Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo faktisk ikke deg det er synd på her! Stakkars liten som ikke får sove fordi hun er redd og blir avvist 200 ganger pr natt av de som er ment å være tryggheten hennes 

Det er viktigere for deg å ikke gi henne dårlige vaner enn å sørge for at hun er trygg og utsovet. Du kan ikke gå på jobb fordi du er sliten? Hva med den lille kroppen som har grått av skrekk hele natten da?

Du gjør det som er nødvendig, selvsagt. Trenger hun å sove med dere får hun det. Blir det trangt får en av dere voksne flytte inn i hennes seng en periode. Det er ikke deres komfort som er viktigest her! Makan!

Anonymkode: 2e665...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og til deg som ikke synes at man skal samsove med en 3 åring: bamsen med mer er tatt bort,ting er blitt forklart og vi har prøvd ulike metoder som ikke virker.Jeg går ikke en dag til på jobb uten å sove i det hele tatt om natten(inatt lukket jeg ikke øynene engang...)hyl og skrik og hun ble leid inn i senga igjen ca 200 ganger..(nei overdriver ikke).

Anonymkode: bb838...331

Hvorfor gjør du noe 200 ganger hvis det ikke virket de 100 første gangene...? Det er jo slemt. Gi barnet nærhet, hun er 3 år!!!

Anonymkode: bb7e4...f18

Skrevet

Og til deg som ikke synes at man skal samsove med en 3 åring: bamsen med mer er tatt bort,ting er blitt forklart og vi har prøvd ulike metoder som ikke virker.Jeg går ikke en dag til på jobb uten å sove i det hele tatt om natten(inatt lukket jeg ikke øynene engang...)hyl og skrik og hun ble leid inn i senga igjen ca 200 ganger..(nei overdriver ikke).

Hvorfor gjør du noe 200 ganger hvis det ikke virket de 100 første gangene...? Det er jo slemt. Gi barnet nærhet, hun er 3 år!!!

Skrevet

Skrevet

Som de andre sier; sov sammen :)

Men det dere også trenger er monsterspray. Finn fram ei tom sprayflaske, hell vann med konditorfarge oppi og klistre på klistermerker etc på utsiden, så sprayer dere rundt sammen. Den metoden har jeg god erfaring med :)

Anonymkode: 295aa...bf1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Som de andre sier; sov sammen :)

Men det dere også trenger er monsterspray. Finn fram ei tom sprayflaske, hell vann med konditorfarge oppi og klistre på klistermerker etc på utsiden, så sprayer dere rundt sammen. Den metoden har jeg god erfaring med :)

For ordens skyld holder den monster unna ;)

0be0e04756d280b76fec7ab619018a9e.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...