Gå til innhold

Hjelp!Se hit fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan kunne du ringe han på mobil hvis han egentlig skulle være på plattform nå?

Anonymkode: 51fc5...869

Han jobber ikke på plattform. Jeg kan ringe han når han har dekning på mobilen,  det er ikke alltid han har det. Jeg tror jeg må kaste opp.

De har gått fra hverandre men ga hverandre ordentlig klem før de skiltes. Tror han er på vei til å forlate stedet.

Hi

Anonymkode: c1555...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at han forlater åstedet. Hadde vært så dumt hvis han hadde fått øye på deg, mens du handlet hans julegave.. 

Skrevet

Han ringte meg nå og da det var så travelt på jobben. Jeg sa jeg var på senteret for å kjøpe gaver, da hørtes det ut som han ble stressa og nervøs. Vi avsluttet samtalen.  Han er tatt i å lyve,  men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem.

Skrevet

Det var rett og slett for dårlig trolling. Men, du skal ha for forsøket. 

Skrevet
7 minutter siden, Evablaum skrev:

Hi ble inspirert av en tidligere tråd her. Ei som var gift med en som jobbet i NS. Det viste seg at han hadde sagt opp og flyttet inn hos ny kjæreste. Ny kjæreste betalte hennes mann «lønn», så hun merket ikke forskjell i økonomi. Ble oppdaget av at hun fant husnøkler i lommen hans eller noe,..?

Det var en sak her for sikkert 10 år siden. Hun het HotteCharlotte, mannen jobbet i nordsjøen og "jobbet ekstra". Da flere andre gjorde henne oppmerksom at det ikke var lovlig med så mye overtid ble hun mistenksom og det viste seg etterhvert at han hadde en familie til.

Den saken var dessverre helt sant og et troll som HI her irriterer bare. Historien du oppspinner så tidlig på morgen er dårlig og full av logikkhull.

Skrevet
2 minutter siden, Mia_73 skrev:

Det var en sak her for sikkert 10 år siden. Hun het HotteCharlotte, mannen jobbet i nordsjøen og "jobbet ekstra". Da flere andre gjorde henne oppmerksom at det ikke var lovlig med så mye overtid ble hun mistenksom og det viste seg etterhvert at han hadde en familie til.

Den saken var dessverre helt sant og et troll som HI her irriterer bare. Historien du oppspinner så tidlig på morgen er dårlig og full av logikkhull.

Det er jo bare sykt. Hi sin trollhistorie var ikke helt gjennomtenkt nei. 

Gjest Bomsi ❤
Skrevet

Ser ikke noe som ikke kunne vært sant her. Noen jobber på båt og har mobil.  Hva er det som gjør henne til et troll?

Skrevet
3 minutes ago, Bomsi ❤ said:

Ser ikke noe som ikke kunne vært sant her. Noen jobber på båt og har mobil.  Hva er det som gjør henne til et troll?

Ikke spør meg. Hver gang jeg gjemmer meg bak skilt er min første innskytelse å poste et innlegg på dib. 

Og selv om kjøpesentrene her åpner kl 10 pleier jeg å like å henge der

Skrevet
40 minutter siden, Bomsi ❤ skrev:

Min jobber på båt og jeg kan ringe han når som helst...

Hi. Hvordan går det?

Anonymkode: 28b99...ca5

Skrevet

Så han er på et kjøpesenter før det åpner, møter en dame med et barn som han gir en klem. Asså. Hvis han hadde bodd med en annen dame til over jul, så hadde han ikke møtt henne på et kjøpesenter. "Jeg bare stikker ned på kjøpesenteret litt jeg, kjære. Kan ikke vi møtes der og gi hverandre en klem siden vi ikke har sett hverandre på 30 minutter?"

Anonymkode: 6d5aa...dd7

Skrevet

Jeg sitter på bussen. Vil bare hjem.

Hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så han er på et kjøpesenter før det åpner, møter en dame med et barn som han gir en klem. Asså. Hvis han hadde bodd med en annen dame til over jul, så hadde han ikke møtt henne på et kjøpesenter. "Jeg bare stikker ned på kjøpesenteret litt jeg, kjære. Kan ikke vi møtes der og gi hverandre en klem siden vi ikke har sett hverandre på 30 minutter?"

Nei jeg aner ikke. Kjenner ikke den dama og ikke mannen min heller:-( 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da går du bort til ham og spør hva han gjør der.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kjenner ikke mannen din?

Anonymkode: 51fc5...869

Skrevet

Uff da, Sant eller usant, god underholdning hvertfall 😂

Anonymkode: d65e2...1fc

Skrevet

Hvordan gikk det?

Anonymkode: 97bcd...af6

Skrevet

Har mannen dukket opp eller er han fortsatt på kjøpesenteret/jobb?

Anonymkode: 36f1b...ecf

Skrevet
På 20.12.2017 den 8.27, Anonym bruker skrev:

Hva kan jeg gjøre. Jeg så mannen min tilfeldigvis på kjøpesenteret nå.  Han vet ikke at jeg er her. Han skulle vært på jobb i nordsjøen

Hva du kan gjøre? Jeg ville bare gått bort og spurt rett ut hva som skjer? Snakker dere ikke sammen?

Anonymkode: c9c17...28e

Skrevet
På 20.12.2017 den 8.27, Anonym bruker skrev:

Hva kan jeg gjøre. Jeg så mannen min tilfeldigvis på kjøpesenteret nå.  Han vet ikke at jeg er her. Han skulle vært på jobb i nordsjøen

Nå så jeg tida, så dette er vel troll. Ingen kjøpesentre er åpne så tidlig...

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå så jeg tida, så dette er vel troll. Ingen kjøpesentre er åpne så tidlig...

Godt mulig det er troll. Men åpningstiden på kjøpesenteret er iallfall reell her jeg bor. Kjøpesenteret her åpner kl 8. Ikke alle butikkene men noen. Så åpner noen butikker kl 9 og de fleste andre kl 10. Cafeen åpner halv ni, noen ganger litt før. Der møtes gjengen med eldre menn for kaffe,avis og dagens sladder straks dørene åpnes. Er man fra distriktet kommer bussen til senteret 7.30. Neste ikke før 11.30. Så tidsmessig kjøper jeg historien. En annen sak er hvorfor mannen skulle være der så tidlig for et så raskt møte, og hvorfor det første som faller en inn i en slik situasjon er å kontakte dib.

Anonymkode: 9498b...611

Skrevet

Savner en oppdatering fra HI her!

Anonymkode: 4d4b9...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...