mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #26 Skrevet 25. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Egentlig skulle jeg ha feiret denne julaften uten sønnen min,noe som hadde føltes helt forferdelig for meg Sønnen min sa også selv at han ville feire jul med meg også. Heldigvis ble jeg nok engang innvitert på julaften å det setter jeg veldig stor pris på. Anonymkode: 00b6d...f67 Så hyggelig at dere fikk feiret sammen❤️Hi
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #27 Skrevet 25. desember 2017 Her kom ungene hjem i dag, utrolig kjekt. Da ble det selvfølgelig gaver fra min side av familien åpnet her i kveld. Faren klarer ikke å holde kontroll på hvem som får hva fra hvem, hvilken gaver som eventuelt må byttes, og han klarer ikke å formidle til meg om hvem som har gitt hva til ungene. Greit å vite hvem ungene skal takke for den og den gaven. Med stor familie på begge sider, så blir det en god del gaver, og jeg synes det er viktig å takke rett person for riktig gave. Anonymkode: e623a...8f7
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #28 Skrevet 25. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min får også sine gaver fra min side når hun kommer hjem, ene og alene fordi far har valgt det slik. Hun får ikke gavene sine fra far hjem hit fordi han vil ikke at tingene "hans" er her i mitt hus.. Sender jeg dem med henne, får hun ikke ta tingene sine med hjem igjen, da må de være hos far. Og sånn går no dagan😏 Anonymkode: 2a377...660 Mine får gaver hos far fordi han og søsknene gjerne vil overrekke dem selv. Og det spiller ingen rolle om det skjer 3.juledag. Ungene foretrekker det. Anonymkode: c4acc...bad
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #29 Skrevet 25. desember 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Holdt god kontakt" er jo ikke poenget. Ungene dine klarer seg nok, men jeg tror nok de blir kraftig påvirket av å ha foreldre som er så lite rause at alle gaver kommer med forbehold at de bare får brukes i et hjem. Anonymkode: b96b0...df9 Men i alle dager, gi deg nå Anonymkode: 2a0f0...758
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #30 Skrevet 26. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Mine får gaver hos far fordi han og søsknene gjerne vil overrekke dem selv. Og det spiller ingen rolle om det skjer 3.juledag. Ungene foretrekker det. Anonymkode: c4acc...bad Ikke sant. Alle gjør slik det passer sin familie best😊 hi
februarprins2013 Skrevet 26. desember 2017 #31 Skrevet 26. desember 2017 Glad jeg slipper det så koselig at de får 2 julaften
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #32 Skrevet 26. desember 2017 Her sendes alle gavene med til far på julaften, så ikke noe ekstra med gaveåpning. Julaften er over og gaveåpning er over og alle er fornøyde. Ville også vært kjipt om de andre barna måtte se et barn åpne gaver i romjulen. De kommer hjem i dag og jeg skulle ønske de kunne blitt hos far litt til, et par dager eller noe, så jeg kunne fått muligheten til å gå i «voksenselskap» Anonymkode: 8f8e7...8f4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #33 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, februarprins2013 skrev: Glad jeg slipper det så koselig at de får 2 julaften Ja, de koser seg med det altså😊 hi
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #34 Skrevet 26. desember 2017 Eldstebarnet var med sin far i julen. Reiste 22 des og kommer tilbake 2 januar. Vi sender med alle gaver fra oss og vår slekt når hun skal feire hos far. Anonymkode: 3450b...524
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #35 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Eldstebarnet var med sin far i julen. Reiste 22 des og kommer tilbake 2 januar. Vi sender med alle gaver fra oss og vår slekt når hun skal feire hos far. Anonymkode: 3450b...524 Bra dere har funnet en ordning som passer dere😊 hi
Twintipp Skrevet 26. desember 2017 #36 Skrevet 26. desember 2017 Vi feirer aldri hele julen ett sted, men deler opp så han er med begge familiene i julen. Lille julaften og første dag hos far, og julaften og 2. dag hos mamma, og motsatt året etter. Vi bor rett ved hverandre da, er gode venner alle sammen og alle i familien. Barnefaren regnes som en i familien av min familie og blir både bedt og kan dra på ferie med min familie.
Fru Banderas Skrevet 26. desember 2017 #37 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Annie, du er et kverulerende naut. Hva du mener om at barn har to nettbrett kunne ikke brydd andre mindre. Det er veldig vanlig at barn åpner noen gaver hos den foreldren de ikke var hos på julaften. Du må ha vært defekte antenner om du ikke har fått med deg dette. HI; jeg er glad dere har en ordning som funker for dere! God jul :-) Endret 26. desember 2017 av Fru Banderas skriveleif
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #38 Skrevet 26. desember 2017 38 minutter siden, Fru Banderas skrev: Annie, du er et kverulerende naut. Hva du mener om at barn har to nettbrett kunne ikke brydd andre mindre. Det er veldig vanlig at barn åpner noen gaver hos den foreldren de ikke var hos på julaften. Du må ha vært defekte antenner om du ikke har fått med deg dette. HI; jeg er glad dere har en ordning som funker for dere! God jul :-) Tusen takk😊 hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå