mamma til adhd gutt<3 Skrevet 31. desember 2017 #1 Skrevet 31. desember 2017 For min del har 2017 vært en gigantisk opptur , hatt ett fantastisk år. Vi har fått supre opplevelser, sett mange land, spist god mat og lært mye. Ungene har det supert og trives på skolen og har gode resultater der. Kjærligheten blomstrer fortsatt og det meste har vært lykke og hygge. Så alt i alt ett perfekt 2017! Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #2 Skrevet 31. desember 2017 Verste året i mitt liv....alt er gått nedover siden 2015. Håper på en opptur snart. Anonymkode: 1e54d...30b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #3 Skrevet 31. desember 2017 Verste i mitt liv også. Fikk msdiagnose og vært borte fra ungene mine en måned pga stamcellebehandling. Håper på et godt, msfritt 2018 uten komplikasjoner i rehabiliteringsfasen.. Anonymkode: 48a64...953
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #4 Skrevet 31. desember 2017 Pappa døde plutselig i januar. Mamma var fortvilet men fant heldigvis ny kjærlighet og livet smiler til henne. Arbeidsledig hele året, mye tid til husarbeid og familien. Heldigvis god økonomi likevel. Mannen har god jobb og får "lov" å jobbe så mye han ønsker. Mange kjekke turer i inn-og utland. God helse og mange gode vennskap. Både nye og gamle venner. Håper eg snart får meg jobb. Ellers er livet supert. Anonymkode: 0c697...b6a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #5 Skrevet 31. desember 2017 Drittår sykdom og mistet jobb og livet mitt pga det dårlig råd så det går så vidt rundt ensom og isolert nettverket jeg trodde var ok, viste seg å ikke være verdt noenting Anonymkode: 65493...72c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #6 Skrevet 31. desember 2017 Fantastisk år! Elsker jobben og stortrives. Barna gjør det godt på skolen og trives. Mannen og jeg elsker hverandre fortsatt etter 20 år. Jeg har også hatt et av mitt livs mest fantastiske opplevelser i 2017! Anonymkode: 65853...9f5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #8 Skrevet 31. desember 2017 Baby i hus. Anonymkode: 6f19d...031
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Skrevet 31. desember 2017 Ett grusomt år jeg håper tar slutt om noen timer. Det ble samlivsbrudd, det i seg selv var greit nok såfremt han som gjorde det slutt kunne ha oppført seg voksent. Jeg fikk stablet livet ganske så bra på beina, men det syns han tydeligvis ikke var greit så seinest julaften måtte han ødlegge. Utover når han ødlegger livet mitt og mine barns liv (han er ikke faren deres) så har jeg og vi det ganske så bra. Ting tar tid når det er så store endringer som har skjedd og så mye vondt som har skjedd, men det er utrolig deilig også. Deilig å endelig føle jeg lever igjen og jeg kjenner nå jeg faktisk ikke hadde det så bra. Litt nedtur å kjenne nå at mine venner og familie har hatt rett, de har sett jeg ikke har hatt det så greit. Så nå venter ett sykehusbesøk om noen dager, også ett resultat av bruddet. Kroppen taklet dette dårlig og kroppen har ikke likt at alt for mange kilo raste av på alt for kort tid. Var i høst på sylehuset for å undersøke brystene siden de gjorde vondt og legen sa de ikke var som de skulle. Jeg gikk ut deifra med en erfaring rikere, noe jeg aldri trodde jeg skulle oppleve. Legen ga meg streng beskjed: feit deg opp!!! Når puppene ikke har noe fett lengre, liker ikke alle kjertlene i brystene det, hovner opp og det gjør vondt. Og jeg er den som alltid spiser det jeg vil, når jeg vil og vil hellerr ha noen kilo ekstra på kroppen enn å være slank. Jeg kler ikke å være tynn. Nå er fjortissen min sur på meg, for nå må jeg stjele klær av de og flere sv mine nyinnkjøpte klær passer ikke eldste. (Når jeg må kjøpe bukse i barneavdelingen 164 så sier det vel litt) Men jeg gleder meg til nytt år. Jeg gleder meg til å nyte hverdagen sammen med ungene og gode venner. Jeg har funnet ut hvem som er gode venner og hevm som ikke er. Hvem jeg vil ha i mitt liv. Jeg har også funnet meg nye hobbier som jeg vil fortsette med neste år. Jeg vurderer om jeg skal ha ett nyttårsforsett i år: si mer nei, si min ærlige mening om enkelte mennesker når de skal gjøre livet mitt vondere og gi mer faen i ting. (Jeg kommer til å slite med det siste, men jeg kan prøve) Anonymkode: 7f58a...d42
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 Det har vært et tøft år. Mitt første år som ufør og jeg hadde håpet at det å få ro rundt inntekt og bli ferdig med nav-karusellen kunne føre til bedre dager, men jeg har aldri vært så syk som dette året, verre enn noen gang. Håper 2018 kommer med bedre dager, om ikke hele tiden, så ihvertfall flere gode dager. Anonymkode: a4d9d...a6b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 Første halvåret var bra, besto fagprøve mens jeg gikk hjemme i permisjon. Ny lønn og stilling da jeg startet på jobb. Ble fridd til😍 Andre halvår har vært tøft. For første gang på 15 år har jeg ikke hatt lyst til å gå på jobb, ikke funnet glede i jobben. Avslutta med 14 dagers sykdom på barna før julaften. Før minste kastet opp igjen i går 😣 Jula har vært bra, fått slappet av, men ikke fått gjort alt jeg ville sammen med barna.... Anonymkode: 2cedc...351
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 Tøft år. Mistet faren og svigerfaren min brått og uventet. Slitt med boligsalg og doble boliglån i en lang periode i 2017. Hatt fødselsdepresjon og rømt tilbake på jobb i mens far måtte overta permisjonen. Men året endte bra i nytt hus og uten problemer akkurat nå. Håper 2018 blir et bedre år. Anonymkode: ec720...8f4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 Tøft år. Det tøffeste. Hater 2017. Jeg gikk igjennom en skummel operasjon rett før jul i fjor. Den endret livet mitt, og jeg må leve med ettervirkningene av den hver dag. Så fikk jeg to diagnoser på vårparten, begge kroniske, fysiske sykdommer. Mistet så mamma til en grusom sykdom i sommer. Jeg satt ved sykeleiet og så henne svinne hen. Midt i dette var det kolikkbaby og permisjonstid. Så fikk eldstegutten vår en diagnose nå i høst. Har vært sykemeldt fra jobb siden rett før juleferien, tror jeg er på vei inn i en depresjon. 2018 kan bare bli bedre. Anonymkode: 7c226...8d5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #14 Skrevet 31. desember 2017 Nok en transportetappe som veksler mellom å føles som om jeg løper maraton med influensa og bare maraton med fyllesyke. Langvarig syk. Anonymkode: 83473...cdf
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #15 Skrevet 31. desember 2017 Har ingen ting å klage på. Var en tur i europeisk storby, alene, uten barn for første gang. Koste meg skikkelig. Ny storbyferie med familien før sommeren. Fullførte videreutdanning med karakteren A ved siden av 110% jobb. Gikk opp 35 000 i lønnsoppgjøret. Hadde en fin sommerferie. Kjøpt helt nytt hus vi flytter inn i på nyåret. Eldste fikk etter ett tøft år på skolen det veldig mye bedre. Likevel er jeg lei, og sliten. Lange dager på jobb. Lang reisevei. Mye oppfølging rundt barna. Strekker ikke til. Skulle trent, skulle lagd sunnere middag, skulle sovet bedre osv. Men alt i alt, et godt år. Anonymkode: e7cd6...a8e
MammantilNurket Skrevet 31. desember 2017 #16 Skrevet 31. desember 2017 2017 var milevis bedre enn 2016, i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #17 Skrevet 31. desember 2017 Har vært både opp- og nedturer. Alt i alt: Et greit år. Håper neste år blir roligere🎉😊 Anonymkode: e2c53...966
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #18 Skrevet 31. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Verste i mitt liv også. Fikk msdiagnose og vært borte fra ungene mine en måned pga stamcellebehandling. Håper på et godt, msfritt 2018 uten komplikasjoner i rehabiliteringsfasen.. Anonymkode: 48a64...953 Jeg har og ms. Ønsker deg alt godt ❤ Anonymkode: 3ed1e...def
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #19 Skrevet 1. januar 2018 Det har vært oppturer og nedturer som alle andre ord. Vi fikk hjemmebesøk av bv å ble gransket av de pga barnefaren hadde fått beskymringsmeldinger på seg,å det var en utrolig skummel opplevelse med tanke på at du leser om bv i avisene. Men nå har bv henlagt saken å det føles ut som en utrolig lettelse å føler meg 10 kg lettere. I bhg utagerte sønnen min helt ekstremt mot voksne og barn så vi trodde skolestart skulle bli ett mareritt. Men det har gått veldig fint,de sier han klarer seg greit på skolen,er godt likt av flere av barna i klassen og utagerer ikke mot andre. Så jeg er helt overlykkelig her han sliter forsatt sosialt men det jobber både skole,SFO og jeg som mamma med. Alt i alt har det vært ett godt år Anonymkode: f1986...2a7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #20 Skrevet 1. januar 2018 Var griseheldig tidlig på året. Ble veldig alvorlig og akutt syk men reddet av et fantastisk godt team på Rikshospitalet. Lang sykemelding etterpå og veldig lite energi resten av dette året. Har fine unger som vokser og utvikler seg. God jobb, hus og en ålreit mann (selv om forholdet skrantet en del dessverre). Har enormt mye å være takknemlig for. Drømmer om mer overskudd, bedre jobb/hjem-balanse. Mer fysisk aktivitet. Anonymkode: a0273...cbb
Mumua Skrevet 1. januar 2018 #21 Skrevet 1. januar 2018 Slitsomt, men fint år. Har innsett at jeg har større kapasitet enn jeg ante. Var en tur i Paris, ble veldig overraskende gravid og fått en sønn, kjøpt ny bil og fått sett jenta bli 2 herlige år Mye motgang, men noe annet ville sjokkert meg. Gleder meg til 2018!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #22 Skrevet 1. januar 2018 2017 er året der klumpen i magen ble til en stein. Er supertakknemlig for å være frisk og ha friske barn, bra jobb og gode venner. Men forholdet skranter veldig og på grunn av og barna og at vi holder på å bygge oss nytt hus dyrt hus ser jeg ingen vei ut, på enda noen år. 2018 er året der jeg skal være snillere med meg selv, senke skuldrene og ikke sammenligne meg så mye med andre. Dessuten skal jeg gjøre der jeg kan for å snu den nedadgående spiralen forholdet er i. Anonymkode: 601a8...f6e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #23 Skrevet 1. januar 2018 På det jevne. Anonymkode: d28a1...dce
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #24 Skrevet 1. januar 2018 Begynnelsen av året var ett mareritt. Var 26 uker på vei da jeg ble akutt syk og måtte opereres har aldri vert så redd hele mitt liv som da for den lille i magen. Kom meg ikke ordentlig etter operasjonen da det tok så mye ut både fysisk og psykisk. Men lille ble nå født og alt gikk supert:) har en fantastisk flott sønn som virkelig er en solstråle. Etter noen uker så var mannen min i en stygg arbeidsulykke. Heldighvis gikk det bra, men han er fortsatt sykemeldt så hell i uhell så har vi begge vert hjemme dette året her. Nå er han endelig blitt operert og ting ser lyst ut! Grøsser ved tanken på hvor utrolig ille det kunne ha gått. Det var kun hans kunnskap og kjapp tenking som reddet han! Vi har i år kjøpt oss(meg) ny bil, som er helt fantastisk! Min store drøm er dog godt i oppfyllelse og vi har kjøpt oss nytt hus! Vi for nøklene neste uke og begynner ett nytt liv snart ett annet sted. Håper 2018 blir like vellykket! Anonymkode: d4cd4...81d
Meg og alle gutta Skrevet 1. januar 2018 #25 Skrevet 1. januar 2018 2017 kan oppsummeres ganske greit sånn her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå