Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #26 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men er det virkelig slik at man kan kalle seg mobbet når motparten forteller sannheten? Nå kan man jo ikke vite hvordan situasjonen var, men hvis vi skal ta utgangspunkt i hvordan ting ble fremlag på tv så har ikke akkurat Erlend Elias vært en god storbonde. Han spiste brød til tross for at han vet at han ikke tåler det, og når han da har fremkalt smerter og ubehag selv så mener han seg berettiget til å ligge hele dagen og klage. Han sto ikke opp før alle oppgavene var gjort, og han var ikke veldig interessert i å gjøre noe særlig på ukesoppdraget, og når han så sier at hvis Frank blir storbonde neste uke så skal han ikke løfte en finger når det kommer til ukesoppdraget til tross for at Frank jobbet iherdig for å få ukesoppdraget I havn denne uken. Ingenting av dette tilsier at det var Frank som var den urimelige når han uttrykte at han ikke var imponert over Erlend Elias sine evner til å være storbonde. Anonymkode: b9aa2...077 Det gikk vel på at han ikke hadde uttrykt dette på forhånd, heller motsatt. De hadde ikke mye annet enn kornprodukt å spise på den gården.. Anonymkode: 01a21...ffd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #27 Skrevet 8. januar 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blikk og holdning. Har blitt mobbet selv, så jeg er var på kroppspråk. Det er ofte slik det arter seg. Mobbere viser med små tegn sin forakt, men gjør det vanskelig for offeret å ta dem for noe konkret. Den dagen han forsov seg, så er jeg enig i at det var dårlig gjort å ikke vekke ham. Jeg sover også lenge uten vekkerklokke, kan man våkne av seg selv på pur vilje, mener du? Anonymkode: 01a21...ffd Enig i alt dette Det overrasker meg at folk ikke plukker opp kroppsråket.. det er utrolig tydelig Anonymkode: f4762...c59
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #28 Skrevet 8. januar 2018 Noe av det første vi fikk se fra gården var at EE inngikk en allianse med damene om at hvis de valgte han til storbonde så skulle han velge guttekamp. Er det bedre å rotte seg sammen med damer enn menn altså? Uansett bakgrunn er det ikke greit å hverken lure seg unna, sutre eller gråte for alt som krever litt. Anonymkode: b22ba...0af
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #29 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Enig i alt dette Det overrasker meg at folk ikke plukker opp kroppsråket.. det er utrolig tydelig Anonymkode: f4762...c59 Dere la merke til at det gikk begge veier eller? Men det er liksom helt greit at Erlend Elias lirer av seg både beskyldninger og påstander, men Løke skal pynte på egne meninger for å skåne? Jeg har på ingen måte sansen for testosteronet til Løke og himler litt med øynene når han hele tiden skal påpeke at han liker smerte. Men han ga da uttrykk for helt fra starten at han mente en god leder gikk foran og dro lasset. Det er da ikke på noen måte å dolke noen i ryggen når du svarer det på et konkret spørsmål. Når storbonden bevilger seg en sykedag fordi han er «litt sånn der glutenintolerant» mens Løke flerrer av huden på hendene for å komme i mål, så er det helt innenfor å gi uttrykk for at man selv ikke synes det er en god lederstil. E E hadde jo null oversikt, kontrollmålte ikke osten engang, noe som burde vært en enkel sak. Anonymkode: 3c864...454
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #30 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Enig. Erlend hadde ikke sjans til å få innpass. Frank som ledertype frøs han ut allerede fra båten ut til øya, det var lett å se. Frank brukte hersketeknikker og var falsk, det kan få det til å klikke for et tidligere mobbeoffer. Klandrer faktisk ikke den svake parten her. Det var hans måte å stå opp for seg selv på. Han trenger ikke å ha et perfekt eller kalkulert reaksjonsmønster for min del. Jeg liker når folk reagerer naturlig og spontant. Anonymkode: 01a21...ffd Erlend satte seg selv på sidelinjen fra første øyeblikk, han søkte ikke å bli kjent med dem i det hele tatt, men foretrakk å innta en offerrolle hvis ikke han fikk uforbeholden hyllest og støtte helt fra han kom i land. Anonymkode: 52c55...0df
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #31 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere la merke til at det gikk begge veier eller? Men det er liksom helt greit at Erlend Elias lirer av seg både beskyldninger og påstander, men Løke skal pynte på egne meninger for å skåne? Jeg har på ingen måte sansen for testosteronet til Løke og himler litt med øynene når han hele tiden skal påpeke at han liker smerte. Men han ga da uttrykk for helt fra starten at han mente en god leder gikk foran og dro lasset. Det er da ikke på noen måte å dolke noen i ryggen når du svarer det på et konkret spørsmål. Når storbonden bevilger seg en sykedag fordi han er «litt sånn der glutenintolerant» mens Løke flerrer av huden på hendene for å komme i mål, så er det helt innenfor å gi uttrykk for at man selv ikke synes det er en god lederstil. E E hadde jo null oversikt, kontrollmålte ikke osten engang, noe som burde vært en enkel sak. Anonymkode: 3c864...454 Enig. Anonymkode: 52c55...0df
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #32 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Blikk og holdning. Har blitt mobbet selv, så jeg er var på kroppspråk. Det er ofte slik det arter seg. Mobbere viser med små tegn sin forakt, men gjør det vanskelig for offeret å ta dem for noe konkret. Den dagen han forsov seg, så er jeg enig i at det var dårlig gjort å ikke vekke ham. Jeg sover også lenge uten vekkerklokke, kan man våkne av seg selv på pur vilje, mener du? Anonymkode: 01a21...ffd Dårlig gjort å ikke vekke ham? Å kjefte på folk fordi de ikke er tankelesere, det er heller dårlig gjort det...! Han hadde tross alt snakket om at han gledet seg til å sove lenge. Og ikke bedt noen om å vekke ham. Da må man ha litt selvinnsikt og skylde på seg selv. Anonymkode: 52c55...0df
TinaK 1990 Skrevet 8. januar 2018 #33 Skrevet 8. januar 2018 Han skaper god underholdning. Det er ikke tilfeldig at to personligheter, så langt fra like, blir valgt ut til reality sammen. Morsomt at folk lar seg provosere hvertfall...har lest noen diskusjoner og folk tar det jo nesten personlig når EE trasser på Farmen😂😂
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #34 Skrevet 8. januar 2018 Han lager ekstremt god underholdning. Det skal han ha. Men han er et voksent menneske. Det går faktisk ikke an å oppføre seg sånn! Alle må jobbe! Han virker ekstremt lat, bortskjemt og veldig humørsyk. Anonymkode: 4e8f6...672
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2018 #35 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, TinaK 1990 skrev: Han skaper god underholdning. Det er ikke tilfeldig at to personligheter, så langt fra like, blir valgt ut til reality sammen. Morsomt at folk lar seg provosere hvertfall...har lest noen diskusjoner og folk tar det jo nesten personlig når EE trasser på Farmen😂😂 Definitivt underholdningsverdi den gutten. Jeg bryr meg ikke så mye om han trasser eller ikke, men jeg lar meg faktisk provosere litt av at så mange helt automatisk stempler Løke som mobber. Uten egentlig noe hold, det er kun basert på en oppfattelse. Det er liksom helt innafor å slenge alle mulige påstander en vei og det skal man bare godta, mens andre veien utløser den minste antydning til uenighet et skred av beskyldinger og kallenavn. Anonymkode: 3c864...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå