Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #26 Skrevet 21. desember 2017 Bryr meg katta om bloggere. Men ble faktisk glad av å lese dette . Må være grusomt å ikke få til en baby .... Anonymkode: 8d1dd...5c6
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #27 Skrevet 21. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig jeg er blitt gammel (34 år), men jeg skjønner ikke interessen for denne dama. Hun har jo ingen mål i livet, har ikke noen talenter eller er inspirerende på noen som helst måte. En dame som bruker dagene på frisørtimer og å ordne neglene.. Hvorfor leser noen bloggen i det hele tatt? Helt seriøst spørsmål. Anonymkode: 26648...a35 Kjenner du henne personlig siden du kommer med disse påstandene? De aller fleste har et mål i livet, og hvilke talenter hun innehar eller ikke vet vel du ingenting om? Mulig hun ikke inspirer akkurat deg, men det kan godt hende hun inspirerer mange andre. Hun er fortsatt en ung kvinne, og har hele livet foran seg. Det er mange som finner sine mål i livet og tenker nye veier nettopp etter at de har fått barn.. Jeg gjorde dette. Da barnet var 2,5 begynte jeg plutselig på voksen-vgs, og deretter studier. Det er ikke alle som har en konkrek fem-ti eller tjueårsplan for livet sitt. Ei heller deler hun 100% av livet sitt på bloggen, så selv om man tror man kan kjenne et offentlig fjes, gjør man rett og slett ikke det. Og for å svare på spm ditt. Jeg begnte å lese bloggen da jeg fant ut at de prøvde å bli gravide. Som mange andre mødre, prøvere osv syns jeg det er spennende å følge andre på veien også. Fikk tårer i øynene da jeg leste innlegget hennes på bloggen istad. Ble rett og slett kjempeglad på deres vegne. Dette er ett innlegg som annonserer en graviditet, hos et par som har prøvd å bli gravide i nesten 2 år. Hvorfor begynne å diskutere om du liker dama eller ikke? Spiller da ingen rolle.. En kvinne som sårt ønsket seg barn har blitt gravid, da gir man fra seg en gratulasjon, eller så holder man kjeft ! Anonymkode: 49f7e...5f4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2017 #28 Skrevet 21. desember 2017 Dere må seriøst gå inn på instagrammen til: mrulriknygaard Det var virkelig en måte å annonsere graviditeten på...? Anonymkode: bc99b...e23
sug lut Skrevet 22. desember 2017 #29 Skrevet 22. desember 2017 Det er vel ikke noe genetisk eller samfunnsmessig sjakktrekk at folk som uttaler følgende om menneskerettighetssituasjonen i Dubai får formert seg: «Min mening om landet er kun at det er en kul destinasjon for ferie med nesten alt av muligheter. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvordan menneskene som lever der velger å leve. Det angår heldigvis ikke meg». Vi trenger ikke flere idioter.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #30 Skrevet 22. desember 2017 19 minutter siden, sug lut skrev: Det er vel ikke noe genetisk eller samfunnsmessig sjakktrekk at folk som uttaler følgende om menneskerettighetssituasjonen i Dubai får formert seg: «Min mening om landet er kun at det er en kul destinasjon for ferie med nesten alt av muligheter. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvordan menneskene som lever der velger å leve. Det angår heldigvis ikke meg». Vi trenger ikke flere idioter. «...hvordan menneskene som lever der velger å leve» VELGER.. jaja. Hun sto ikke fremst i køen når hjernecellene ble delt ut ser jeg 😏 Anonymkode: ecc0b...47c
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2017 #31 Skrevet 22. desember 2017 Så koselig da! Leser ikke bloggen hennes, men blir alltid glad når folk får oppfylt ønsket sitt om barn. Er heldigvis såpass oppegående at jeg skjønner at livet ikke er så svart/hvitt som det fremstår i en blogg. Man kjenner ikke en person utifra noen innlegg på nettet. Ta dere litt sammen da damer... Anonymkode: 913d7...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå