Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #26 Skrevet 31. desember 2017 Beste: Tyrkia, Istanbul er en fantastisk by med så utrolig mye historie og kultur. Går ikke an å bli lei den byen. Pakistan, Iran, Kenya, Kapp Verde, Venezuela. Verste: Usa, Norge, Bulgaria, Polen, Russland(her var det menneske som trakk ned, landet har mye å by på) Somalia, Anonymkode: 9e09c...560
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #27 Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Verste: Egypt. Pga kultur og kvinnesyn. Masse råtne folk. Finland. Bare kjedelig. Lukkede folk Barbados. Altfor turistaktig. Beste: Pakistan. Pga kultur, utrolig hyggelige, åpne og vennlige mennesker! Australia. Pga fantastisk natur og kule folk! Malawi. Fantastiske folk! Anonymkode: f19df...41f Egypt har dårlig kultur og kvinnesyn, mens pakistan var fantastisk?? Pakistan er det tredje farligste landet å være kvinne i... Anonymkode: 55bb6...29b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #28 Skrevet 31. desember 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Egypt har dårlig kultur og kvinnesyn, mens pakistan var fantastisk?? Pakistan er det tredje farligste landet å være kvinne i... Anonymkode: 55bb6...29b Det er mine personlige erfaringer, som HI spurte etter, ikke statistikk! Ser Egypt nevnes av flere som dårlig reisemål. Folk var ekle, respektløse, prøvde å lure oss hele tiden, stygge kommentarer osv. Reiser aldri tilbake dit! Jeg har ikke vært over alt i Pakistan, men der jeg var hadde jeg en fantastisk opplevelse! Folk var respektfulle, ærlige, hyggelige og imøtekommende. Over alt faktisk! Veldig mange (menn) var opptatt av kvinners frihet og hadde et moderne kvinnesyn. Og alle, uansett hva de måtte mene, behandlet meg som kvinne som en likeverdig og med respekt. Jeg tror det er lett å sitte hjemme i Norge og lese statistikk og tro at alle der nede er like, men det er store variasjoner innad i landet og mellom ulike mennesker og folkegrupper. Anonymkode: f19df...41f
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #29 Skrevet 31. desember 2017 Indonesia (Bali) var fantastisk Anonymkode: 67161...f26
gale damen Skrevet 31. desember 2017 #30 Skrevet 31. desember 2017 (endret) Jeg liker dårlig å være enig med de fleste her inne, men Egypt var et skrekkelig sted. Jeg traff ikke ett eneste hyggelig menneske der, de var usedvanlig utrivelige. Ellers er sørøstasia en favoritt, sammen med midtøsten i fredeligere tider enn nå. Endret 31. desember 2017 av gale damen
Ledda Skrevet 31. desember 2017 #31 Skrevet 31. desember 2017 Beste: Portugal. Hyggelige folk, flott natur og deilig klima. Verste: BULGARIA!!!!! Dårlig mat, dårlig hygiene, lite hyggelige folk.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #32 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er mine personlige erfaringer, som HI spurte etter, ikke statistikk! Ser Egypt nevnes av flere som dårlig reisemål. Folk var ekle, respektløse, prøvde å lure oss hele tiden, stygge kommentarer osv. Reiser aldri tilbake dit! Jeg har ikke vært over alt i Pakistan, men der jeg var hadde jeg en fantastisk opplevelse! Folk var respektfulle, ærlige, hyggelige og imøtekommende. Over alt faktisk! Veldig mange (menn) var opptatt av kvinners frihet og hadde et moderne kvinnesyn. Og alle, uansett hva de måtte mene, behandlet meg som kvinne som en likeverdig og med respekt. Jeg tror det er lett å sitte hjemme i Norge og lese statistikk og tro at alle der nede er like, men det er store variasjoner innad i landet og mellom ulike mennesker og folkegrupper. Anonymkode: f19df...41f Jeg har vært i egypt, og jeg skjønner hva du mener. Men siden du var opptatt av kvinnesynet ville jeg bare påpeke det. Pakistan er ett fantastisk land, ingen tvil om det, jeg har vært der mye og bodd der i perioder. Jeg er selv halvt pakistaner. Men pakistan har ett vanvittig dårlig kvinnesyn, og mange lever under ett ekstreme dårlige forhold. Du har svært dårlige rettigheter som kvinne i pakistan, som er langt værre en egypt. Men det er store forskjeller innad i pakistan. Anonymkode: 55bb6...29b
Julie (: Skrevet 31. desember 2017 #33 Skrevet 31. desember 2017 Var akkurat i Sveits og elsket det! På jobbreise, så rakk ikke å se så mye, men snakk om å ha ting på stell. Alt var punktlig, rent og pent. Og folk var hyggelige. Gotta love it! Ellers synes jeg Ecuador har vært spennende, der var folk kjempeåpne og lette å komme i snakk med. Vietnam var også nydelig. Av de litt kjipe opplevelsene, så hatet jeg Gambia. Var 17 da vi var der og følte meg veldig beglodd. Og karer tok på meg uten mitt samtykke flere ganger. Usjameg. Da jeg besøkte Brussels for noen år siden opplevde jeg også folk som svært lite vennlige, men mulig vi bare var uheldige.
Blondzilla Skrevet 31. desember 2017 #34 Skrevet 31. desember 2017 Jeg liker generelt ikke Nord Afrika. Mest pga kulturen. Særlig Tunisia er virkelig satans anus. Ellers er Dubai det verste stedet jeg har vært. Jeg elsker Italia, Sør Frankrike, USA, Thailand og Phillipinene
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #35 Skrevet 31. desember 2017 Har svart litt tidligere,men glemte ut en liten perle: Kreta. Vet ikke om det har endret seg,men vi leide bil for 15 år siden og kjørte oppi fjellene til ulike klostre, små landsbyer hvor ingen snakket engelsk, små skjulte vann bare de lokale badet i. En fantastisk ferie! Anonymkode: e9266...2a8
Marriet Skrevet 31. desember 2017 #36 Skrevet 31. desember 2017 Beste: Italia uten tvil! Men også Australia og Spania lever opp til forventningene. Verste: Russland. Men har kun vært i Murmansk så jeg aner ikke hvordan resten er, men på generelt grunnlag var det dårlig mat og dårlige folk.
Troika1 Skrevet 31. desember 2017 #37 Skrevet 31. desember 2017 Beste: Italia, Indonesia og Australia Verste: Bulgaria og Russland
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #38 Skrevet 31. desember 2017 Beste:Italia, Hellas, Portugal, Russland, Irland .Verste: Spania,Frankrike,USA.(Men grunnen til at disse tre ble verstinglandene, er personlige opplevelser som vel mer kan kalles uflaks enn at det er noe galt med disse landene.) Anonymkode: f09ee...9e1
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #39 Skrevet 31. desember 2017 beste : Norge, Danmark, London, Roma, Paris og kypros verste : Kina, Thailand, Russland og polen beste : Fordi Norge er et pent land Danmark er spennende parker. London, Roma og Paris er fantastiske byer kveldstid, så mye liv og røre. kypros : varmt og godt Kina : få som vil snakke engelsk. Thailand : var der 2 juledag 2004. Russland : liker ikke folka. polen : mye alkehol har vert i Usa også, men var så ung så husker ikke , siste gangen jeg var der var jeg 5 Anonymkode: 3adb8...eee
Pengetreet Skrevet 31. desember 2017 #40 Skrevet 31. desember 2017 Dere som har vært i Irland, hvor var dere? Hva bør man få med seg og hva bør man styre unna?
Pengetreet Skrevet 31. desember 2017 #41 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, Pengetreet skrev: Dere som har vært i Irland, hvor var dere? Hva bør man få med seg og hva bør man styre unna? Jøss, hva skjedde..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå