Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #26 Skrevet 28. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det tviler jeg på. Da hadde hun nok ordnet med julegaver tidligere. Anonymkode: 53266...f7c Bare tenkte ift begravelse nå.... Anonymkode: 423e9...c71
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #27 Skrevet 28. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Bare tenkte ift begravelse nå.... Anonymkode: 423e9...c71 Mange grunner til at man ikke blir begravd etter en uke, obduksjon f.eks. Kjære hi, har du noen som kan hjelpe deg? Far til tvillingene, søsken, foreldre, øvrig familie, venner, nabo? Som kan passe tvillingene litt slik du får ro og tid til å planlegge begravelsen. Hadde du vært en bekjent, om så bare en nabo jeg var på hils med eller en mor i bhg så hadde jeg stilt opp hadde noen spurt meg og det tror jeg de fleste ville ha gjort. Får du ikke pass så ville jeg tatt med barna på samtalen du skal på. Så utrolig trist å høre at barnet ditt døde, ingen foreldre skal måtte oppleve noe slikt. All min medfølelse❤️ Ikke vær redd for å spørre om hjelp, jeg tror nok de fleste vil stille opp når du er i den forferdelige situasjonen du er i nå. Klem❤️ Anonymkode: 8d15c...7f9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #28 Skrevet 29. desember 2017 Åssen går det med deg nå HI? 💔 fikk du snakket med traumeteam? Anonymkode: 423e9...c71
Fandens Oldemor Skrevet 29. desember 2017 #29 Skrevet 29. desember 2017 Huff, her har du fått mange rare svar. Synes også folk kan la være å spekulere i hvem dette er, det er virkelig bare ufint. Jeg håper du tok med deg barna til kriseteamet og fikk hjelp. En prest vil også kunne komme hjem til dere, og det kan være godt å snakke med noen som har erfaring med følelser som dukker opp i forbindelse med død. Det å arrangere begravelse for et barn er surrealistisk, heldigvis kan begravelsesbyrået bidra så mye du vil og har behov for. Man er ikke nødt til å finne på eller arrangere alt fra a til å selv, og det vil likevel bli en verdig stund. Jeg håper dine nærmeste kommer hjem fra ferie snart, dette skal du jo ikke være alene om. Klem.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #30 Skrevet 31. desember 2017 På 29. desember 2017 den 12.19, Fandens Oldemor skrev: Huff, her har du fått mange rare svar. Synes også folk kan la være å spekulere i hvem dette er, det er virkelig bare ufint. Jeg håper du tok med deg barna til kriseteamet og fikk hjelp. En prest vil også kunne komme hjem til dere, og det kan være godt å snakke med noen som har erfaring med følelser som dukker opp i forbindelse med død. Det å arrangere begravelse for et barn er surrealistisk, heldigvis kan begravelsesbyrået bidra så mye du vil og har behov for. Man er ikke nødt til å finne på eller arrangere alt fra a til å selv, og det vil likevel bli en verdig stund. Jeg håper dine nærmeste kommer hjem fra ferie snart, dette skal du jo ikke være alene om. Klem. Jeg tok barna med til krisehjelp men er jo ikke mulig å prate med tvillinger tilstede. Alt dreide seg om dem. Familien min er fortsatt på ferie. De kommer hjem i midten av januar. Vi skal ha begravelse i neste uke og familien min kommer ikke. Vi må avholde uten famiilie. Anonymkode: 05830...092
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #31 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok barna med til krisehjelp men er jo ikke mulig å prate med tvillinger tilstede. Alt dreide seg om dem. Familien min er fortsatt på ferie. De kommer hjem i midten av januar. Vi skal ha begravelse i neste uke og familien min kommer ikke. Vi må avholde uten famiilie. Anonymkode: 05830...092 Herregud. Hva feiler det den familien...? Kan de ikke skaffe seg en billett hjem og delta i begravelsen? Det ville ha rystet meg, i alle fall... Du må bare stable deg på bena og bruke det du kan av avlastning, barnehage, venner osv. Kan ikke annet enn å ønske deg det bedre. Anonymkode: b41e6...c6e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #32 Skrevet 31. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Herregud. Hva feiler det den familien...? Kan de ikke skaffe seg en billett hjem og delta i begravelsen? Det ville ha rystet meg, i alle fall... Du må bare stable deg på bena og bruke det du kan av avlastning, barnehage, venner osv. Kan ikke annet enn å ønske deg det bedre. Anonymkode: b41e6...c6e * ønske deg det beste! Anonymkode: b41e6...c6e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #33 Skrevet 31. desember 2017 På 28. desember 2017 den 14.53, Anonym bruker skrev: Mange grunner til at man ikke blir begravd etter en uke, obduksjon f.eks. Kjære hi, har du noen som kan hjelpe deg? Far til tvillingene, søsken, foreldre, øvrig familie, venner, nabo? Som kan passe tvillingene litt slik du får ro og tid til å planlegge begravelsen. Hadde du vært en bekjent, om så bare en nabo jeg var på hils med eller en mor i bhg så hadde jeg stilt opp hadde noen spurt meg og det tror jeg de fleste ville ha gjort. Får du ikke pass så ville jeg tatt med barna på samtalen du skal på. Så utrolig trist å høre at barnet ditt døde, ingen foreldre skal måtte oppleve noe slikt. All min medfølelse❤️ Ikke vær redd for å spørre om hjelp, jeg tror nok de fleste vil stille opp når du er i den forferdelige situasjonen du er i nå. Klem❤️ Anonymkode: 8d15c...7f9 Jeg har noe hjelp. En gammel barndomsvenninne tok kontkat, slik at jeg fikk et møte med presten Anonymkode: 05830...092
Fandens Oldemor Skrevet 31. desember 2017 #34 Skrevet 31. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har noe hjelp. En gammel barndomsvenninne tok kontkat, slik at jeg fikk et møte med presten Anonymkode: 05830...092 Godt å høre. Ta imot all hjelp du kan få fra henne. Kanskje kommer flere på banen, feks barnets far eller hans familie? Nå åpner snart barnehagen, da får du vel litt avlastning. Personalet kan også snakke med barna om det som har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #35 Skrevet 31. desember 2017 Får ikke dette til å stemme. Familien din, som er på ferie har lovet barna skitur? Hvordan får de til det? Hvorfor tar du ut barna av barnehagen når slikt skjer og du er alene? Anonymkode: 79b63...64c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #36 Skrevet 31. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Får ikke dette til å stemme. Familien din, som er på ferie har lovet barna skitur? Hvordan får de til det? Hvorfor tar du ut barna av barnehagen når slikt skjer og du er alene? Anonymkode: 79b63...64c EN familie skulle ta med barna på skitur, ikke familien til HI. Alle barnehager er ikkejåpne i romjulen og alle barn går ikke i barnehage. Anonymkode: a04e4...e67
Fandens Oldemor Skrevet 31. desember 2017 #37 Skrevet 31. desember 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får ikke dette til å stemme. Familien din, som er på ferie har lovet barna skitur? Hvordan får de til det? Hvorfor tar du ut barna av barnehagen når slikt skjer og du er alene? Anonymkode: 79b63...64c Gi deg, da.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #38 Skrevet 31. desember 2017 Kondolerer Hi. Be om hjelp ta en dag av gangen. Det er helt normalt å fokusere på ting andre oppfatter som små i en sånn krise. Det er bare hjernens måte å ta pause fra de store tingene. Anonymkode: b1f15...526
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #39 Skrevet 31. desember 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Får ikke dette til å stemme. Familien din, som er på ferie har lovet barna skitur? Hvordan får de til det? Hvorfor tar du ut barna av barnehagen når slikt skjer og du er alene? Anonymkode: 79b63...64c En kvinne i krise og du er mest opptatt av å kverulere??? Årets minst empatiske går til deg... Anonymkode: 02e9b...87b
Admin Skrevet 31. desember 2017 #40 Skrevet 31. desember 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2017 #41 Skrevet 31. desember 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok barna med til krisehjelp men er jo ikke mulig å prate med tvillinger tilstede. Alt dreide seg om dem. Familien min er fortsatt på ferie. De kommer hjem i midten av januar. Vi skal ha begravelse i neste uke og familien min kommer ikke. Vi må avholde uten famiilie. Anonymkode: 05830...092 Anonymkode: 4166d...d05
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #42 Skrevet 1. januar 2018 Dette må være d verste et menneske kan oppleve💗 gode tanker og styrke til deg HI. Anonymkode: 423e9...c71
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2018 #43 Skrevet 1. januar 2018 På 31. desember 2017 den 13.11, Ann Christin skrev: Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Ann Christin, admin Men å rydde litt i usmakelige avsporinger, det tok du deg faen ikke tid til! Anonymkode: b41e6...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå