Himmel og hav Skrevet 18. desember 2017 #26 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, vi postet til og med på likt. Anonymkode: c5afd...695 Vi er nok fra samme nonneorden . Ikke disse flittige som historien er full av, men de som lå på bakrommet og fabulerte. Endret 18. desember 2017 av Himmel og hav
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #27 Skrevet 18. desember 2017 Jeg er Sankt Drittileium Examinum, har mange som ber til meg. Anonymkode: 5e77f...02c
sug lut Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #28 Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, Himmel og hav skrev: Vi er nok fra samme nonneorden . Ikke disse flittige som historien er full av, men de som lå på bakrommet og fabulerte. De som lå på bakrommet og hadde seg med munker, mener du.
Spanskeflua Skrevet 18. desember 2017 #29 Skrevet 18. desember 2017 St. Latskap her. Passer dårlig spesielt nå før jul😩
Mammaaaa? Skrevet 18. desember 2017 #30 Skrevet 18. desember 2017 6 minutter siden, sug lut skrev: Altså, Google translate var ikke stor hjelp her, driver du valgkamp? St. Livsnyter (på godt norsk) - som prioriterte sofa og japp fremfor et vettugt svar. Google translate bør være innafor i julestria!
Nordisk Skrevet 18. desember 2017 #31 Skrevet 18. desember 2017 11 minutter siden, Brillefanten skrev: Santa vingardium levoisa. Lett svevende🤓 Altså, det er Wingardium LeviOsa! 👦🏻⚡️👓 🙈🙉🙊
Brillefanten Skrevet 18. desember 2017 #32 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, Nordisk skrev: Altså, det er Wingardium LeviOsa! 👦🏻⚡️👓 🙈🙉🙊 Ikke ifølge den oversettelsen vi leser nå (på norsk, så det er mulig årsak til forvirringen 😇
Himmel og hav Skrevet 18. desember 2017 #33 Skrevet 18. desember 2017 5 minutter siden, sug lut skrev: De som lå på bakrommet og hadde seg med munker, mener du. Det finner du nok lite om i historiebøkene, og en helgen sladrer aldri...
sug lut Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #34 Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, Mammaaaa? skrev: St. Livsnyter (på godt norsk) - som prioriterte sofa og japp fremfor et vettugt svar. Google translate bør være innafor i julestria! Sofa er uovertruffent.
Himmel og hav Skrevet 18. desember 2017 #35 Skrevet 18. desember 2017 3 minutter siden, Mammaaaa? skrev: St. Livsnyter (på godt norsk) - som prioriterte sofa og japp fremfor et vettugt svar. Google translate bør være innafor i julestria! Ah! Enda en fra vår orden!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #36 Skrevet 18. desember 2017 Santa Sklia, så kunne jeg ligge rundt. Anonymkode: 9b71f...68f
Modesty Blaise. Skrevet 18. desember 2017 #37 Skrevet 18. desember 2017 St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #38 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, Modesty Blaise. skrev: St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer) Tenk at jeg har min egen helgen 💕💕 Anonymkode: 0e2aa...3cb
StjertIøvetann Skrevet 18. desember 2017 #39 Skrevet 18. desember 2017 43 minutter siden, sug lut skrev: Jeg ber til deg. Godt. Fortsett med det, og dine bønner vil nok en dag bli hørt.
sug lut Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #40 Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, Modesty Blaise. skrev: St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer) 2 minutter siden, Modesty Blaise. skrev: St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer) Married by Christmas? 😉
Modesty Blaise. Skrevet 18. desember 2017 #41 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, sug lut skrev: Married by Christmas? 😉 Jepp. Og den er så elendig! Og jeg koser meg ordentlig 😂
sug lut Skrevet 18. desember 2017 Forfatter #42 Skrevet 18. desember 2017 8 minutter siden, Modesty Blaise. skrev: Jepp. Og den er så elendig! Og jeg koser meg ordentlig 😂 Samma her 😊
Pengetreet Skrevet 18. desember 2017 #43 Skrevet 18. desember 2017 St regina nuditate. For alle som har svart belte i utsettelser.
PRobert Skrevet 18. desember 2017 #44 Skrevet 18. desember 2017 St. Academica, for de smarte som faktisk liker skole og utdanning:p
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2017 #45 Skrevet 18. desember 2017 St. Miscebitur Extraneus Helgen for de som blander seg ut og blander seg inn.
Fru Banderas Skrevet 18. desember 2017 #46 Skrevet 18. desember 2017 Santa Bollocksa. Det er for sent å fikse alt nå.
Juliea Ruler Skrevet 18. desember 2017 #47 Skrevet 18. desember 2017 Sankta promilliøs fordi jeg sang saaaanktaaa prooomiiillle, sanktaaa promille alt for lenge som liten.. og fordi jeg kan rettferdiggjøre dagdrikking litt mer..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #48 Skrevet 18. desember 2017 58 minutter siden, PRobert skrev: St. Academica, for de smarte som faktisk liker skole og utdanning:p Å pokker... jeg som i det siste har funnet ut at jeg har sååå lyst på mer utdannelse, savner å studere. Men en tredje utdannelse? Anonymkode: 5b8ac...afa
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #49 Skrevet 18. desember 2017 2 timer siden, sug lut skrev: De som lå på bakrommet og hadde seg med munker, mener du. Oh yes. Nonner og munker formerer seg ved hjelp av celledeling. Anonymkode: c5afd...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå