Gå til innhold

Farmen... Erlend Elias


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker egentlig ikke  fylte lepper og butox, men du verden hvor vakker han er.

Anonymkode: 59e42...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må tulle?🙀🙀

Anonymkode: 179b3...56f

Skrevet

Hehehe, vel vel.

Anonymkode: aeedb...c55

Skrevet

Eh, nei

Anonymkode: b34eb...61e

Skrevet

Jeg DIGGER han ❤ Han virker som en nydelig sjel. Og herregud han er morsom 😍 Og ja.. vakker.. 

Anonymkode: f4762...c59

Skrevet

Jeg synes han er ett nydelig vesen , men vakker er han ikke. Alt for kunstig. Men jeg liker han og væremåten hans. 

Skrevet

Han hadde vært myyye penere uten fillers og sminke, for mannen har pene trekk. 

MEN! Makan til sytkuk (for å bruke et språk han skjønner) altså, de andre må gjerne være forvokste tenåringsgutter med mye testosteron (som han selv sa, i første episode) men han er en forvokst trassen treåring. Altså, alvorlig talt. Skal han ha ALT servert på gullfat? LITT glutenintolerant, men klarer ikke la vær å spise brød? Give me a break. Han holder ikke lenge, så mye kan jeg bare si. Og at Frank respekterer han? No chance. Frank vil heller jobbe enn å sitte på ræv, det har ingen ting med respekt ovenfor Erlend Elias å gjøre. 

Anonymkode: 3ead9...a4e

Skrevet

alle er vakre på sitt vis,Erlend Elias også:) virker som en god person.

Anonymkode: eb53b...c67

Skrevet

Digger han på radio, på Farmen er han en fjott.

Vakker? Nei. Men han er gjennomført på sin egen rare måte.

Anonymkode: 4922f...956

Skrevet

Uff han er litt too much.. klarer ikke sånne type homser. 

Tror ikke han kommer langt nei. Skulle gjerne sett han i slegge konk. 😂

Anonymkode: cd759...a63

Skrevet

Han er supersøt og virker som en veldig koselig fyr 😘

Anonymkode: 22a1b...d31

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff han er litt too much.. klarer ikke sånne type homser. 

Tror ikke han kommer langt nei. Skulle gjerne sett han i slegge konk. 😂

Anonymkode: cd759...a63

Sånne typer homser ?? 😨

Jeg tror det bor langt mer i ham av styrke enn folk tror.. og jeg tror han er smart som f....

Anonymkode: f4762...c59

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånne typer homser ?? 😨

Jeg tror det bor langt mer i ham av styrke enn folk tror.. og jeg tror han er smart som f....

Anonymkode: f4762...c59

Ja sorry men klarer ikke så feminine homser. 

Jeg oppfatter han IKKE som særlig smart. 

Grei, hyggelig, empatisk, snill, JA, men ikke smart.

Anonymkode: cd759...a63

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja sorry men klarer ikke så feminine homser. 

Jeg oppfatter han IKKE som særlig smart. 

Grei, hyggelig, empatisk, snill, JA, men ikke smart.

Anonymkode: cd759...a63

Jeg tror han er veldig smart

Anonymkode: 0d230...1a6

Skrevet

æsj

Anonymkode: be5fb...dd9

Skrevet

Sikkert festlig fyr i små porsjoner, men klarer ikke se hvor hyggelig person og nydelig sjel kommer frem i diskusjonen med Frank Løke. Sistnevnte svarte ærlig og realt på et direkte spørsmål, og da er det fritt frem å lange ut all den massive dritten som kommer fra Erlend Elias? For han sparte virkelig ikke på stygge beskrivelser når han følte seg såret.  

Anonymkode: 3c864...454

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert festlig fyr i små porsjoner, men klarer ikke se hvor hyggelig person og nydelig sjel kommer frem i diskusjonen med Frank Løke. Sistnevnte svarte ærlig og realt på et direkte spørsmål, og da er det fritt frem å lange ut all den massive dritten som kommer fra Erlend Elias? For han sparte virkelig ikke på stygge beskrivelser når han følte seg såret.  

Anonymkode: 3c864...454

Guri.. så forskjellig kan man altså se det..

I den diskusjonen- og i alle diskusjoner mellom de to.. så er det ikke Erlend Elias som kommer ut av det som usympatisk.. 

Anonymkode: f4762...c59

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Guri.. så forskjellig kan man altså se det..

I den diskusjonen- og i alle diskusjoner mellom de to.. så er det ikke Erlend Elias som kommer ut av det som usympatisk.. 

Anonymkode: f4762...c59

Løke er en parodi på machomannen, men Erlend er jo det samme på fjollete homse. Voksne folk kan ikke løpe gråtende og/eller rasende bort fra enhver ubehagelig situasjonen. 

Anonymkode: b22ba...0af

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Løke er en parodi på machomannen, men Erlend er jo det samme på fjollete homse. Voksne folk kan ikke løpe gråtende og/eller rasende bort fra enhver ubehagelig situasjonen. 

Anonymkode: b22ba...0af

Jeg har bare så utrolig mye mer sympati for en av de to :) Og slik jeg ser det så er det å la seg overstyre av følelser noe man ikke alltid kan hjelpe for.. Blir man tilstrekkelig presset så renner det over. Også er det noen som har lavere terskel enn andre for hva som tåles.

 

Anonymkode: f4762...c59

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har bare så utrolig mye mer sympati for en av de to :) Og slik jeg ser det så er det å la seg overstyre av følelser noe man ikke alltid kan hjelpe for.. Blir man tilstrekkelig presset så renner det over. Også er det noen som har lavere terskel enn andre for hva som tåles.

 

Anonymkode: f4762...c59

Han er en voksen mann, de løper ikke avgårde som en pubertal tenåringsjente! Jeg ble så utrolig flau når jeg så det. Tilstrekkelig presset? Løke sa ifra på en sindig måte. 

Skrevet
Akkurat nå, mamma_bergen skrev:

Han er en voksen mann, de løper ikke avgårde som en pubertal tenåringsjente! Jeg ble så utrolig flau når jeg så det. Tilstrekkelig presset? Løke sa ifra på en sindig måte. 

 

Akkurat nå, mamma_bergen skrev:

Han er en voksen mann, de løper ikke avgårde som en pubertal tenåringsjente! Jeg ble så utrolig flau når jeg så det. Tilstrekkelig presset? Løke sa ifra på en sindig måte. 

Jeg har sett episodene, og om jeg skulle vært innesperret på en gård med så mye testosteron så hadde jeg klikket selv. 

Jeg blir ikke flau av måten Erlend Elias stormet ut på, men jeg blir flau over så se voksne menn forme klikker som om de gikk på ungdomsskolen fortsatt..

Anonymkode: f4762...c59

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg har sett episodene, og om jeg skulle vært innesperret på en gård med så mye testosteron så hadde jeg klikket selv. 

Jeg blir ikke flau av måten Erlend Elias stormet ut på, men jeg blir flau over så se voksne menn forme klikker som om de gikk på ungdomsskolen fortsatt..

Anonymkode: f4762...c59

Enig. Erlend hadde ikke sjans til å få innpass. Frank som ledertype frøs han ut allerede fra båten ut til øya, det var lett å se. Frank brukte hersketeknikker og var falsk, det kan få det til å klikke for et tidligere mobbeoffer. Klandrer faktisk ikke den svake parten her. Det var hans måte å stå opp for seg selv på. Han trenger ikke å ha et perfekt eller kalkulert reaksjonsmønster for min del. Jeg liker når folk reagerer naturlig og spontant. 

Anonymkode: 01a21...ffd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Erlend hadde ikke sjans til å få innpass. Frank som ledertype frøs han ut allerede fra båten ut til øya, det var lett å se. Frank brukte hersketeknikker og var falsk, det kan få det til å klikke for et tidligere mobbeoffer. Klandrer faktisk ikke den svake parten her. Det var hans måte å stå opp for seg selv på. Han trenger ikke å ha et perfekt eller kalkulert reaksjonsmønster for min del. Jeg liker når folk reagerer naturlig og spontant. 

Anonymkode: 01a21...ffd

Hva skjedde i båten og hvorfor er det værre å Åge en gruppe med gutter enn med jenter som Erlend gjorde helt fra starten?

Som storbonde hadde jo også Erlend makt til å bestemme hvem som skulle gjøre hva, men det hadde jo forutsatt at han sto opp før oppgavene var ferdige.

Anonymkode: 7e1e1...38e

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Erlend hadde ikke sjans til å få innpass. Frank som ledertype frøs han ut allerede fra båten ut til øya, det var lett å se. Frank brukte hersketeknikker og var falsk, det kan få det til å klikke for et tidligere mobbeoffer. Klandrer faktisk ikke den svake parten her. Det var hans måte å stå opp for seg selv på. Han trenger ikke å ha et perfekt eller kalkulert reaksjonsmønster for min del. Jeg liker når folk reagerer naturlig og spontant. 

Anonymkode: 01a21...ffd

Men er det virkelig slik at man kan kalle seg mobbet når motparten forteller sannheten? Nå kan man jo ikke vite hvordan situasjonen var, men hvis vi skal ta utgangspunkt i hvordan ting ble fremlag på tv så har ikke akkurat Erlend Elias vært en god storbonde. Han spiste brød til tross for at han vet at han ikke tåler det, og når han da har fremkalt smerter og ubehag selv så mener han seg berettiget til å ligge hele dagen og klage. Han sto ikke opp før alle oppgavene var gjort, og han var ikke veldig interessert i å gjøre noe særlig på ukesoppdraget, og når han så sier at hvis Frank blir storbonde neste uke så skal han ikke løfte en finger når det kommer til ukesoppdraget til tross for at Frank jobbet iherdig for å få ukesoppdraget I havn denne uken. Ingenting av dette tilsier at det var Frank som var den urimelige når han uttrykte at han ikke var imponert over Erlend Elias sine evner til å være storbonde.

Anonymkode: b9aa2...077

Skrevet

Blikk og holdning. Har blitt mobbet selv, så jeg er var på kroppspråk. Det er ofte slik det arter seg. Mobbere viser med små tegn sin forakt, men gjør det vanskelig for offeret å ta dem for noe konkret. 

Den dagen han forsov seg, så er jeg enig i at det var dårlig gjort å ikke vekke ham. Jeg sover også lenge uten vekkerklokke, kan man våkne av seg selv på pur vilje, mener du?

Anonymkode: 01a21...ffd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...