Gå til innhold

Å, så irriterende det er...

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men kjøre bil til treningssenteret, det må du... Vet du, jeg synes du kan ta noen uteøkter nå, jeg, i stedet for å nesten pådra deg hjerteinfarkt pga full parkering. Hørt om ski? Lysløype? Sparkstøtting? Springe? Sykle? 

Anonymkode: 5fdcf...1eb

Hørt om null grader, pissregn og stiv kuling?

Haha, neida. Jeg synes faktisk det er litt hyggelig, jeg, at det kommer nye folk på gruppetimene selv om de er litt utenfor komfortsonen. Koster meg ingenting å vise rundt noen som ser litt fortapt ut.

Javel, så må jeg beregne litt ekstra tid til å parkere og kanskje er noen av timene fulle, men alt i alt er det jo bra at folk prøver å gjøre noe positivt for helsa si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 4.1.2018 den 13.43, Anonym bruker skrev:

Det er det jo selvfølgelig bare sånne "smartinger" som deg som forstår....:klaske:

Anonymkode: 52512...3e7

Tror mange skjønner det, men ofte VIL de ikke skjønne det 

Anonymkode: d1a0b...092

Skrevet
På 5.1.2018 den 23.53, aanonym skrev:

La meg utdype: så fint for deg, da, at du har skjønt alt og nyter å få dosere ut fra din store visdom til oss andre idioter som prøver så godt vi kan, men som ikke klarer å bli så flink som deg. 

(I tilfelle du var i tvil: dette er ironi)

Det handler ikke om å være flink, men om æ være bevisst, strukturert etc. 

Det kan nesten alle få til, så lenge de virkelig vil det. Dessuten finnes det utallige plasser å hente tips til å klare mål, alt fra podcaster til gratis webinar 😊

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det handler ikke om å være flink, men om æ være bevisst, strukturert etc. 

Det kan nesten alle få til, så lenge de virkelig vil det. Dessuten finnes det utallige plasser å hente tips til å klare mål, alt fra podcaster til gratis webinar 😊

Takk for at du delte det med oss. :helen:

Endret av aanonym
Skrevet
På ‎03‎.‎01‎.‎2018 den 19.27, Anonym bruker skrev:

Med alle disse nyfrelste med nyttårsforsett om å begynne å trene på treningssenter!! Fyller opp timene, så det ikke er plass til oss vanlige som har trent der i årevis.. Heldigvis varer det bare ut februar/ midten av mars, så er det tilbake til normalen igjen👍 Men egentlig litt patetisk; hva er vits med nyttårsforsett, hvis en ikke klarer å holde lenger en en måned eller to??

Anonymkode: 052bf...0fd

Men treningssentre er jo for latsabber, eller?For dem som ikke gidder bruke bena eller omgivelsene, men må kjøre fra a til å . Du kjører kanskje til treningssenteret også? Det er det mest komiske, feier inn på parkeringsplassen med bil inn og trene litt i en "nice outfit" og ut i bilen igjen. Kjøp deg noen gode sko ,ut i naturen, bruk natur og omgivelser og hva som ellers måtte være i din nærhet som treningssenter, vær kreativ. Ingenting er som frisk luft. Og så slipper du å irritere deg over de som prøver å starte året med nye og sunnere rutiner, som å gå på treningssenter.

Anonymkode: e5275...a88

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men treningssentre er jo for latsabber, eller?For dem som ikke gidder bruke bena eller omgivelsene, men må kjøre fra a til å . Du kjører kanskje til treningssenteret også? Det er det mest komiske, feier inn på parkeringsplassen med bil inn og trene litt i en "nice outfit" og ut i bilen igjen. Kjøp deg noen gode sko ,ut i naturen, bruk natur og omgivelser og hva som ellers måtte være i din nærhet som treningssenter, vær kreativ. Ingenting er som frisk luft. Og så slipper du å irritere deg over de som prøver å starte året med nye og sunnere rutiner, som å gå på treningssenter.

Anonymkode: e5275...a88

Problem løst. Legg ned alle treningssentre. Forby all bruk av bil. 🐓

Anonymkode: 58235...465

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...