Gå til innhold

Hjelp!Se hit fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre. Jeg så mannen min tilfeldigvis på kjøpesenteret nå.  Han vet ikke at jeg er her. Han skulle vært på jobb i nordsjøen

Anonymkode: c1555...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle være på jobb til over jul, nå sitter han på en cafe her. Jeg står bak et skilt et stykke unna

Skrevet

Oi, stalk ham og ring og hør hvor han er?

Kan jo være han har fått tidligere fri og er på vei for å overraske deg? 

Anonymkode: edabb...140

Skrevet

Ingen sentre som åpner så tidlig, vel? Han skal sikkert overraske deg og er ute og kjøper gave?

Anonymkode: 97bcd...af6

Skrevet

På kjøpesenteret før halv 9 om morgenen? Kanskje du skulle sjekket klokka før du trollet

Anonymkode: 51fc5...869

Skrevet

Hi bor sikkert i utlandet, og der er kjøpesentrene åpne nå. Selvsagt. 

Skrevet

Hadde løpt bort og slengt meg rundt halsen hans 😄

Anonymkode: d76b7...340

Skrevet

Jeg er på kjøpesenteret i god tid for å bruke hele dagen her på julegaver.  Butikkene er fortsatt stengt men senteret er jo åpent.  Den cafeen der han sitter åpner alltid litt før. Bare han og en gammel mann som er der inne. Han sitter å drikker kaffe.  Får helt vondt inni meg.  Han har løyet

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på kjøpesenteret i god tid for å bruke hele dagen her på julegaver.  Butikkene er fortsatt stengt men senteret er jo åpent.  Den cafeen der han sitter åpner alltid litt før. Bare han og en gammel mann som er der inne. Han sitter å drikker kaffe.  Får helt vondt inni meg.  Han har løyet

Han, eller du nå? Du sitter i en halvtime og ser på at mammen din drikker kaffe? Og du er på senteret en halvtime før butikkene faktisk åpner, fordi du vil bruke HELE dagen på å handle julegaver?

Skrevet

JAAA!  Det passet ikke helt med bussen. Vi bor langt unna. Er her ofte før det åpner,  hva er rart med det???

Jeg sitter på en benk bak et skilt. Jeg tenkte å bare se hva han gjør.  Nå har han møtt noen

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JAAA!  Det passet ikke helt med bussen. Vi bor langt unna. Er her ofte før det åpner,  hva er rart med det???

Jeg sitter på en benk bak et skilt. Jeg tenkte å bare se hva han gjør.  Nå har han møtt noen

Nå har han møtt noen? Hvem????? Dame eller mann???!??? Noen du kjenner???? Herregud 😱😱😱😱😱

Skrevet

Jøsses... Både mann og kone på kjøpesenter en halv time før de åpner? Mannen lyver om det og du skal bruke hele dagen der🤤. 

Anonymkode: 07e21...aa6

Skrevet

Hvem har han møtt?

Anonymkode: 97bcd...af6

Skrevet

Ei dame og ei lita jente.  De går nå, sammen.

Hi

Skrevet

Jeg har ringt han,  han svarte at han ikke kunne prate akkurat nå. La på. 

Hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ei dame og ei lita jente.  De går nå, sammen.

Hi

Nå har jo butikkene åpnet? Har du funnet noen fine gaver?

Skrevet

Sikkert den andre konen og datteren.

Tror dette bare er tull, men hvis ikke. Sjekk mailen hans og se om du finner mobiliseringsbrevet. Evt logg deg inn i «mindawinci» der ser du alle reisene hans og datoer

Anonymkode: 5f7dc...39c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Hvordan kunne du ringe han på mobil hvis han egentlig skulle være på plattform nå?

Anonymkode: 51fc5...869

Skrevet
3 minutter siden, Evablaum skrev:

Det har ikke du no med 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi

Du vet at de aller færreste får ha mobilen med seg offshore sant? Så bare det at han har telefonen på når han er offshore burde du jo ha reagert på mye tidligere..

Skrevet
4 minutter siden, Evablaum skrev:

Haha😂 👏🏽

Skrevet

Kanskje det er dama og ungen hans? Har hørt om et par menn som lyver at de er i Nordsjøen men egentlig bor de hos den andre familien mens kona tror de er borte noen uker på jobb.

hva med å gå bort til dem, si hei ig presenter deg som kona hans!?

Anonymkode: ccb1e...213

Skrevet

Hi ble inspirert av en tidligere tråd her. Ei som var gift med en som jobbet i NS. Det viste seg at han hadde sagt opp og flyttet inn hos ny kjæreste. Ny kjæreste betalte hennes mann «lønn», så hun merket ikke forskjell i økonomi. Ble oppdaget av at hun fant husnøkler i lommen hans eller noe,..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...