Gå til innhold

Flere som har feiret jul uten barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gleder jeg meg veldig til å få de hjem 3 dag og da blir det julefeiring med dem her. Gleder meg masse til å se dem åpne pakker å se hvor glade de er. Har dere uten barn i julen hatt en fin julehelg? 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpnet ikke ungene pakkene på julaften?? 

Anonymkode: 81c39...435

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Åpnet ikke ungene pakkene på julaften?? 

De åpnet gavene fra sin far, og åpner fra meg her hjemme 3 dag 😊 hi 

Skrevet
7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

De åpnet gavene fra sin far, og åpner fra meg her hjemme 3 dag 😊 hi 

Underlig å ikke gi barna gavene til julaften

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slik vi gjør det og ungene synes det er stas med 2 julefeiringer . Om noen mener det er underlig betyr i grunn lite. Hi 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Weirdo

Anonymkode: 38ce4...fda

Atte hva? Lite konstruktivt svar kanskje? Hi

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva, nå må du pokker meg gi deg. Du svarer hi frekt og hensynsløst bare pga hi har det nicket hun har. Har sett det flere ganger, mamma til adhd gutt får så forbanna mye tyn. Kan du ikke svare på spm så la vær å svar.

Anonymkode: 66f43...e2e

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Weirdo

Anonymkode: 38ce4...fda

Hva er det for et drittsvar

Anonymkode: 2a0f0...758

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du hva, nå må du pokker meg gi deg. Du svarer hi frekt og hensynsløst bare pga hi har det nicket hun har. Har sett det flere ganger, mamma til adhd gutt får så forbanna mye tyn. Kan du ikke svare på spm så la vær å svar.

Enig. Hadde hun skrevet som anonym, så hadde hun fått helt andre svar. Men noen må bare være kjipe som faen :(

Skrevet

Det er vel mer underlig at du ikke har lært folkeskikk

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så enig. Hva er vitsen med å holde på slik? 

Anonymkode: 484fd...b14

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så enig. Hva er vitsen med å holde på slik? 

Anonymkode: 484fd...b14

Vet du... jeg tror aldri folk som holder på slik har noen god forklaring på hvorfor de gjør som de gjør😊hi 

Skrevet

Min får også sine gaver fra min side når hun kommer hjem, ene og alene fordi far har valgt det slik. Hun får ikke gavene sine fra far hjem hit fordi han vil ikke at tingene "hans" er her i mitt hus.. Sender jeg dem med henne, får hun ikke ta tingene sine med hjem igjen, da må de være hos far. 

Og sånn går no dagan😏

Anonymkode: 2a377...660

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min får også sine gaver fra min side når hun kommer hjem, ene og alene fordi far har valgt det slik. Hun får ikke gavene sine fra far hjem hit fordi han vil ikke at tingene "hans" er her i mitt hus.. Sender jeg dem med henne, får hun ikke ta tingene sine med hjem igjen, da må de være hos far. 

Og sånn går no dagan😏

Anonymkode: 2a377...660

Sånn går dagan ja😊 nå er ungene her så store at gavene de får er gjerne naturlig at blir der de får dem. Typ PC, nettbrett, høyttalere osv . Hi

Skrevet
34 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Sånn går dagan ja😊 nå er ungene her så store at gavene de får er gjerne naturlig at blir der de får dem. Typ PC, nettbrett, høyttalere osv . Hi

Ting som nettbrett og pc er da virkelig noe man tar med seg dit man er.  Klær og sportsutstyr er det greit å ha dobbelt opp av, men elektronikken er så personlig at det ikke fungerer å miste tilgangen på den hver andre uke eller hvilken samværordning dere nå har.

Anonymkode: b96b0...df9

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ting som nettbrett og pc er da virkelig noe man tar med seg dit man er.  Klær og sportsutstyr er det greit å ha dobbelt opp av, men elektronikken er så personlig at det ikke fungerer å miste tilgangen på den hver andre uke eller hvilken samværordning dere nå har.

De har med seg sin telefon selvsagt, men PC og nettbrett har de begge steder. Liten vits å dra med en stasjonær PC feks. De får fortsatt holdt god kontakt elektronisk 😊 hi 

Skrevet

Dette!

Anonymkode: 74e3e...c2c

Skrevet
2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

De har med seg sin telefon selvsagt, men PC og nettbrett har de begge steder. Liten vits å dra med en stasjonær PC feks. De får fortsatt holdt god kontakt elektronisk 😊 hi 

"Holdt god kontakt" er jo ikke poenget. 

Ungene dine klarer seg nok, men jeg tror nok de blir kraftig påvirket av å ha foreldre som er så lite rause at alle gaver kommer med forbehold at de bare får brukes i et hjem.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

"Holdt god kontakt" er jo ikke poenget. 

Ungene dine klarer seg nok, men jeg tror nok de blir kraftig påvirket av å ha foreldre som er så lite rause at alle gaver kommer med forbehold at de bare får brukes i et hjem.

Ingen har da sagt at de ikke får lov å ha med seg tingene sine hit og dit? Ser bare ikke poenget med at de skal ta med seg ting de likevel har helt likt hos far. Ungene trives godt med ordningen vi har😊 hi

Skrevet
4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ingen har da sagt at de ikke får lov å ha med seg tingene sine hit og dit? Ser bare ikke poenget med at de skal ta med seg ting de likevel har helt likt hos far. Ungene trives godt med ordningen vi har😊 hi

Ok, da sier vi det. 

Skrevet
18 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Stasjonær PC?? Og nettbrett er vel ganske mobilt? Så kjipt å måtte ha to da. 

Anonymkode: a5099...0f4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, litt pes å drasse med PC altså. Hvorfor i alle dager er det kjipt å ha 2 nettbrett? De MÅ ikke ha 2, men når de har fått det i gave er vel det topp vel? Og mye lettere da de drar til far rett fra skole😊 hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, HVA er kjipt med to nettbrett? Noen kverulerer bare for å gjøre det. Noen må se problemer bare for å se det. 

Skrevet

Egentlig skulle jeg ha feiret denne julaften uten sønnen min,noe som hadde føltes helt forferdelig for meg :( Sønnen min sa også selv at han ville feire jul med meg også. Heldigvis ble jeg nok engang innvitert på julaften å det setter jeg veldig stor pris på.

Anonymkode: 00b6d...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...