt lite. Veldig nÊr E16, og personlig ville jeg aldri bodd sÄ langt ute i ingenmannsland. (og skal man fÞrst flytte til ingenmannsland, er det ulogisk Ä ta til takke med et hus som ligger sÄ nÊr en hovedvei! Det er jo liksom noe av det som skal vÊre positivt med Ä flytt pÄ landet. er det trygt for barn der?)

Anonymkode: 380f7...3e8

Skrevet

Var det ikke veldig langt til barneskole derfra? 

Skrevet

Du mĂ„ ikke finne pĂ„ Ă„ kjĂžpe hus sĂ„ nĂŠrme en hovedvei. Den veien er veldig trafikkert, og det er mye tungtransport mot Sverige og videre oppover mot Flisa. Med mindre du elsker hvit stĂžy og trafikklyder da 😂

Vi kjĂžrer der pĂ„ vei til hytta, og jeg vet hvor mye trafikk det er der. Men fin hus da 😉

Anonymkode: 3d9f4...d6c

Skrevet

Fint hus, men selv fĂ„r jeg angst av tanken pĂ„ Ă„ bo utenfor ring 2 😊

Anonymkode: ed337...7c7

Skrevet

JÞss, det var billig. Synd det lÄ sÄ usentralt til. 

Skrevet

Kjempefint hus :) OmrÄdet aner jeg ingenting om

Anonymkode: b9c71...67a

Skrevet

Dytt

Skrevet

For meg er omrÄdet veldig viktig. Kort vei til barnehage, skole og jobb er viktig i hverdagen. 

Ellers sÄ huset fint ut, om man vil bo i sÄnt type hus :)

Anonymkode: c160e...c48

Skrevet

Fint hus, men altfor nĂŠrme E16

Skrevet

Fint hus! Tror ikke det er nÊrmeste nabo til E16 sÄ det hadde jeg ikke brydd meg sÄ veldig om.

Men 7 km til skole derimot.. om man fÞrst skal bo landelig er det must for meg at ungene kan gÄ til skolen.

Anonymkode: d83cf...bee

Skrevet

Kjempefint hus! Kunne godt tenkt meg Ä bo i et slikt hus, men synes det var litt vel langt til skole derfra. OgsÄ kan det se ut som at det ligger veldig nÊrme hovedveien? Mitt Þnske er Ä kunne sende barna ut for Ä leke uten at jeg trenger Ä fÞlge med de som en hauk (slik jeg mÄ nÄ midt i Oslo). Og da blir jo litt av poenget borte med hovedveien sÄ nÊrme.

Anonymkode: acf40...7c5

Skrevet

Flotte hus 😍 Jeg ville heller tatt det som var nérme skole og matbutikk.

Skrevet

Hei

Vi var pÄ visning av tomannsboligen igÄr, altsÄ den som jeg la ut i fÞrste innlegget. Den var akuratt som pÄ bildene, altsÄ helt nydelig. BÄde utvendig og innvending likte jeg, bortsett fra den stilen altsÄ mÞbler.. Jeg ble rett og slett mer forelsket. Det var masse folk pÄ visning, sikkert bortimot 15 stk, folk bare strÞmmet pÄ dÞren, har ikke sett makan. 

Men, beliggenheten er en stor minus. Uansett hvordan vi snur pÄ det opp og ned, sÄ er det sÄ usentralt, mÄ ha bil til alt. 

Men hvorfor er det noe i meg som sier kjÞr pÄ? NÄr fornuften sier «nei»? Imorgen er det ny visning, men mannen sier at ettersom det var sÄ mange folk, sÄ blir det sikkert budrunde imorgen, og den blir solgt.  

Hva rÄder dere meg? Om Ä la vÊr?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...