GÃ¥ til innhold

Tipse om utroskap?😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

FORTELL DET!! mannen min var utro mot meg med en kollega i flere mnd..jeg ble oppringt av en kollega av han som fortalte meg om forholdet. Mannen min løy til meg om at han jobbet overtid når han i realiteten var hos henne..er så UTOLIG GLAD for at jeg fikk vite det! Jeg konfronterte han med det når han kom hjem fra jobb og han pakket da snippesekken og flyttet inn hos elskerinna! Kan ikke tenkte meg hvor lenge han kunne gått bak min rygg og vært utro hadde ikke denne kollegaen fortalt meg det! Ps vi har barn..

Anonymkode: 2f102...a1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymt - nei. Absolutt ikke. 

Men om du kan stå for det du sier med fullt navn, så ville jeg absolutt sagt ifra om jeg var deg. 

Gi dama en sjanse til å kaste mannen på hue og rævva ut, mens barna enda er små. 

Anonymkode: 7e722...cd9

Skrevet (endret)

Setter 100 kr på at Hi er den tøsa som mannen på jobb er utro med og ønsker kloa i han, og vil være hevngjerrig ovenfor kona hans for å få viljen sin!

Endret av Pæddan
Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Vet ikke helt hva du snakker om men skal prøve å svare. Ble ikke fornærmet over å bli kastet ut. Er skuffet og sint på vegne av de der hjemme. At de lyver og bedrar uten konsekvenser. Jeg har selv hatt en kjæreste som var utro. Den perioden var helt jævelig. Jeg var bare 19-år men det har brent seg fast. Feige jævler som ikke avslutter det hjemme før de finner en ny.

kjedelig å få noe anonymt ja. Jeg kan nok gi kona såpass mange tips at hun kan finne ut av det selv, men tips. Mobilen, snaplogger osv er fulle av spor.

hi

Anonymkode: 0b5d5...2c1

Men dette handler ikke om DEG. Selv om du sitter med egne bitre følelser kan du ikke projisere dem over på andre.

Og dette er vel din 3.tråd denne uka, du venter jo bare på positivt svar sånn at du kan rettferdiggjøre egen sladring...

Anonymkode: b616f...358

Skrevet

Merkelig å diskutere andre menneskers liv eller potensielle problemer. Har du ikke nok egne? 

Hva du ville vite dersom det var deg er ikke av interesse. Det er ikke din mann, det er hennes mann. 

Sier du i fra kan det like gjerne bli 2 skilsmissebarn. Mulig hun hadde taklet å ta kampen på kammerset, men siden det blir tipset om kan hun kanskje f.eks føle mer (ufortjent) skam. Da har du en finger med i spillet. Lyst til å være pådriver for 2 skilsmissebarn? 

Anonymkode: 7b391...65b

Skrevet

Jeg hadde ihvertfall ikke ønsket noe anonymt tips om at mannen min var utro.

Anonymkode: 096a7...22d

Skrevet

Et anonymt tips er en elendig idè. Det skaper bare forvirring. Kona vil da mest sannsynelig tro at anonym er forelsket i mannen og prøver å ødelegge ekteskapet. Skal du si noe får du være tøff nok til å snakke med henne og legge det frem på en skikkelig måte. 

Anonymkode: 03347...7d8

Skrevet

Skal du tipse så får du stå for det du gjør,  anonymt er feigt

Anonymkode: 5ed11...9d4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skal du tipse så får du stå for det du gjør,  anonymt er feigt

Anonymkode: 5ed11...9d4

Jeg er ikke den feige her. Vet om to feige personer, jeg er ikke en av dem.

hi

Skrevet

Jeg ville gjerne ha visst det, om det var min ektefelle, men ikke via et anonymt brev. Kan du ikke snakke med turtelduene og si at i og med at de er så åpenlyse i hva de gjør, så bør de ikke forvente at andre går rundt og holder på deres hemmelighet, og så ta det derfra? Det er ikke særlig stas å være kone/samboer og være den siste som får vite, men de bør kanskje få vite fra noen tettere på enn deg.

Skrevet

Jeg ville visst! Meg skulle du tipset! 

Anonymkode: ea462...687

Skrevet

Jeg er ikke den feige her. Vet om to feige personer, jeg er ikke en av dem.

hi

To gale blir ikke en rett.

Visst er de to feige og svikefulle. Det er fortsatt feigt og slemt å slenge ut av seg noe slikt anonymt. Du vil sannsynligvis skremme henne, og sjansen er ikke nødvendigvis stor for at hun tror deg. Ved å si fra anonymt straffer du henne mest. 

Skrevet

Bare spre ryktet rundt og fortell det til alle du kjenner. Til slutt får de vite det

Anonymkode: 64d46...285

Skrevet

Et anonymt tips fører bare til at de forsmådde partene ikke aner hva som er sant eller hvem de skal tro på. 

Du får enten oppsøke dem og informere eller vente til de oppdager dette på annet vis...

Jeg hadde satt pris på om en ærlig person tok mot til seg og fortalte noe slikt ansikt til ansikt. Og jeg ville ønsket å vite. Da kunne jeg selv ta grep om eget liv, ut fra faktiske forhold og ikke bli lurt trill rundt mens «alle andre» visste. 

Anonymkode: 05bfc...a2d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Et anonymt tips fører bare til at de forsmådde partene ikke aner hva som er sant eller hvem de skal tro på. 

Du får enten oppsøke dem og informere eller vente til de oppdager dette på annet vis...

Jeg hadde satt pris på om en ærlig person tok mot til seg og fortalte noe slikt ansikt til ansikt. Og jeg ville ønsket å vite. Da kunne jeg selv ta grep om eget liv, ut fra faktiske forhold og ikke bli lurt trill rundt mens «alle andre» visste. 

Men det må være en venn som kjenner deg godt, og gjør det fordi han/hun vil deg vel. Ikke en som HI, som sitter og leser sine egne følelser og sin egen hevngjerrighet inn i det. Det er ikke "omsorg for den bedratte part." Det er bare skadefryd. Hennes motivasjon er bare å få slutt på atferd hun ikke liker hos to mennesker hun tar seg råd til å forakte. Det blir helt feil.

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det må være en venn som kjenner deg godt, og gjør det fordi han/hun vil deg vel. Ikke en som HI, som sitter og leser sine egne følelser og sin egen hevngjerrighet inn i det. Det er ikke "omsorg for den bedratte part." Det er bare skadefryd. Hennes motivasjon er bare å få slutt på atferd hun ikke liker hos to mennesker hun tar seg råd til å forakte. Det blir helt feil.

Kanskje, men det hender at fremmede også vil en vel. Det kan legges frem skånsomt og på en ok måte selv om det ikke kommer fra en venn.

Hva slags motiver HI har vet jeg ikke. Godt mulig hun er mer regelrytter enn genuint opptatt av de som blir bedradd. 

Skrevet

Jeg ville absolutt visst hvis det var min mann som var utro. 

Anonymkode: 3a330...593

Skrevet

Jeg ville tipset, og jeg ville visst!

Anonymkode: f463e...003

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje, men det hender at fremmede også vil en vel. Det kan legges frem skånsomt og på en ok måte selv om det ikke kommer fra en venn.

Hva slags motiver HI har vet jeg ikke. Godt mulig hun er mer regelrytter enn genuint opptatt av de som blir bedradd. 

Hvis hun ikke er venninne av den som blir bedratt, kan jeg garantere deg at det ikke er konas velvære hun har omsorg for. Da handler det om HIs egne issues. Og man skal ikke leke med andres livsløgn for selv å få en triumf utav det.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis hun ikke er venninne av den som blir bedratt, kan jeg garantere deg at det ikke er konas velvære hun har omsorg for. Da handler det om HIs egne issues. Og man skal ikke leke med andres livsløgn for selv å få en triumf utav det.

Jøss, du var en allviter som tror dårlig om andre...

Anonymkode: 9c580...424

Skrevet

Jøss, du var en allviter som tror dårlig om andre...

Anonymkode: 9c580...424

Nei, hun forteller jo selv at det er ektemannen hun kjenner, og at hans oppførsel trigger noe i henne. Hun er ikke venninne med kona. Og bitterhet egne dårlige erfaringer er aldri et godt utgangspunkt for å skulle "redde andre". 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, hun forteller jo selv at det er ektemannen hun kjenner, og at hans oppførsel trigger noe i henne. Hun er ikke venninne med kona. Og bitterhet egne dårlige erfaringer er aldri et godt utgangspunkt for å skulle "redde andre". 

*bitterhet over egne etc

Skrevet

synes ikke du har noe med det jeg, la vær

Anonymkode: 59033...b78

Skrevet

Jeg kan for mitt liv ikke forstå hvorfor du ønsker å være utløsende faktor for en kjempekrise i en annens liv. For krise blir det. For partnere og ikke minst barna.

Dette vil bli oppdaget...men du trenger ikke å være den som starter dramaet. Det er ikke noe ulovlig, ingenting du har meldeplikt for.

Å gjøre det anonymt er bare slemt. Å ikke gjøre det anonymt betyr dårlig arbeidsklima fremover. 

Anonymkode: ca511...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...