Gå til innhold

Å, så irriterende det er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med alle disse nyfrelste med nyttårsforsett om å begynne å trene på treningssenter!! Fyller opp timene, så det ikke er plass til oss vanlige som har trent der i årevis.. Heldigvis varer det bare ut februar/ midten av mars, så er det tilbake til normalen igjen👍 Men egentlig litt patetisk; hva er vits med nyttårsforsett, hvis en ikke klarer å holde lenger en en måned eller to??

Anonymkode: 052bf...0fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt irriterende ja. Kamp om å få en spinningstime!

Skrevet

Jeg tror du har opplevd for lite i livet ditt. Kanskje du må komme deg ut mer?

Skrevet

Buhu, stakkars deg som ikke får plass, pass så du ikke snubler i underleppa. Herregud, for ei snerpe du er. Du har da vel ikke det spøtt med om noen bare bruker det ut februar eller ei. Sånne folk som deg, som tror de "eier" treningssenteret og tror de har førsteretten er pyton

Anonymkode: 52512...3e7

Skrevet

Hva får deg til å tro at du har større rett enn dem til å være på time? De betaler for seg på samme måte som du.

Selv unngår jeg treningssenter, men det er på grunn av deg, verdensmesteren, besserwisseren og den personifiserte moralismen blant de som får det til. Ikke på grunn av de som prøver så godt de kan.

Anonymkode: 00f8b...b0d

Skrevet

Sånn er det jo hvert år, så ikke noe å irritere seg over. 

Jeg tar heller en løpetur ute, der er det masse plass til alle. Anbefales :-) 

Skrevet

Helt klart veldig irriterende når folk vil begynne å ta ansvar for egen helse, ja...

Hva med deg selv, HI - du begynte en gang du også. Burde alle andre som den gang var erfarne på treningssenteret være irritert på deg - det var jo gode sjanser for at du ble sett på med skepsis, som hun som sikkert kom til å slutte snart igjen.

Var det godt å skrive det du gjorde, Hi? Følte du deg litt bedre når du fikk rakket ned på andre?

Anonymkode: 054c2...c84

Skrevet

Vet ikke hva som irriterer mest ved nyåret av de på treningssentret eller de på instagram med "takk for det gamle , gleder, sorger ....." statusene! 

Anonymkode: 22769...6d7

Skrevet

Tenk hvor dyr treningen hadde vært for deg om ikke alle disse hadde meldt seg inn i januar!

Anonymkode: 100bd...962

Skrevet

Jeg synes det er komisk at treningssenterne er fullstappet i januar og i februar er de lei av å trene 5 dager i uka og lar være å trene resten av året.

Jeg har trent 2-3 ganger i uka i mange år og synes det er mye bedre å holde det jevnt år etter år enn å gå på en "smell" 

Anonymkode: d1a0b...092

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er komisk at treningssenterne er fullstappet i januar og i februar er de lei av å trene 5 dager i uka og lar være å trene resten av året.

Jeg har trent 2-3 ganger i uka i mange år og synes det er mye bedre å holde det jevnt år etter år enn å gå på en "smell" 

Fint for deg, da. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenk hvor dyr treningen hadde vært for deg om ikke alle disse hadde meldt seg inn i januar!

Anonymkode: 100bd...962

Fantastisk😂👏🏻

Anonymkode: 88f38...b5e

Skrevet
13 timer siden, aanonym skrev:

Fint for deg, da. 

Ja, jeg er veldig fornøyd . 

Synes det er litt rart i dagens opplyste samfunn at mange ikke skjønner at det er mye bedre og eks ha som mål å trene 2 ganger i uka kontra 5 ganger i uka om man aldri har trent før. Det tar tid å endre vaner og det krever mye bevissthet.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er litt rart i dagens opplyste samfunn at mange ikke skjønner at det er mye bedre og eks ha som mål å trene 2 ganger i uka kontra 5 ganger i uka om man aldri har trent før. Det tar tid å endre vaner og det krever mye bevissthet.

Det er det jo selvfølgelig bare sånne "smartinger" som deg som forstår....:klaske:

Anonymkode: 52512...3e7

Skrevet

Jeg er hverken av den typen som har trent i årevis, eller av den nyfrelste typen, men skjønner veldig godt hvor irriterende det er! Er irriterende nok på Snap, face og Insta hvor sunne og spreke alle skal bli nå etter nyttår... Gir de en måned, -max!

Anonymkode: a89d4...8ce

Skrevet

Helt enig med deg! Trener 4-6 dager i uken, hele året, over flere år, og det holder på å KLIKKE for meg nå i januar når det omtrent ikke er mulig å få parkeringsplass en gang. Kooooste meg på trening i høst med få folk på senteret, gruet meg til nå i januar.... kø kø køøøøø☹️

Anonymkode: 58235...465

Skrevet
På 4.1.2018 den 13.35, Anonym bruker skrev:

La meg utdype: så fint for deg, da, at du har skjønt alt og nyter å få dosere ut fra din store visdom til oss andre idioter som prøver så godt vi kan, men som ikke klarer å bli så flink som deg. 

(I tilfelle du var i tvil: dette er ironi)

Skrevet
På 4.1.2018 den 16.39, Anonym bruker skrev:

Helt enig med deg! Trener 4-6 dager i uken, hele året, over flere år, og det holder på å KLIKKE for meg nå i januar når det omtrent ikke er mulig å få parkeringsplass en gang. Kooooste meg på trening i høst med få folk på senteret, gruet meg til nå i januar.... kø kø køøøøø☹️

November - desember er de beste månedene, da har mange "pause" til over jul og det er god plass på timene og parkeringsplassen😊 Ellers ser det ut som om mange følte seg truffet ang. det å ikke holde nyttårsforsetter...😂😂

Anonymkode: 052bf...0fd

Skrevet

Jeg orker ikke treningssenter i januar. Løper ute og trener styrke hjemme. Fra midten av februar er det plass på senteret igjen 😊

Anonymkode: 9ace8...e6d

Skrevet

Haha ser ut som det er mange som føler seg truffet😂

Anonymkode: 49f67...500

Skrevet (endret)

Det er vel bedre at folk trener 2 mnd i året enn at de ikke trener i det hele tatt?

Jeg går på treningssenter 2 ganger i uka, og jeg går tidlig om morgenen slik at det ikke er spesielt mye folk der. Er vel ikke verre enn at man kan unngå den travleste tiden på dagen.

Endret av Pobie
Skrevet

I år er jeg én av disse irriterrende kjerringene. Målet mitt er selvsagt å holde ut for good. Det er noe ekstra motiverende med overgangen til et nytt år, ikke minst siden man akkurat har trykket i seg altfor masse junk. Det er jo lettere for meg hvis ikke jeg er uheldig å møte fordømmende folk som deg, da. Så det hadde vært helt topp om du steg ned fra din høye hest og heller inkluderte meg. Du har sikkert noe å lære av meg, du også.

Anonymkode: 4c142...345

Skrevet

Jeg synes du skal bære over med dem jeg. Noen av dem kommer til å klare å følge opp nyttårsforsettet sitt. Hvem vet, om noen år kan det hende et par av dem faktisk i dine øyne er verdige brukere av treningssenteret? Hvor mange år må man ha trent før man er godkjent? Hvordan kan man komme så langt som å ha trent disse årene hvis man ikke begynner på et eller annet tidspunkt? 

Mange detter nok fra, kanskje fordi de ikke klarer å holde motivasjonen oppe, eller kanskje fordi de opplever seg uglesett av "gamle slitere"? Uansett så ender disse som "støttemedlemmer", og er dermed med å holde liv i treningssenteret som du nyter godt av hele året. Kanskje du heller burde være litt takknemlig?  

Skrevet
På 4.1.2018 den 16.39, Anonym bruker skrev:

Men kjøre bil til treningssenteret, det må du... Vet du, jeg synes du kan ta noen uteøkter nå, jeg, i stedet for å nesten pådra deg hjerteinfarkt pga full parkering. Hørt om ski? Lysløype? Sparkstøtting? Springe? Sykle? 

Anonymkode: 5fdcf...1eb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men kjøre bil til treningssenteret, det må du... Vet du, jeg synes du kan ta noen uteøkter nå, jeg, i stedet for å nesten pådra deg hjerteinfarkt pga full parkering. Hørt om ski? Lysløype? Sparkstøtting? Springe? Sykle? 

Anonymkode: 5fdcf...1eb

Jeg driter i hva du synes. 

Det må være lov til å synes fulle treningssentere er irriterende nå i januar.  

Må jeg kjøre bil til treningssenteret? Ja. Og tydeligvis alle andre også... 

Hjerteinfarkt kan du ha for deg selv ❤️👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...