Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. desember 2017 #1 Skrevet 30. desember 2017 (endret) Og hvorfor? Beste landene jeg har vært i er: Costa Rica. Fantastisk natur og mange spennende opplevelser. Thailand. Klima og maten Irland. Kulturen Værste er Bulgaria. Møkkete og dårlig mat. Endret 30. desember 2017 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #2 Skrevet 30. desember 2017 Beste er Tyskland, Irland og Iran (før revolusjonen). Russland kan også være fint. Og så liker jeg nord-Sverige veldig godt. Utrolig hyggelige folk😊 Verste må være USA og Østerrike Anonymkode: 21d2c...b1a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #3 Skrevet 30. desember 2017 Verste: Egypt. Pga kultur og kvinnesyn. Masse råtne folk. Finland. Bare kjedelig. Lukkede folk Barbados. Altfor turistaktig. Beste: Pakistan. Pga kultur, utrolig hyggelige, åpne og vennlige mennesker! Australia. Pga fantastisk natur og kule folk! Malawi. Fantastiske folk! Anonymkode: f19df...41f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #4 Skrevet 30. desember 2017 Beste: Norge og Ungarn verste: Tyskland Anonymkode: 41353...e73
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #5 Skrevet 30. desember 2017 Beste: Mauritsius, Kenya, Brasil, kapp verde og Svalbard verste: Portugal var ikke bra. Har lyst til å dra til Lisboa og gi det en sjanse til. Anonymkode: eff27...1fd
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Beste: Italia (Toscana). Fantastisk landskap og nydelig mat Litt vanskelig å velge verste, siden jeg har likt noe ved alle land jeg har vært i. Men om jeg må ta med noe, så må jeg si Monaco (selv om det ikke er et land i den forstand). Men det var veldig skittent der og ikke så luksuriøst som jeg hadde sett for meg. Anonymkode: e5d3f...808
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Beste er de aller fleste landene jeg har vært. Alltid spennende å reise. Likte best USA, England og Danmark, men flere andre fine land av de vi har besøkt. Verste og alt annet enn hyggelig må ha vært Bulgaria, for et fælt sted. Møkkete, dårlig mat, dårlig hotell og sure folk overalt. Anonymkode: 05ae3...4ca
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Beste; mange å velge mellom men noen høydepunkter var utvilsomt USA, Costa Rica, Jamaica og Indonesia (Bali). Alle har hatt flott natur, fantastiske mennesker, goood mat osv. liker ikke: India. Fattigdommen er så ekstrem enkelte steder selv om landet har masser av ressurser. Kastesystemet synes jeg også er ekstremt provoserende (ja, vet det ikke er lovlig lenger, men det lever i beste velgående) Anonymkode: 49ccd...ad2
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 Verste, med e, ikke æ. Anonymkode: 2919e...31a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 Beste er uten tvil Norge. Mest fantastiske ferieland er Mosambik. Værst mat er England. Styggest og dårligst service er Spania. Anonymkode: 1ec7f...d05
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #11 Skrevet 30. desember 2017 Verste er uten tvil Egypt. Masete, innpåslitne, ekle mannfolk over alt. Anonymkode: 41e24...a5d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #12 Skrevet 30. desember 2017 Verste må være Egypt og marocco. Følte meg alltid veldig utrygg. Beste er Spania og Italia, deilig mat, godt klima og pent landskap. Anonymkode: ac5e5...1bc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #13 Skrevet 30. desember 2017 Beste: Italia (Sardinia og Sicilia, ikke vært på fastlandet, men håper å få oppleve det snart). Deler av USA - Liten fjellby i Montana der jeg fikk treffe flere native americans var en fantastisk opplevelse. Og New York da. Liker også Skottland, Hellas, Kroatia +++ godt. Verste: Russland - Moskva (var nok uheldig med hele turen, kjenner flere som har vært der med tolk osv og har elsket det). Egypt Tunisia De to siste er vanskelige ettersom mye av det jeg fikk se i begge land er noe av det mest spektakulære jeg har opplevd på tur, men maset/kulturen trekker enormt ned: Hadde jeg fått gå i fred uten å bli forsøkt kjøpt for kameler, telefonterroriert av hotellansatte og forsøkt svindlet på hvert gatehjørne hadde begge land vært på toppen over beste). Anonymkode: 74752...af3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #14 Skrevet 30. desember 2017 Beste er USA. Elsker spesielt å ta kjøreturen fra NYC opp til Connecticut og Massachusetts. Samt Highway 1 i California. Liker også nord-India veldig godt og Australia. Verste er Tyrkia. Makan til masete mannfolk! Anonymkode: 3ffdd...354
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #15 Skrevet 30. desember 2017 Beste er Australia, herlige mennesker,spennende kultur og natur. Verste Bulgaria, møkkete og folk skal lure deg for penger. Anonymkode: e9266...2a8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #16 Skrevet 30. desember 2017 Beste er England og Italia (Roma). verste: tja masete mannfolk i Tyrkia trakk ned . Anonymkode: 9dc10...086
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #17 Skrevet 30. desember 2017 Best: Syria ( før opprøret) og Tyrkia verst: spania Anonymkode: 24995...a5e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #18 Skrevet 30. desember 2017 Støtter deg mht Costa Rica på topp - og på bunn ett av nabolandene, nemlig El Salvador. Anonymkode: b4551...e12
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #19 Skrevet 30. desember 2017 Beste er så og si alle land jeg har vært i ( store deler av latin amerika,Europa,Oseania) verste er el salvador og Honduras Anonymkode: 31c96...132
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #20 Skrevet 30. desember 2017 Du bedømmer et helt land basert på en ferietur? Du reiser ikke så mye? Anonymkode: d816a...d9d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #21 Skrevet 31. desember 2017 Verste: muligens Tyrkia? Har blitt skikkelig syk begge gangene jeg har vært der. Beste: de fleste, men de kanskje aller beste er nok Kina og Montenegro! Anonymkode: d89f4...571
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. desember 2017 Forfatter #22 Skrevet 31. desember 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du bedømmer et helt land basert på en ferietur? Du reiser ikke så mye? Anonymkode: d816a...d9d Når jeg reiser, reiser jeg som regel rundt i landet! Thailand har jeg bodd i. Min bestemor var irsk så det er jeg oppvokst med. Bulgaria har jeg faktisk vært i 2 ganger og på flere steder og det var like dårlig begge gangene!
Twintipp Skrevet 31. desember 2017 #23 Skrevet 31. desember 2017 Beste: Italia. Både Roma, Toscana, Pisa, Palermo, Taormina og fantastiske Cefalú. Kulturen, arkitekturen, kjærligheten, nostalgien, menneskene og maten🙏🏼 Verste: Egypt. Frekke, innpåslitne mennesker fra flyplassen, i butikker, langs gaten ++++!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #24 Skrevet 31. desember 2017 Beste : Danmark! Folket, naturen og alt man kan se og finne på. Tyskland : Naturen og fjellene. Verste: Tyrkia. Dit skal jeg aldri tilbake. Aldri noensinne. Var i Alanya i 2 uker sammen med en venninne. Måten de mannfolka oppførte seg på.. Husker jeg ville hjem etter 2 timer! Kunne ikke kjøpe en is på stranda uten at isselgern klådde på meg. Ikke kunne jeg gå bortover gaten uten at mennene ropte og hoia. Jeg så ned i bakken og svarte Ikke, da hagla det grove bemerkninger. Jeg var da 30 år og jeg gikk anstendig påkledd. Søkte ikke noe oppmerksomhet. Verste ferien jeg har vært på. Anonymkode: f6562...be9
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #25 Skrevet 31. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Beste : Danmark! Folket, naturen og alt man kan se og finne på. Tyskland : Naturen og fjellene. Verste: Tyrkia. Dit skal jeg aldri tilbake. Aldri noensinne. Var i Alanya i 2 uker sammen med en venninne. Måten de mannfolka oppførte seg på.. Husker jeg ville hjem etter 2 timer! Kunne ikke kjøpe en is på stranda uten at isselgern klådde på meg. Ikke kunne jeg gå bortover gaten uten at mennene ropte og hoia. Jeg så ned i bakken og svarte Ikke, da hagla det grove bemerkninger. Jeg var da 30 år og jeg gikk anstendig påkledd. Søkte ikke noe oppmerksomhet. Verste ferien jeg har vært på. Anonymkode: f6562...be9 Må ha med Hellas, som er et fantastisk land. Ja, jeg har vært på typiske charterturistmål, men har leid bil og scooter og sett vakker natur og historiske steder. Kefalonia, Kreta, Lesvos og Rhodos. Anonymkode: f6562...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå