Gå til innhold

Den lille sorte på julaften


Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer for julebordet på strøket, ikke på julaften. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner en ny luke i kalenderen til Spidermama... Med kjolen, svigerfar og juletreet 😇

Anonymkode: 5c6f0...8b6

Skrevet

HI her, jeg synes dere er stygge med å si at kjolene er horete og sånt, det er ikke sant, jeg har allerede brukt dem ved flere anledninger og ingen har sagt noe, den siste brukte jeg til og med i begravelse og ingen reagerte (ikke med masse bling til da!!!). Jeg får bare velge, tror det blir nr 1.

Anonymkode: 6deca...5d7

Skrevet

Ok trollet er ute av esken. Ingen!!! Bruker så horete kjoler i begravelse, med mindre man skal i begravelse til sin ex-hallik!

Anonymkode: 9b868...fb5

Skrevet

Kan jo faktisk hende at kjolene ser bedre ut og mindre upassende ut på HI enn på modellene. Visst HI er lav og med mindre bryst f.eks

 

Anonymkode: 7d23e...db8

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI her, jeg synes dere er stygge med å si at kjolene er horete og sånt, det er ikke sant, jeg har allerede brukt dem ved flere anledninger og ingen har sagt noe, den siste brukte jeg til og med i begravelse og ingen reagerte (ikke med masse bling til da!!!). Jeg får bare velge, tror det blir nr 1.

Anonymkode: 6deca...5d7

Hvordan vet du det, spurte du alle? Spørs om ikke du bare har en egen egenskap til å overse himlende øyne og kommetarer bak din rygg

Anonymkode: 5264b...c9d

Skrevet

Horekjole i begravelse... oh me oh my... 😨

Anonymkode: 41309...a5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...