Tante Hufsa Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Selv fikk jeg kjøkkenmaskin, treningsklokke, bok, hudpleieprodukter, lesesokker og brød/kakeformer. Jeg har store planer om å bli skikkelig husmor og bake brød og kverne kjøtt og lage pølser. Spørs om jeg ikke bare ender opp med lesesokker og den nye boka mi. 😂😂😂 Jeg er en tragedie i tre akter på kjøkkenet. Svir vannet osv.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Jeg fikk en lærerkalender og en skjærefjøl. That's it. Anonymkode: c590a...696
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Fikk skinnlue som jeg hadde ønsket meg, fikk vedkurv til hytta som vi hadde ønsket oss. Fikk sengtøy og håndklær til hytta, fikk snøscooterhjelm, fikk askebøtte til hytta, fikk litt sokker og sjokolade. Fikk litt vaskekluter. Fikk noe mer også, men dette er det jeg likte best, og husker. Anonymkode: 104d0...b96
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Jeg fikk: Ullundertøy fra Devold onepice undertøy Kjole Bluse Bukse 1 kjede 2 armbånd Pokersett 3 flasker spesial øl ? Iphone 8 Deksel til tlf Gavekort på 300 kr Penger
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 Kjæresteweekend av mannen, mange år siden vi gjorde noe bare vi to sammen så det gleder jeg meg til. Ellers fikk jeg vaffeljern, bok, boksokker, kjeler, skjerf, snop, håndkrem, skjærefjøl som var selvlaget på sløyden, en håndlaget julekule og noe annet småtteri. Anonymkode: 004bd...b0d
cherry coke Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Jakke, sko , skjerf , hansker, skjærefjøl fra eldste, speilreflekskamera, vase, hudpleieprodukter , toalettveske og penger. Fornøyd med gårsdagen ja
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 Ølglass, keramikk panner, Kari traa ull, pynt, micheal kors klokke, parfyme, sko, 2xu tights, better bodies tigths, og super glade barn 😍 Anonymkode: f578a...d48
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 Ingenting☹ Anonymkode: 0e1e2...b93
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 Bukse, bluse, to smykker, øredobber og armbånd, vifteovn, nips, årskort i to parker, penger og noen flotte gaver med mye omtanke fra barna. Det flotteste var smykkesettet som barna hadde valgt ut selv. 💖 Ellers var det beste med gårsdagen at vi for første gang var alle samlet. Ingen som måtte jobbe og ingen syke. God mat og elektriske barn. Anonymkode: 3298e...679
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 Øredobber og en bok Anonymkode: 0f0d2...990
Mumua Skrevet 25. desember 2017 #11 Skrevet 25. desember 2017 Fikk to ullgensere av min samboer og så fikk vi masse kunst fra bhg av 2-åringen. Fikk 1000 kr av pappa. Flere gaver enn ifjor! 😊
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #12 Skrevet 25. desember 2017 To sengesett, klokke, øredobber, Mac, div make up og kremer, ull, bøker, vin og sjokolade. Anonymkode: 8aa96...23e
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #13 Skrevet 25. desember 2017 Penger, en bok, gaver fra barna laga på/i skolen/barnehagen ❤️ Et bilde, lyshus og Bugaboo Buffalo👌🏼 Pleier aldri å ønske meg noe til jul, det viktigste for oss er å se gleden i barna. Vi kjøper det vi vil selv om det er til jul eller om det er i mars mnd🤪 slette maks med å finne noe jeg ønsker meg til jul, blir rett og slett stresset av å finne noe 😅 Anonymkode: dbef3...f69
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #14 Skrevet 25. desember 2017 2 par ullvotter, pysjamas, skjerf, ullsokker, duk, 1000,- på konto og en tegning Anonymkode: b4f96...d6d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #15 Skrevet 25. desember 2017 En morgenkåbe og en kjole. Litt forskjellig te og sjokolade. Noen dvd'er. Et broderi fra sønnen. En termokopp. Anonymkode: 0e655...048
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #16 Skrevet 25. desember 2017 Armbånd fra mannen Hudkrem fra barna Penger Bok Håndduker genser kjøkkenhåndkle, forkle og grytevott i den fargen jeg ønsket meg. Anonymkode: 27924...47e
FrkFrix Skrevet 25. desember 2017 #17 Skrevet 25. desember 2017 Jeg fikk så mye fint i år, helt overveldet! - Hotellovernatting i suite m/ 5 retters middag, treningstights og hansker av samboer - Kremer, bilder, pyntegjenstander og babytøy av venninner. - Regnjakke, håndkler, bilstol til baby + base, bleiebøtte, fotpleie, dab radio og gavekort av foreldre og svigerforeldre. - Hjemmestrikket babytøy av tanter og besteforeldre - Lamper av besteforeldre God romjul
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #18 Skrevet 25. desember 2017 Familiemedlemskap i turistforeningen Ullgenser Genser Morgenkåpe Nobili lyslykter fra Kähler Bok Gavekort på kino Julepynt Godteri og nøtter Sengetøy Vin Anonymkode: cdea7...51d
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #19 Skrevet 25. desember 2017 Chanel veske og et alt for dyrt smykke av mannen helg på spa hotel med middag for mannen og jeg klær og ullundertøy gavekort deler til service vi samler på mange fine gaver fra barna Anonymkode: fe207...791
Twintipp Skrevet 25. desember 2017 #20 Skrevet 25. desember 2017 Alt annet er materialistisk-obligatorisk fjas for mitt vedkommende, fikk to svære poser fulle, men det som betydde noe var et julefat fra ei god venninne, for hun vet jeg elsker jul.. Og brodder til å ha under skoene av sønnen min, så jeg ikke skal falle å skade meg selv og lillesøster i magen, og ei pute til å sitte på i idrettshaller med varme av mannen min for han vet jeg har vondt for å sitte hardt (bekkenløsning). De tre gavene var de som betydde noe for meg❤️ Som jeg satt pris på, og som jeg skjønte var gitt med omtanke!
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #21 Skrevet 25. desember 2017 Kunst laget av 6-åringen Fitbit Charge 2 Genser Sengetøy Ildfaste former Stekepanner Gavekort Kaffekopper Tøfler ++++ Anonymkode: 7f540...acf
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #22 Skrevet 25. desember 2017 Mascara krem sett med såper sett med kremer to bøker 1500 kr kunst fra ungene spaopphold helt alene i tre dager på høyfjellshotell lokk kart og kartmappe neglelakk Anonymkode: 01c05...168
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2017 #23 Skrevet 25. desember 2017 Fikk en stor sum penger, stort ullpledd, stekepanne, lyslykter, en ring, noen flasker vin, et maleri av en kunstner jeg liker, mange hjemmelagde gaver fra barn og tanteunger. Anonymkode: b4f09...660
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2017 #24 Skrevet 26. desember 2017 Kinogavekort kjøpesenter gavekort 15.000 masse deilig dusj ting, shampoo, body skrubb ,dusjsåpe og balsam ansiktmaske Og body cream et nydelig maleri av gutten min laget i bhg eltrisk tannbørste deoranter 2 gensere og en bukse sesongkort på fotball og litt mer,men husker ikke mer Anonymkode: e2fa5...457
MammantilNurket Skrevet 26. desember 2017 #25 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Wow! Så mye flott (og kostbart) dere har fått. Vi er nok litt mer nøkterne i vår familie .... Jeg har fått: Armbåndsur fra DKNY Kroppspleieprodukter fra bl.a. Biotherm og L’occitane Hjemmestrikkede sokker og selbuvotter + heklede grytekluter og heklet duk fra min Mormor <3 Sjokolade Tyske julekaker Diverse tysk sennep (nomnomnom) _Masse_ vin Lys Bok Pyntesaker Sengesett Kurv med olivenolje, tapenade og andre godsaker Kjøpte ullsokker Tre stk. Lipglosser To kalendere Endret 26. desember 2017 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå