Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #26 Skrevet 26. desember 2017 iPhone Apple watch Operabilletter Etasjefat Deilig body lotion Snøkule Kjøkkenutstyr Pakke med gourmetmat Aller best var nydelige julekort fra skolebarna og barnehagebarnas selvlagede julepynt❤️ Anonymkode: 2cc4e...3cd
sug lut Skrevet 26. desember 2017 #27 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Vin, brente mandler, bøker, hudpleie fra Rituals (noen som kjenner til? er det bra? aldri prøvd), te, sitteunderlag, portvin, div godis, gode ting på glass - curd, marmelade, chutney, etc - og så LP, bunadsølvboks, bilde, hjemmelaget såpe. Og så er det en gjeng gaver jeg ikke har fått ennå, fra en venninne jeg ikke rakk å møte før jul, så da blir det mer kos . Tror våre juler er litt i samme kategori, @MammantilNurket, her driver vi ikke i fleretusenkronersklassen for enkeltgaver. Har aldri vært vant til det og ønsker ikke å innføre det heller. Endret 26. desember 2017 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #28 Skrevet 26. desember 2017 Ullteppe Ullundertøy (sett) Noe duftlysgreier Et oppskriftshefte En boks med brente mandler Anonymkode: f5893...2e2
FrkFrix Skrevet 26. desember 2017 #29 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, sug lut skrev: Vin, brente mandler, bøker, hudpleie fra Rituals (noen som kjenner til? er det bra? aldri prøvd), te, sitteunderlag, portvin, div godis, gode ting på glass - curd, marmelade, chutney, etc - og så LP, bunadsølvboks, bilde, hjemmelaget såpe. Og så er det en gjeng gaver jeg ikke har fått ennå, fra en venninne jeg ikke rakk å møte før jul, så da blir det mer kos . Tror våre juler er litt i samme kategori, @MammantilNurket, her driver vi ikke i fleretusenkronersklassen for enkeltgaver. Har aldri vært vant til det og ønsker ikke å innføre det heller. Rituals er gode produkter 😍 Fikk det jeg også! Liker best den røde og den hvite❤️ Vi har heller aldri praktisert så dyr jul.. Men svigerfamilien er helt kjøpegale!! 🙄 Vi venter jo barn selv, og dette er noe jeg absolutt ikke(!!!) vil videreføre i våre tradisjoner! Materialisme overtar jo alt.... fortsatt god jul til deg 😊🙌🏻🎄
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #30 Skrevet 26. desember 2017 Håndklær, penger og en pysj 😊 eller håndklærne og pengene var felles til meg og mannen. Pysjen var kun til meg fra datteren min. Anonymkode: 2f4f8...a4a
Mille & lillegutt Skrevet 26. desember 2017 #31 Skrevet 26. desember 2017 Hestra skivotter Ullgenser Lue 1300,- Gavekort Vin Treningsutstyr Lysestake Fat Sengetøy Tror det var alt😊
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #32 Skrevet 26. desember 2017 Ullsokker både tykke og tynne Gavekort, hjelp et stykke på vei til et bilde jeg ønsker meg Såper og kremer Ullgenser og skjørt Ullsinglett Kinobilletter Billetter til stand up show Treningstrøye Truse og bh Alt sammen fra ønskelisten min. Vi har hatt en fin jul på alle måter ❤ Anonymkode: 52e7b...757
sug lut Skrevet 26. desember 2017 #33 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, FrøkenKokos skrev: Rituals er gode produkter 😍 Fikk det jeg også! Liker best den røde og den hvite❤️ Vi har heller aldri praktisert så dyr jul.. Men svigerfamilien er helt kjøpegale!! 🙄 Vi venter jo barn selv, og dette er noe jeg absolutt ikke(!!!) vil videreføre i våre tradisjoner! Materialisme overtar jo alt.... fortsatt god jul til deg 😊🙌🏻🎄 Jeg har fått hvite produkter fra Rituals, gleder meg til å prøve. Litt vanskelig å harmonisere gaver fra forskjellige tradisjoner, men har vel kommet til at alle får gjøre det de føler er rett for dem, rett og slett. Gledelig jul til deg også!
tante grusom master of law Skrevet 26. desember 2017 #34 Skrevet 26. desember 2017 Hudpleieprodukter Nydelig stort smykkeskrin Øreringer i hvitt gull Øredobber Halssmykke Bøker Billett til operaen Vin Øl Godis
amandine Skrevet 26. desember 2017 #35 Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, sug lut skrev: Vin, brente mandler, bøker, hudpleie fra Rituals (noen som kjenner til? er det bra? aldri prøvd), te, sitteunderlag, portvin, div godis, gode ting på glass - curd, marmelade, chutney, etc - og så LP, bunadsølvboks, bilde, hjemmelaget såpe. Og så er det en gjeng gaver jeg ikke har fått ennå, fra en venninne jeg ikke rakk å møte før jul, så da blir det mer kos . Tror våre juler er litt i samme kategori, @MammantilNurket, her driver vi ikke i fleretusenkronersklassen for enkeltgaver. Har aldri vært vant til det og ønsker ikke å innføre det heller. Vår jul er også i samme kategori. Jeg fikk hudpleie og greier fra l'occitane, midt-i-blinken bøker fra folk som kjenner meg så godt at de vet, sokker, nydelige skinnhansker, og noe helt spesielt og vakkert fra en sønn. Det handler ikke om beløp men om omtanke.
Stridsmøy Skrevet 26. desember 2017 #36 Skrevet 26. desember 2017 Kuleste var en Super Mario World t-skjorte som jentungen gav meg :-) Ellers fikk jeg: Batman pysj Vinterbukse Vinterjakke Sort kjole 2 dompaper fra Hadeland glassverk Krem Hjemmestrikka ullvotter Bh og truse Masse glitterlim Favorittsjokoladene mine Coca Cola på glassflaske Litt penger
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #37 Skrevet 26. desember 2017 Jaybird run tråløse ørepropper og joggesko med pigger fra Asics. Her handler det om å komme i form. Fikk også "Boken om meg" 300 spørsmål fra barndom til alderdom som tilsammen blir livshistorien 😀 Anonymkode: 315bb...1dd
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #38 Skrevet 26. desember 2017 To bøker, dundyne, ullsokker, barnekunst, duk, en cd, sjokolade. Anonymkode: 8a7d1...705
Hol(l)yCoW Skrevet 26. desember 2017 #39 Skrevet 26. desember 2017 Kaffe og sjokolade 3 bøker skjerf treningstights 2 treningstopper kaffekopper hodelykt pysjamas lysestaker 2 kopper og fat julemorgen servise Lue Strikka kjøkkenkluter ullundertøy Ski 1000kr 🙈 Det var mye!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #40 Skrevet 26. desember 2017 Jeg fikk to krukker til å ha havregryn i og pasta i den andre. Jeg fikk to kalendere, håndsåpe, hårolje, luktelys, en flaske vin, en boblevin. Anonymkode: 4ff63...779
Hengebukksvinet Skrevet 27. desember 2017 #41 Skrevet 27. desember 2017 Langrennsjakke,langrennsbukse,lue,hansker,ullsokker,ullgenser,Jameson whiskey,Chardonnay,IPad-deksel,spørrebøker,gavesett med spiselige ting og krydder,telysestaker,Laura Biagotti gavesett,bok om Jens Stoltenberg,Baileys og mer husker jeg ikke.Veldig fornøyd🎄🎁🤶🏻
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #42 Skrevet 27. desember 2017 Ring og smykke Samsung 8s Ullpledd Deler til servicet vi samler på Øredobber Litt forskjellig hjemmelaget av datteren Litt penger Div kjøkkenutstyr Brettspill Vinglass Pysj/kosedress Gavekort i møbelbutikk Tilsammen 8 flaxlodd Sjokolade Penger til nytt stuebord Er egentlig veldig mye!😶😨 Anonymkode: bb44b...e3a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #43 Skrevet 27. desember 2017 Fikk en parfyme av søsteren min. Mine 3 andre voksne søsken gadd ikke å komme med gaver til verken meg eller barnet mitt. Ikke faren min heller. Anonymkode: 9d414...84a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #44 Skrevet 27. desember 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk en parfyme av søsteren min. Mine 3 andre voksne søsken gadd ikke å komme med gaver til verken meg eller barnet mitt. Ikke faren min heller. Anonymkode: 9d414...84a Jeg ville ha kommet til deg med roser og noen hjerter. Til barnet ditt, ville jeg ha gitt noen kinobilletter Anonymkode: 4ff63...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå