sug lut Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #51 Skrevet 18. desember 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Samma her 😊 Og så sovna jeg jaggu med klea på da Paul var homo. Da må jeg jo se den igjen. Og nå må jeg legge meg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #52 Skrevet 18. desember 2017 St Culpa, hun som utsetter alt. Akkurat nå, å legge meg. I morgen en hel del annet. Anonymkode: 6f117...b17
Modesty Blaise. Skrevet 19. desember 2017 #53 Skrevet 19. desember 2017 7 timer siden, sug lut skrev: Og så sovna jeg jaggu med klea på da Paul var homo. Da må jeg jo se den igjen. Og nå må jeg legge meg. Ja, i den filmen er det viktig å få med seg hele handlingen. Kan ikke forstå st du klarte å sovne under den 😂
sug lut Skrevet 19. desember 2017 Forfatter #54 Skrevet 19. desember 2017 1 minutt siden, Modesty Blaise. skrev: Ja, i den filmen er det viktig å få med seg hele handlingen. Kan ikke forstå st du klarte å sovne under den 😂 Hahaha du skulle bare visst hvor trøtt jeg er - sovnet ved pulten på skrivebordstol i forrige uke, da er man bra lam i nakken når man våkner en time seinere. Ellers, i rekken av B/C-filmer vi nyter om dagen (og "nyter" er overhodet ikke ironisk, halv ti er blitt hellig tid), må jo denne sies å være hakket mer sjarmerende og mindre slitsomt spilt enn de fleste. Så joda, denne skal jeg nok finne igjen på en annen kanal så jeg får se hvordan det går med henne og Dylan og matbutikken, for det er jo en så avansert intrige at jeg virkelig ikke kan forestille meg det.
jooooooda Skrevet 19. desember 2017 #55 Skrevet 19. desember 2017 Vel, siden Luten ikke fjaser med glorien på, så får kanskje jeg ta på meg oppgaven da? Vi må jo ha en Sankta Fjasisimus Dibimus!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #57 Skrevet 19. desember 2017 2 timer siden, gale damen skrev: St. Vigilum Literarum. For dem som leser om natta? Anonymkode: c5afd...695
gale damen Skrevet 19. desember 2017 #58 Skrevet 19. desember 2017 For alle dem på dib som kan stave :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2017 #59 Skrevet 19. desember 2017 17 timer siden, Pæddan skrev: St. Alveole her Lo godt av denne! Leste St Areola, Anonymkode: 712f2...b5c
KellyTaylor Skrevet 19. desember 2017 #60 Skrevet 19. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Lo godt av denne! Leste St Areola, Anonymkode: 712f2...b5c Slettes ikke gæli det heller. Og de ligger ikke så langt i fra hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå