Gå til innhold

Falt ut en bæsj av juletreet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen satte det opp. Ramla noe brunt på armen. Han kjente på det og der kunne smøres utover som jord. Lukta ingenting av det. Trærne stod ute og har stått ute en stund  ( 😂😂 ETTER at de hugget dem). Hva er den logiske forklaringen her? Ekornbæsj?

Anonymkode: 22983...622

Videoannonse
Annonse
Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Det er jo Mr Hanky! The Christmas poo! 

Skrevet

...kjenner jeg er så glad for at jeg spyler av treet før det taes inn nå 🙌🏻😂 (up yours, de som mener at jeg er hysterisk...)

Gjør det primært for å få av asfaltstøv og løse barnåler, men ser jo at det kan ha flere fordeler å ta en spylerunde 👆🏻

Skrevet

Det hadde jeg bare driti i :bolledeig:

Anonymkode: 10d9b...587

Skrevet

Hahaha, da er det jul, vettu!

Anonymkode: e412e...58b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen satte det opp. Ramla noe brunt på armen. Han kjente på det og der kunne smøres utover som jord. Lukta ingenting av det. Trærne stod ute og har stått ute en stund  ( 😂😂 ETTER at de hugget dem). Hva er den logiske forklaringen her? Ekornbæsj?

Men dere vasker vel treet før dere tar det inn??? Spyler det godt? Da blir man kvitt små dyr og dritt fra treet. 

Anonymkode: e03d2...2e4

Skrevet

Denne tråden er fantastisk. «Hmmm, det falt en bæsj på armen min. Tror jeg må smøre den utover for å sjekke konsistensen» :D

Men ja, som flere over her foreslår er det lurt å spyle av treet før det tas inn, så får du bort smådyr, veisalt, bæsj(!) og annet uønsket.

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men dere vasker vel treet før dere tar det inn??? Spyler det godt? Da blir man kvitt små dyr og dritt fra treet. 

Anonymkode: e03d2...2e4

Jeg gjør ikke det, har aldri gjort det. Har ingen spylemuligheter her jeg bor

Anonymkode: 3cc1f...d45

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjør ikke det, har aldri gjort det. Har ingen spylemuligheter her jeg bor

Dusjen/badekaret :) 

Skrevet
5 minutter siden, Kvitost skrev:

Men da er det jo allerede inne

Anonymkode: c7f7b...05a

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det jo allerede inne

Er jo bare å ta det rett inn i dusjen. Hvor mye rekker egentlig å falle av på vei inn dit? Når man ikke har utendørs spylemuligheter så er strengt tatt dusjen et bedre alternativ enn å ikke få spylt i det hele tatt.

Skrevet

Fint det funker hos deg. Hos meg hadde jeg i hvert fall spredd dritten hvis det hadde vært noe der. Jeg hadde måttet bakset det gjennom fire rom og dører og opp en smal loftstrapp for å få det i dusjen eller badekaret. Så tar heller sjansen på det som måtte være i det, og at det evt detter ned på stedet det står. Er vel ikke så mye mer vemmelige ting i det enn å gå en tur i skogen. Mulig jeg er grisete, men har faktisk ikke falt meg inn at man skal rengjøre juletreet før det pyntes. Hugger det selv i skogen og rister av det, inn og i foten. Klar til pynt.

Skrevet
28 minutter siden, Kvitost skrev:

Mener du helt seriøst at du trekker juletreet inn i dusjen, og gir det et bad? 😂

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fint det funker hos deg. Hos meg hadde jeg i hvert fall spredd dritten hvis det hadde vært noe der. Jeg hadde måttet bakset det gjennom fire rom og dører og opp en smal loftstrapp for å få det i dusjen eller badekaret. Så tar heller sjansen på det som måtte være i det, og at det evt detter ned på stedet det står. Er vel ikke så mye mer vemmelige ting i det enn å gå en tur i skogen. Mulig jeg er grisete, men har faktisk ikke falt meg inn at man skal rengjøre juletreet før det pyntes. Hugger det selv i skogen og rister av det, inn og i foten. Klar til pynt.

Enig. Dette er i alle fall hysteri. 

Anonymkode: 05964...2ce

Skrevet
12 minutter siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Mener du helt seriøst at du trekker juletreet inn i dusjen, og gir det et bad? 😂

Lurer på om nålene blir mindre stikkete hvis man bruker balsam...?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

😂 😂 

Aldri tenkt på å dusje treet.. 

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og slutter det å drysse hvis man bruker Head&Shoulders? 

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For å ikke snakke om at man kommer til å tette sluken fullstendig hvis man spyler det i dusjen

Skrevet

Seriøst? Dusje et juletre? Hvor fisefin går det ann å bli.... bor på frogner eller?

Anonymkode: 31d6d...194

Skrevet
1 time siden, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Haha, ser det så for meg!! 🤣🤣🤣 Har aldri hørt om noen som vasker treet før bruk. Vi hogger i egen skog, men alle trær kommer jo fra naturen og kan dermed ha andre naturlige ting på seg. Er vel bare å plukke vekk og kaste. 

Skrevet

Beklager tråden, men treet skal absolutt spyles. Tenkte ikke på det engang, jeg! ;)
Står ute nå, i påvente av julevask..

- hi

Skrevet

Til dere/den som dusjer/vasker treet i dusjen.....hva gjør dere etterpå? Dere kan vel ikke dra et vått tre inn i stua og pynte det? Bruker dere hårføner først eller...? (Jeg er bare nysgjerrig altså, prøver ikke være ufin.)

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til dere/den som dusjer/vasker treet i dusjen.....hva gjør dere etterpå? Dere kan vel ikke dra et vått tre inn i stua og pynte det? Bruker dere hårføner først eller...? (Jeg er bare nysgjerrig altså, prøver ikke være ufin.)

Haha 😂😂 Dusje og føne juletreet 😂😂

Har aldri dusjet juletreet, rareste jeg har hørt på lenge.

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kommer til å la den stå i vaskekjelleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...