Gå til innhold

Hvordan vil du oppsummere 2017?

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Verste i mitt liv også. Fikk msdiagnose og vært borte fra ungene mine en måned pga stamcellebehandling. Håper på et godt, msfritt 2018 uten komplikasjoner i rehabiliteringsfasen.. 

Anonymkode: 48a64...953

Har et familiemedlem som gjennomgikk denne behandlingen i Moskva . Har vært helt symptomfri i 5 år. Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Året startet med å få vite at kreften til et familiemedlem hadde spredd seg masse og at hun ikke hadde lenge igjen. Til hun døde noen måneder senere, var det det som stod i hodet på oss. Vi har også kjøpt oss tomt og begynt å bygge hus, blitt gravide og har det generelt godt sammen som familie, så vil si det har vært et godt år allikevel. Neste år blir spennende med innflytting og fødsel :)

Anonymkode: ba56a...683

Skrevet

Jeg giftet meg med drømmemannen!❤

Utenom det har 2017 vært kjipt. Helsen til begge er dårlig, han har operert og forhåpentligvis vil det ordne seg til slutt. Min helse trenger lenger mer tid og annen behandling, men satser på at det blir bra til slutt. Vi har funnet ut at jeg ikke kan få flere barn, jeg har en fra før, han har ingen. Det er en stor sorg for meg, nesten slik at jeg vil gå fra mannen slik at han kan få muligheten til å få egne barn, men han nekter meg🙄

Økonomien er dårlig, vi leier leilighet og kan se langt etter å kjøpe de nærmeste årene..

Anonymkode: 9d832...2d1

Skrevet

Helt greit. Mye reiser, flytting til verdens beste plass, fine unger og et nek av en mann til tider. Kan ikke få alt en ønsker seg :D Nytt år nå og i følge horoskopene mine for året( om en skal ta de seriøst) så blir dette er bra år.

Skrevet

Som det beste så langt. Barna blir større og enklere, reisene blir lenger og forholdet med mannen bedre. Det meste er faktisk helt perfekt. Nesten så jeg ikke tør å tro at livet kan være så bra, for jeg er redd det skal ta slutt.

Anonymkode: ad305...28c

Skrevet

Startet året med å ikke ha kontakt med familie. Det varte nesten ut året. 

Ellers oppturer og nedturer. Håper 2018 blir et bra år. 

Anonymkode: 1a152...dad

Skrevet

Egentlig et godt år, med reiser og venner.. Men også i år mye sorg og dødsfall i familien.. Forholdet til mannen like elendig i år som de foregående 5-6 årene, nye runder til familievernkontoret står for tur.. Vet ikke hva jeg skal tørre å håpe på for 2018.. Men håper inderlig ingen dør.. jeg har ikke flere å miste.. 

Anonymkode: 01a37...171

Skrevet

veldig bra år :) med ingen dødsfall, vert det både i 2014,2015 og  i 2016

Anonymkode: 72a59...5a9

Skrevet

Både ett drittår og et flott år.

Utfordringer:

- Forholdet har gått i berg-og dalbane 

- var livredd for og ikke klare siste forsøk på eksamen, men det ordnet seg med en B

- Å starte siste året på studiet var litt stress

- avsluttet vennskapet med en venninne som jeg følte meg drenert av. For en lettelse 😊

- var skikkelig bekymret halve året pga AMH i nedre sjiktet, Heldigvis har det ingen betydning i følge gynekolog

- Har vært frustrert over å måtte vente så lenge med produksjon på nr 2, men i år ordner det seg siden samboer er med på det

Føles godt å legge 2017 bak seg og jeg gleder meg til 2018 😊

Anonymkode: 305b7...182

Skrevet

2017 var mye bedre enn 2016 og 2015 til sammen, men fortsatt ikke veldig bra. Satser på at 2018 endelig blir er godt år og det tror jeg det blir :)

Går ikke for et "perfekt år" men det tviler jeg på finnes, annet enn på feeeeis og anonyme forum 😜

Anonymkode: c939b...cb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...