Gå til innhold

Den lille sorte på julaften

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal være sammen med flere enn mannen din og skal gjøre noe annet enn å være på nattklubb ville jeg gått for en stor strikket cardigan over og tykk strømpebukse under.

Man går da ikke kledd som om man skal på nattklubb på julaften!

Anonymkode: eb4c1...86b

Skrevet

Er dette seriøst? 😂😂 hadde du vert 18-19 på discotek skulle jeg svart 🤔

Anonymkode: d1a8e...d8a

Skrevet

Er det du som har slanket deg og skal vise frem kroppen til familien?

Begge er fullstendig nei nei nei

Anonymkode: 5264b...c9d

Skrevet

Hehe... Du må ha disse skoene  www.amiclubwear.com/shoes-heels-plsr-tipjar-708-8clearclear.html

Anonymkode: 64d2b...271

Skrevet

Ja jeg har faktisk slanket meg å sånn men jeg har ikke snakket om det her. Jeg synes ikke de er spesielt vågale, hvis det er det dere mener, de er ikke gjennomsiktige eller noe. Men tilbehør da?

Anonymkode: 6deca...5d7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hehe... Du må ha disse skoene  www.amiclubwear.com/shoes-heels-plsr-tipjar-708-8clearclear.html

Anonymkode: 64d2b...271

De var jo kjempestøgge! Jeg kan ikke ha noe sånt!

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har faktisk slanket meg å sånn men jeg har ikke snakket om det her. Jeg synes ikke de er spesielt vågale, hvis det er det dere mener, de er ikke gjennomsiktige eller noe. Men tilbehør da?

De er dritstygge og så tacky som de kan bli. Hvor gammel er du?

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke snakk om vågal, det er snakk om vulgær.

Skrevet

Hei.

Den siste må du ikke ta, den viser for mye bryster. Det var stygt. Utringning både foran og bak.

Den første viser egentlig ikke for mye hud, men overdel/ ermer gjør at den ser litt vulgær ut. Mulig den ser bedre ut på deg enn på modellen. Gå for den visst du må velge en av dem

Anonymkode: 21d68...889

Skrevet
11 minutes ago, Anonym bruker said:

Hei.

Den siste må du ikke ta, den viser for mye bryster. Det var stygt. Utringning både foran og bak.

Den første viser egentlig ikke for mye hud, men overdel/ ermer gjør at den ser litt vulgær ut. Mulig den ser bedre ut på deg enn på modellen. Gå for den visst du må velge en av dem

Anonymkode: 21d68...889

Uenig! Synes alternativ nr to var kjempefin og passer ypperlig på en julaften med familien! Gå for den, du!

Anonymkode: b29d6...0ad

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uansett hvor du bestiller rekker du ikke få noen kjole levert før jul nå med, men det finnes da langt mer "tekkelige" kjoler enn disse som likevel viser frem at du har en fin fugur uten å bli vulgære.

Denne f.eks

https://www.zalando.no/closet-cocktailkjole-black-cl921c0ea-q11.html?zoom=true

Nei altså jeg har allerede begge disse kjolene i skapet mitt!😊 Unnsskyld at ddet var uklart! Men den var også fin altså!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Uansett hvor du bestiller rekker du ikke få noen kjole levert før jul nå med, men det finnes da langt mer "tekkelige" kjoler enn disse som likevel viser frem at du har en fin fugur uten å bli vulgære.

Denne f.eks

https://www.zalando.no/closet-cocktailkjole-black-cl921c0ea-q11.html?zoom=true

Utrolig kjedelig kjole! Absolutt ikke en jeh ville gått med på julaften hvertfall;er jo meningen å pynte seg. Denne kjolen var noe jeg kunne brukt på jobb i barnehagen,ikke på julaften når alle går kledd pyntet.

Anonymkode: 8780c...9fd

Skrevet

Har du fleire du vurderer? 

Ikkje helt sikker på om desse kvalifiserer til begrepet "den lille sorte" sjølv om dei forsåvidt er både små og sorte. Men "den lille sorte" er et klassisk plagg som passer i enhver anledning. Det gjorde ikkje dessa.

Anonymkode: 7d23e...db8

Skrevet

Hvorfor skal du se ut som ei hore på julaften?

Anonymkode: 08857...f4d

Skrevet

Jeg ville deoppet begge to, syntes ikke de passer på julaften uansett hvor slank og ung du er. Dessverre 

Anonymkode: 64247...9fc

Skrevet

For horete begge to. Betegnelsen den lille sorte menes ikke på sorte små kjoler men en safe sort kjole som omtrent passer til hver anledning.  

Anonymkode: 9b868...fb5

Skrevet

Jeg ville valgt kjole nr 2. Tror du har størst sjangs til å ligge med svigerfar under juletreet rundt midnatt da. 

Skrevet
1 time siden, Ledda skrev:

Jeg ville valgt kjole nr 2. Tror du har størst sjangs til å ligge med svigerfar under juletreet rundt midnatt da. 

:legrine:

Anonymkode: 6e419...392

Skrevet

Å fy f**n, så vanvittig vulgære og stygge kjoler. Hvis du ikke skal trekke på strøket på julaften, så vil jeg anbefale deg å kle på deg ordentlig.

Anonymkode: df41c...d86

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig kjedelig kjole! Absolutt ikke en jeh ville gått med på julaften hvertfall;er jo meningen å pynte seg. Denne kjolen var noe jeg kunne brukt på jobb i barnehagen,ikke på julaften når alle går kledd pyntet.

Sånne kjoler går jeg med på jobb hver dag på småbarnsavdeling i bhg...............ehh not. Aldri verden om du hadde gått med den på jobb i bhg, du hadde blitt ledd ut

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånne kjoler går jeg med på jobb hver dag på småbarnsavdeling i bhg...............ehh not. Aldri verden om du hadde gått med den på jobb i bhg, du hadde blitt ledd ut

Det var ikke snakk om de to horete kjolene HI viste til,men den kjolen som en annen foreslo at hun kunne bruke på julaften. Å den kjolen var utrolig kjedelig! Grei nok til en vanlig dag på jobb,men hadde aldri i verden gått med en så kjedelig på julaften. Den dagen er det kjekt å pynte seg å gå med en fin kjole,ikke en kjedelig kjole som passer i begravelse.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke snakk om de to horete kjolene HI viste til,men den kjolen som en annen foreslo at hun kunne bruke på julaften. Å den kjolen var utrolig kjedelig! Grei nok til en vanlig dag på jobb,men hadde aldri i verden gått med en så kjedelig på julaften. Den dagen er det kjekt å pynte seg å gå med en fin kjole,ikke en kjedelig kjole som passer i begravelse.

Jeg vet at det var den du mente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...