Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Mannen satte det opp. Ramla noe brunt på armen. Han kjente på det og der kunne smøres utover som jord. Lukta ingenting av det. Trærne stod ute og har stått ute en stund ( 😂😂 ETTER at de hugget dem). Hva er den logiske forklaringen her? Ekornbæsj? Anonymkode: 22983...622
Gjest Skrekkøgla Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Det er jo Mr Hanky! The Christmas poo!
litekreativtbrukernavn Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 ...kjenner jeg er så glad for at jeg spyler av treet før det taes inn nå 🙌🏻😂 (up yours, de som mener at jeg er hysterisk...) Gjør det primært for å få av asfaltstøv og løse barnåler, men ser jo at det kan ha flere fordeler å ta en spylerunde 👆🏻
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Det hadde jeg bare driti i Anonymkode: 10d9b...587
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 Hahaha, da er det jul, vettu! Anonymkode: e412e...58b
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Mannen satte det opp. Ramla noe brunt på armen. Han kjente på det og der kunne smøres utover som jord. Lukta ingenting av det. Trærne stod ute og har stått ute en stund ( 😂😂 ETTER at de hugget dem). Hva er den logiske forklaringen her? Ekornbæsj? Anonymkode: 22983...622 Men dere vasker vel treet før dere tar det inn??? Spyler det godt? Da blir man kvitt små dyr og dritt fra treet. Anonymkode: e03d2...2e4
Kvitost Skrevet 22. desember 2017 #7 Skrevet 22. desember 2017 Denne tråden er fantastisk. «Hmmm, det falt en bæsj på armen min. Tror jeg må smøre den utover for å sjekke konsistensen» Men ja, som flere over her foreslår er det lurt å spyle av treet før det tas inn, så får du bort smådyr, veisalt, bæsj(!) og annet uønsket.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #8 Skrevet 22. desember 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dere vasker vel treet før dere tar det inn??? Spyler det godt? Da blir man kvitt små dyr og dritt fra treet. Anonymkode: e03d2...2e4 Jeg gjør ikke det, har aldri gjort det. Har ingen spylemuligheter her jeg bor Anonymkode: 3cc1f...d45
Kvitost Skrevet 22. desember 2017 #9 Skrevet 22. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør ikke det, har aldri gjort det. Har ingen spylemuligheter her jeg bor Anonymkode: 3cc1f...d45 Dusjen/badekaret
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #10 Skrevet 22. desember 2017 5 minutter siden, Kvitost skrev: Dusjen/badekaret Men da er det jo allerede inne Anonymkode: c7f7b...05a
Kvitost Skrevet 22. desember 2017 #11 Skrevet 22. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da er det jo allerede inne Anonymkode: c7f7b...05a Er jo bare å ta det rett inn i dusjen. Hvor mye rekker egentlig å falle av på vei inn dit? Når man ikke har utendørs spylemuligheter så er strengt tatt dusjen et bedre alternativ enn å ikke få spylt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #12 Skrevet 22. desember 2017 Fint det funker hos deg. Hos meg hadde jeg i hvert fall spredd dritten hvis det hadde vært noe der. Jeg hadde måttet bakset det gjennom fire rom og dører og opp en smal loftstrapp for å få det i dusjen eller badekaret. Så tar heller sjansen på det som måtte være i det, og at det evt detter ned på stedet det står. Er vel ikke så mye mer vemmelige ting i det enn å gå en tur i skogen. Mulig jeg er grisete, men har faktisk ikke falt meg inn at man skal rengjøre juletreet før det pyntes. Hugger det selv i skogen og rister av det, inn og i foten. Klar til pynt. Anonymkode: c7f7b...05a
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. desember 2017 #13 Skrevet 22. desember 2017 28 minutter siden, Kvitost skrev: Dusjen/badekaret Mener du helt seriøst at du trekker juletreet inn i dusjen, og gir det et bad? 😂
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #14 Skrevet 22. desember 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fint det funker hos deg. Hos meg hadde jeg i hvert fall spredd dritten hvis det hadde vært noe der. Jeg hadde måttet bakset det gjennom fire rom og dører og opp en smal loftstrapp for å få det i dusjen eller badekaret. Så tar heller sjansen på det som måtte være i det, og at det evt detter ned på stedet det står. Er vel ikke så mye mer vemmelige ting i det enn å gå en tur i skogen. Mulig jeg er grisete, men har faktisk ikke falt meg inn at man skal rengjøre juletreet før det pyntes. Hugger det selv i skogen og rister av det, inn og i foten. Klar til pynt. Anonymkode: c7f7b...05a Enig. Dette er i alle fall hysteri. Anonymkode: 05964...2ce
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #15 Skrevet 22. desember 2017 12 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev: Mener du helt seriøst at du trekker juletreet inn i dusjen, og gir det et bad? 😂 Lurer på om nålene blir mindre stikkete hvis man bruker balsam...? Anonymkode: 05964...2ce
Hurrahei Skrevet 22. desember 2017 #16 Skrevet 22. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Lurer på om nålene blir mindre stikkete hvis man bruker balsam...? Anonymkode: 05964...2ce 😂 😂 Aldri tenkt på å dusje treet..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 22. desember 2017 #18 Skrevet 22. desember 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lurer på om nålene blir mindre stikkete hvis man bruker balsam...? Anonymkode: 05964...2ce Og slutter det å drysse hvis man bruker Head&Shoulders?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #19 Skrevet 22. desember 2017 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fint det funker hos deg. Hos meg hadde jeg i hvert fall spredd dritten hvis det hadde vært noe der. Jeg hadde måttet bakset det gjennom fire rom og dører og opp en smal loftstrapp for å få det i dusjen eller badekaret. Så tar heller sjansen på det som måtte være i det, og at det evt detter ned på stedet det står. Er vel ikke så mye mer vemmelige ting i det enn å gå en tur i skogen. Mulig jeg er grisete, men har faktisk ikke falt meg inn at man skal rengjøre juletreet før det pyntes. Hugger det selv i skogen og rister av det, inn og i foten. Klar til pynt. Anonymkode: c7f7b...05a For å ikke snakke om at man kommer til å tette sluken fullstendig hvis man spyler det i dusjen Anonymkode: 3cc1f...d45
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #20 Skrevet 22. desember 2017 Seriøst? Dusje et juletre? Hvor fisefin går det ann å bli.... bor på frogner eller? Anonymkode: 31d6d...194
SuperFries Skrevet 22. desember 2017 #21 Skrevet 22. desember 2017 1 time siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev: Mener du helt seriøst at du trekker juletreet inn i dusjen, og gir det et bad? 😂 Haha, ser det så for meg!! 🤣🤣🤣 Har aldri hørt om noen som vasker treet før bruk. Vi hogger i egen skog, men alle trær kommer jo fra naturen og kan dermed ha andre naturlige ting på seg. Er vel bare å plukke vekk og kaste.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #22 Skrevet 22. desember 2017 Beklager tråden, men treet skal absolutt spyles. Tenkte ikke på det engang, jeg! Står ute nå, i påvente av julevask.. - hi Anonymkode: 22983...622
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #23 Skrevet 22. desember 2017 Til dere/den som dusjer/vasker treet i dusjen.....hva gjør dere etterpå? Dere kan vel ikke dra et vått tre inn i stua og pynte det? Bruker dere hårføner først eller...? (Jeg er bare nysgjerrig altså, prøver ikke være ufin.) Anonymkode: c7f7b...05a
Mrs Smith Skrevet 22. desember 2017 #24 Skrevet 22. desember 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til dere/den som dusjer/vasker treet i dusjen.....hva gjør dere etterpå? Dere kan vel ikke dra et vått tre inn i stua og pynte det? Bruker dere hårføner først eller...? (Jeg er bare nysgjerrig altså, prøver ikke være ufin.) Anonymkode: c7f7b...05a Haha 😂😂 Dusje og føne juletreet 😂😂 Har aldri dusjet juletreet, rareste jeg har hørt på lenge.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #25 Skrevet 22. desember 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til dere/den som dusjer/vasker treet i dusjen.....hva gjør dere etterpå? Dere kan vel ikke dra et vått tre inn i stua og pynte det? Bruker dere hårføner først eller...? (Jeg er bare nysgjerrig altså, prøver ikke være ufin.) Anonymkode: c7f7b...05a Jeg kommer til å la den stå i vaskekjelleren. Anonymkode: 22983...622
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå