Gå til innhold

Hvis du var en helgen


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, vi postet til og med på likt.

Anonymkode: c5afd...695

Vi er nok fra samme nonneorden :D. Ikke disse flittige som historien er full av, men de som lå på bakrommet og fabulerte. 

Endret av Himmel og hav
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er Sankt Drittileium Examinum, har mange som ber til meg.

Anonymkode: 5e77f...02c

Skrevet
2 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Vi er nok fra samme nonneorden :D. Ikke disse flittige som historien er full av, men de som lå på bakrommet og fabulerte. 

De som lå på bakrommet og hadde seg med munker, mener du.

Skrevet

St. Latskap her. Passer dårlig spesielt nå før jul😩

Skrevet
6 minutter siden, sug lut skrev:

Altså, Google translate var ikke stor hjelp her, driver du valgkamp?

St. Livsnyter (på godt norsk) - som prioriterte sofa og japp fremfor et vettugt svar. ;) Google translate bør være innafor i julestria! :)

Skrevet
11 minutter siden, Brillefanten skrev:

Santa vingardium levoisa. Lett svevende🤓

Altså, det er Wingardium LeviOsa! 👦🏻⚡️👓

🙈🙉🙊

Skrevet
Akkurat nå, Nordisk skrev:

Altså, det er Wingardium LeviOsa! 👦🏻⚡️👓

🙈🙉🙊

Ikke ifølge den oversettelsen vi leser nå (på norsk, så det er mulig årsak til forvirringen 😇

Skrevet
5 minutter siden, sug lut skrev:

De som lå på bakrommet og hadde seg med munker, mener du.

Det finner du nok lite om i historiebøkene, og en helgen sladrer aldri... :engel:

Skrevet
2 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

St. Livsnyter (på godt norsk) - som prioriterte sofa og japp fremfor et vettugt svar. ;) Google translate bør være innafor i julestria! :)

Sofa er uovertruffent.

Skrevet
3 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

St. Livsnyter (på godt norsk) - som prioriterte sofa og japp fremfor et vettugt svar. ;) Google translate bør være innafor i julestria! :)

Ah! Enda en fra vår orden!

Skrevet

Santa Sklia, så kunne jeg ligge rundt. 

Anonymkode: 9b71f...68f

Skrevet

St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer)

Skrevet
Akkurat nå, Modesty Blaise. skrev:

St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer)

Tenk at jeg har min egen  helgen 💕💕

Anonymkode: 0e2aa...3cb

Skrevet
43 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg ber til deg.

Godt. Fortsett med det, og dine bønner vil nok en dag bli hørt.

Skrevet
2 minutter siden, Modesty Blaise. skrev:

St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer)

 

2 minutter siden, Modesty Blaise. skrev:

St. Non lavabit. Helgenen for alle de som burde kommet igang med en siste runde med husvask før jul. (Men som heller ligger på sofaen å ser på søplete julefilmer)

Married by Christmas? 😉

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

 

Married by Christmas? 😉

Jepp. Og den er så elendig! Og jeg koser meg ordentlig 😂

Skrevet
8 minutter siden, Modesty Blaise. skrev:

Jepp. Og den er så elendig! Og jeg koser meg ordentlig 😂

Samma her 😊

Skrevet

St regina nuditate. For alle som har svart belte i utsettelser.

Skrevet

St.  Academica, for de smarte som faktisk liker skole og utdanning:p

Skrevet

St. Miscebitur Extraneus

Helgen for de som blander seg ut og blander seg inn. 

Skrevet

Santa Bollocksa.
Det er for sent å fikse alt nå.

Skrevet

Sankta promilliøs

 

fordi jeg sang saaaanktaaa prooomiiillle, sanktaaa promille alt for lenge som liten..

 

og fordi jeg kan rettferdiggjøre dagdrikking litt mer..

Skrevet
58 minutter siden, PRobert skrev:

St.  Academica, for de smarte som faktisk liker skole og utdanning:p

Å pokker... jeg som i det siste har funnet ut at jeg har sååå lyst på mer utdannelse, savner å studere. Men en tredje utdannelse?

Anonymkode: 5b8ac...afa

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

De som lå på bakrommet og hadde seg med munker, mener du.

Oh yes. Nonner og munker formerer seg ved hjelp av celledeling.

Anonymkode: c5afd...695

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...