Gå til innhold

Hva fikk du til jul da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

iPhone

Apple watch

Operabilletter

Etasjefat

Deilig body lotion

Snøkule

Kjøkkenutstyr

Pakke med gourmetmat

Aller best var nydelige julekort fra skolebarna og barnehagebarnas selvlagede julepynt❤️

Anonymkode: 2cc4e...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vin, brente mandler, bøker, hudpleie fra Rituals (noen som kjenner til? er det bra? aldri prøvd), te, sitteunderlag, portvin, div godis, gode ting på glass - curd, marmelade, chutney, etc - og så LP, bunadsølvboks, bilde, hjemmelaget såpe. Og så er det en gjeng gaver jeg ikke har fått ennå, fra en venninne jeg ikke rakk å møte før jul, så da blir det mer kos :) .

Tror våre juler er litt i samme kategori, @MammantilNurket, her driver vi ikke i fleretusenkronersklassen for enkeltgaver. Har aldri vært vant til det og ønsker ikke å innføre det heller.

Endret av sug lut
Skrevet

Ullteppe

Ullundertøy (sett)

Noe duftlysgreier

Et oppskriftshefte

En boks med brente mandler

Anonymkode: f5893...2e2

Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Vin, brente mandler, bøker, hudpleie fra Rituals (noen som kjenner til? er det bra? aldri prøvd), te, sitteunderlag, portvin, div godis, gode ting på glass - curd, marmelade, chutney, etc - og så LP, bunadsølvboks, bilde, hjemmelaget såpe. Og så er det en gjeng gaver jeg ikke har fått ennå, fra en venninne jeg ikke rakk å møte før jul, så da blir det mer kos :) .

Tror våre juler er litt i samme kategori, @MammantilNurket, her driver vi ikke i fleretusenkronersklassen for enkeltgaver. Har aldri vært vant til det og ønsker ikke å innføre det heller.

Rituals er gode produkter 😍 Fikk det jeg også! Liker best den røde og den hvite❤️

Vi har heller aldri praktisert så dyr jul.. Men svigerfamilien er helt kjøpegale!! 🙄 Vi venter jo barn selv, og dette er noe jeg absolutt ikke(!!!) vil videreføre i våre tradisjoner! Materialisme overtar jo alt....

fortsatt god jul til deg 😊🙌🏻🎄

Skrevet

Håndklær, penger og en pysj 😊 eller håndklærne og pengene var felles til meg og mannen. Pysjen var kun til meg fra datteren min. 

Anonymkode: 2f4f8...a4a

Skrevet

Hestra skivotter

Ullgenser 

Lue

1300,-

Gavekort

Vin

Treningsutstyr

Lysestake

Fat

Sengetøy

Tror det var alt😊

Skrevet

Ullsokker både tykke og tynne

Gavekort, hjelp et stykke på vei til et bilde jeg ønsker meg

Såper og kremer 

Ullgenser og skjørt

Ullsinglett

Kinobilletter

Billetter til stand up show

Treningstrøye

Truse og bh

Alt sammen fra ønskelisten min. Vi har hatt en fin jul på alle måter ❤

Anonymkode: 52e7b...757

Skrevet
1 time siden, FrøkenKokos skrev:

Rituals er gode produkter 😍 Fikk det jeg også! Liker best den røde og den hvite❤️

Vi har heller aldri praktisert så dyr jul.. Men svigerfamilien er helt kjøpegale!! 🙄 Vi venter jo barn selv, og dette er noe jeg absolutt ikke(!!!) vil videreføre i våre tradisjoner! Materialisme overtar jo alt....

fortsatt god jul til deg 😊🙌🏻🎄

Jeg har fått hvite produkter fra Rituals, gleder meg til å prøve. :) 

Litt vanskelig å harmonisere gaver fra forskjellige tradisjoner, men har vel kommet til at alle får gjøre det de føler er rett for dem, rett og slett.

Gledelig jul til deg også!

Skrevet

Hudpleieprodukter

Nydelig stort smykkeskrin

Øreringer i hvitt gull

Øredobber

Halssmykke

Bøker

Billett til operaen

Vin

Øl

Godis

Skrevet
3 timer siden, sug lut skrev:

Vår jul er også i samme kategori.  Jeg fikk hudpleie og greier fra l'occitane,  midt-i-blinken bøker fra folk som kjenner meg så godt at de vet, sokker, nydelige skinnhansker,  og noe helt spesielt og vakkert fra en sønn. Det handler ikke om beløp men om omtanke.  

Skrevet

Kuleste var en Super Mario World t-skjorte som jentungen gav meg :-) 

Ellers fikk jeg:

Batman pysj 

Vinterbukse

Vinterjakke

Sort kjole

2 dompaper fra Hadeland glassverk 

Krem

Hjemmestrikka ullvotter 

Bh og truse

Masse glitterlim

Favorittsjokoladene mine 

Coca Cola på glassflaske 

Litt penger 

Skrevet

Jaybird run tråløse ørepropper og joggesko med pigger fra Asics.

Her handler det om å komme i form.

Fikk også "Boken om meg" 300 spørsmål fra barndom til alderdom som tilsammen blir livshistorien 😀

Anonymkode: 315bb...1dd

Skrevet

To bøker, dundyne, ullsokker, barnekunst, duk, en cd, sjokolade. 

Anonymkode: 8a7d1...705

Skrevet

Kaffe og sjokolade

3 bøker

skjerf

treningstights 

2 treningstopper

kaffekopper

hodelykt 

pysjamas

lysestaker

2 kopper og fat julemorgen servise

Lue

Strikka kjøkkenkluter 

ullundertøy

Ski

1000kr 

🙈 Det var mye! 

Skrevet

Jeg fikk to krukker til å ha havregryn i og pasta i den andre. Jeg fikk to kalendere, håndsåpe, hårolje, luktelys, en flaske vin, en boblevin.

Anonymkode: 4ff63...779

Skrevet

Langrennsjakke,langrennsbukse,lue,hansker,ullsokker,ullgenser,Jameson whiskey,Chardonnay,IPad-deksel,spørrebøker,gavesett med spiselige ting og krydder,telysestaker,Laura Biagotti gavesett,bok om Jens Stoltenberg,Baileys og mer husker jeg ikke.Veldig fornøyd🎄🎁🤶🏻

Skrevet

Ring og smykke 

Samsung 8s 

Ullpledd 

Deler til servicet vi samler på

Øredobber 

Litt forskjellig hjemmelaget av datteren

Litt penger

Div kjøkkenutstyr 

Brettspill 

Vinglass 

Pysj/kosedress

Gavekort i møbelbutikk 

Tilsammen 8 flaxlodd 

Sjokolade

Penger til nytt stuebord

Er egentlig veldig mye!😶😨

Anonymkode: bb44b...e3a

Skrevet

Fikk en parfyme av søsteren min. Mine 3 andre voksne søsken gadd ikke å komme med gaver til verken meg eller barnet mitt. Ikke faren min heller. 

Anonymkode: 9d414...84a

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk en parfyme av søsteren min. Mine 3 andre voksne søsken gadd ikke å komme med gaver til verken meg eller barnet mitt. Ikke faren min heller. 

Anonymkode: 9d414...84a

:hjerte::hjertesmil::kghjerte:Jeg ville ha kommet til deg med roser og noen hjerter. Til barnet ditt, ville jeg ha gitt noen kinobilletter :hjerte:

Anonymkode: 4ff63...779

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...