Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #26 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Han har faktisk forandret seg veldig. Forelskelsen gjør mye med et menneske. De første årene vi var sammen strakk han seg enormt langtfra å oppfylle ønsker jeg ikke visste selv at jeg hadde engang.. Med hverdagslivet kom den slurvetedelen av personligheten frem. Jeg har vurdert å gå fra han, men det er mange ting som holder meg tilbake. Jeg er glad igjennem vårt. Og han er en god pappa. For barna er dette et godt liv. Så da tenker jeg bare at det får gå greit. HI Anonymkode: edff8...1c3 Har du forandret deg på noen måte siden dere ble sammen og evt. hvordan? Anonymkode: a1990...1f6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #27 Skrevet 27. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det har du helt rett i. Det viktigste i jula er å vise at du tenker på andre. Å sette litt ekstra pris på dem du er glad i.. og da er det å gidde å kjøpe en liten gave et hint i riktig retning 😀 HI Anonymkode: edff8...1c3 at gaver skal ha så mye og si fro en voksen kvinne Anonymkode: 69f68...900
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #28 Skrevet 27. desember 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du forandret deg på noen måte siden dere ble sammen og evt. hvordan? Anonymkode: a1990...1f6 Det har jeg sikkert. Vi har vært gjennom en del som har gjort meg litt bitter og sikkert mer irritabel enn før. Jeg hadde ikke giddet å være sammen med meg selv.. men her er det snakk om mange skuffelser som har bygget en mur.. Og det å ikke engang gidde å ordne noe til meg på juaften - etter å selv ha insistert på at vi skulle kjøpe gave til hverandre.. det gjorde ikke følelsene mine noe varmere.. HI Anonymkode: edff8...1c3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #29 Skrevet 27. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: at gaver skal ha så mye og si fro en voksen kvinne Anonymkode: 69f68...900 Du skjønner det virkelig ikke du... HI Anonymkode: edff8...1c3
Kathrine. Skrevet 27. desember 2017 #30 Skrevet 27. desember 2017 Hadde gjort det samme mot han til bursdag og evt. også neste jul. Sagt at han fikk gave og så "Nei, glemte det" i siste øyeblikk. Han trenger nok å kjenne på det sjølv for å forstå følelsen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #31 Skrevet 27. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: at gaver skal ha så mye og si fro en voksen kvinne Anonymkode: 69f68...900 Det hadde ikke det. Derfor foreslo hi å droppe gavene til hverandre, men mannen hennes ville at de skulle kjøpe til HVERANDRE . Når det da kom til stykke tok han i mot gaven selv, men hadde ikke kjøpt noe til hi. Hver i all verden gjør noe slikt? En egoist og en idiot. Anonymkode: acd56...1a4
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2017 #32 Skrevet 27. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: gaver er vel ikke det viktigste i julen.... Anonymkode: 69f68...900 Det er helt sant, men det de symboliserer er viktig. Og når han insisterer på at de skal gi gaver, og så glemmer det hele, er det ekstra kjedelig. Anonymkode: 3dd5b...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå