Elina Skrevet 31. desember 2017 #26 Skrevet 31. desember 2017 Nei, hadde ikke dratt dit. Vi har flere ganger blitt invitert til tilsvarende land og jeg takker nei (forteller hvorfor). Grunnen må ikke holdes skjult, den må komme ut slik at folk vet det.
Elina Skrevet 31. desember 2017 #27 Skrevet 31. desember 2017 16 timer siden, Kathrine. skrev: Helt spesielt sted. Opplevelse for livet. Ja, en opplevelse for livet på andres bekostning!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #28 Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, Elina skrev: Ja, en opplevelse for livet på andres bekostning! Jada Elina. Vi skal ikke spise animalske produkter heller, eller bruke annet enn økologiske produkter. Hvor mange demonstrasjonstog deltar du i, i løpet av ett år? Anonymkode: af31e...b5a
Elina Skrevet 31. desember 2017 #29 Skrevet 31. desember 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jada Elina. Vi skal ikke spise animalske produkter heller, eller bruke annet enn økologiske produkter. Hvor mange demonstrasjonstog deltar du i, i løpet av ett år? Anonymkode: af31e...b5a Å ta hensyn til andre er virkelig problematisk altså!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #30 Skrevet 31. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jada Elina. Vi skal ikke spise animalske produkter heller, eller bruke annet enn økologiske produkter. Hvor mange demonstrasjonstog deltar du i, i løpet av ett år? Anonymkode: af31e...b5a Er det et stort offer å ta ferien et annet sted...? Anonymkode: f3949...c71
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #31 Skrevet 31. desember 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes du skal reise og besøke venninnen din. Å pleie vennskap er viktig. Så får du samtidig mulighet til å skaffe deg litt "inside information" fra dette landet. Vær bevisst, og se det på godt og vondt. Det er aldri feil og skaffe seg egne erfaringer. Anonymkode: e85d5...2ed Øøøøhhh - jada! Dersom du tror du blir klokere på et samfunnssystem av å bo på luksushotell en uke, så er du naiv! Turistene får ikke møte den bengalske hushjelpen som gjør rent etter dem, og får i hvert fall ikke spør hva hun tjener, hvor ofte hun har fri eller om hun utsettes for vold. Anonymkode: f3949...c71
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #32 Skrevet 31. desember 2017 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Lurer på om dere som boikotter Dubai er like prinsippfaste i alt? Handler dere ikke billige klær på HM sydd av barnefingre? Kjøper dere kanskje kosmetikk som er testet på dyr? Gir dere penger til veldedighet? Det er veldig lett å mene noe om hva andre skal gjøre og ikke gjøre... Anonymkode: 52879...8fa Jeg er med i Amnesty International. Det har jeg vært i snart 25 år. Jeg er med på SMS-aksjoner og gir også beløp med ujevne mellomrom. Jeg har fast månedlig trekk til Leger uten grenser. Jeg kjøper Fair trade der jeg har mulighet. Jeg velger å reise mindre enn jeg skulle ønske pga miljøet. Jeg reiser aldri til Dubai (samt andre liknende stater). Aldri. Anonymkode: a0166...45c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #33 Skrevet 31. desember 2017 Dubai og UAE har blant verdens strengeste sharia-lover. Anonymkode: 8a13a...ec5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #34 Skrevet 31. desember 2017 Hadde aldri reise dit. Anonymkode: 33575...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå