Gå til innhold

Pilotfrue er gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 uker på vei med hjemmelaget baby☺️ Så fantastisk🙏🏼

Anonymkode: f23a7...756

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så flott! Jeg håper virkelig det går bra denne gangen 😊

Anonymkode: dddc6...9b7

Skrevet

Viktig nyhet ja. Hvem bryr seg 

Anonymkode: 3c53a...5f0

Skrevet

Å kjære.. Leste hennes innlegg om hvor lite hun bryr seg om menneskerettighetene i Dubai. Hvor enkel er hun? 

Skrevet

Mulig jeg er blitt gammel (34 år), men jeg skjønner ikke interessen for denne dama. Hun har jo ingen mål i livet, har ikke noen talenter eller er inspirerende på noen som helst måte. En dame som bruker dagene på frisørtimer og å ordne neglene.. Hvorfor leser noen bloggen i det hele tatt? Helt seriøst spørsmål. 

Anonymkode: 26648...a35

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Åh så flott! Jeg håper virkelig det går bra denne gangen 😊

Anonymkode: dddc6...9b7

Jeg også🙏 Hun har virkelig fortjent det.

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig jeg er blitt gammel (34 år), men jeg skjønner ikke interessen for denne dama. Hun har jo ingen mål i livet, har ikke noen talenter eller er inspirerende på noen som helst måte. En dame som bruker dagene på frisørtimer og å ordne neglene.. Hvorfor leser noen bloggen i det hele tatt? Helt seriøst spørsmål. 

Kanskje fordi de liker det?

Anonymkode: 0863c...bb8

Skrevet
1 time siden, Evablaum skrev:

Å kjære.. Leste hennes innlegg om hvor lite hun bryr seg om menneskerettighetene i Dubai. Hvor enkel er hun? 

Sitat.

Anonymkode: 53cb2...45c

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For ufrivillig barnløse har hun visst betydd litt da. 

Er enig i at dama er intetsigende. 

Likevel føler jeg en glede på hennes vegne da jeg så denne tråden. Har selv slitt med å bære frem barn. Det er godt når man endelig kan fortelle det til verden. Hun er kanskje litt dum, men hun fortjener å få oppleve denne lykken. 

Anonymkode: af922...d76

Skrevet

Skaff deg et liv så slipper du å leve gjennom en stokk dum blogger. Hyggelig at hun er gravid, men det er da ingen nyhet for andre enn dem selv og de nærmeste? 

Anonymkode: c2559...956

Skrevet

Fint for henne. Vi er ca 5 mill nordmenn som kunne brydd oss mindre. Også enkle sjeler lager barn, får håpe avkommet glimter til å viser høyere intelligens enn mora.

Anonymkode: 8a707...81d

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fint for henne. Vi er ca 5 mill nordmenn som kunne brydd oss mindre. Også enkle sjeler lager barn, får håpe avkommet glimter til å viser høyere intelligens enn mora.

Håper virkelig ikke dine barn har arvet din frekke, nedlatende måte å svare på..Kjære vene. 

Anonymkode: 6f5f3...3b3

Skrevet

Hvem er det?

Anonymkode: 07a34...b59

Skrevet

who cares ? er vel ikke så interesant det ?????? 

Anonymkode: 4e6a6...6ed

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje fordi de liker det?

Anonymkode: 0863c...bb8

Ja, det skjønner jeg jo. Men hva er de de liker? Hva med henne er tiltrekkende? Igjen, bare et oppriktig spørsmål.

Skrevet

Men hvis det er så lite interessant for dere hvorfor gidder dere å bruke tid på å svare? Julianne er ei dame som har slitt for å bli gravid og nå er hun det. Hun og hele familien er veldig glade, og selvom dere synes det er lite interessant med bloggen hennes så har hun mange følgere som også gleder seg med henne. 

Anonymkode: fed49...45f

Skrevet

Det er vel utelukkende gode nyheter at ett par med ett så høyt ønske om å bli foreldre venter barn vel??

Skrevet

Skjønner heller ikke interessen for denne uinteressante dama (gjelder en drøss andre teite bloggere også). 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Håper virkelig ikke dine barn har arvet din frekke, nedlatende måte å svare på..Kjære vene. 

Like nedlatende som deg åpenbart. Håper du ikke lærer barna dine det samme.

Skrevet
46 minutter siden, Mrs Smith skrev:

Skjønner heller ikke interessen for denne uinteressante dama (gjelder en drøss andre teite bloggere også). 

Er vel helst at de har slitt mye og folk gleder seg på vegne av dem? Som de ville gjort med hvem som helst andre også i samme situasjon. Bloggen er utrolig snork ja, men å glede seg over andres lykke er ganske fint

Skrevet (endret)
13 minutter siden, cherry coke skrev:

Er vel helst at de har slitt mye og folk gleder seg på vegne av dem? Som de ville gjort med hvem som helst andre også i samme situasjon. Bloggen er utrolig snork ja, men å glede seg over andres lykke er ganske fint

Ja, gleder meg med venner og familie, mennesker jeg kjenner.  Men dette er totalt ukjente mennesker, helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Så blir vel enkelte på en måte kjent igjennom bloggen. Har fulgt henne over tid og er glad på hennes vegne, skjønner det.

Generelt, bloggere som henne er ufattelig uinteressante. Vet knapt hvem pilotfruen er, men tipper hun blogger om interiør, sminke, cafebesøk ol. Hun har neppe noe hun er engasjert i, skaper debatter, eller er spesielt oppegående ? Si ifra hvis jeg tar feil så skal jeg gå inn og lese litt.

Synes bare det er spesielt at slike personer blir kjendiser. 

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Jeg har ramlet inn på bloggen hennes når jeg har googlet ivf, og har lest enkelte av de postene hennes. Kjekt å lese om når man går gjennom det samme. Utenom det, er den en typisk rosablogg og totalt uinteressant. 

Veldig kjekt at det har klaffet for dem da!

Anonymkode: 88658...e1a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Like nedlatende som deg åpenbart. Håper du ikke lærer barna dine det samme.

Og jeg er nedlatende fordi...?

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sitat.

Anonymkode: 53cb2...45c

Kul destinisjon for ferie. Jeg bryr meg ikke om hvordan folk der velger å leve, det angår heldigvis ikke meg.

Anonymkode: a1f16...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...