Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #1 Skrevet 17. desember 2017 Hjemme sitter kona uten å vite noe. De har to barn under fire år. Mannen hennes har en kjæreste på jobb. De har vært "sammen" i minst 4mnd. Det var da de startet forholdet åpenlyst. På julebord og andre jobbsammenkomster forsvinner de to sammen og kommer tilbake svette og bustete på håret. De benekter forholdet men innrømmer at hadde det ikke vært for barna hadde de vært sammen. Hun sitter på fanget hans, de låser seg inn på kontoret og vil være alene på fest. Hun har vist meg meldinger på mobilen så jeg vet det finnes beviser.  Har lyst til å sende henne ett anonymt brev i posten. Skrive at jeg er en kollega , hvor lenge de har vært sammen og hva som skjer.  De har begge barn og er gift på hver sin kant. Jeg ville vist om jeg var han/henne. Alle vet unntatt de der hjemme.  hva tenker dere? Anonymkode: 0b5d5...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #2 Skrevet 17. desember 2017 Si i fra!! Anonymkode: 45a42...a1b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #3 Skrevet 17. desember 2017 Jeg ville ikke sagt ifra. Men så lenge det er beklemt på jobben hadde jeg sagt fra om det til den av dem jeg kjente best. De kan jo i det minste være litt diskret! Anonymkode: 4a783...75c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #4 Skrevet 17. desember 2017 Siden de ikke prøver å holde det skjult en gang, hadde jeg absolutt sagt i fra. Eventuelt kan du gi mannen en sjanse til å si det selv før du forteller. Selv hadde jeg satt stor pris på om noen fortalte det hvis det hadde vært meg. Anonymkode: 078fc...e30
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #5 Skrevet 17. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg ville ikke sagt ifra. Men så lenge det er beklemt på jobben hadde jeg sagt fra om det til den av dem jeg kjente best. De kan jo i det minste være litt diskret! Anonymkode: 4a783...75c De tror nok selv at de er litt diskret. De smiler så bredt begge to da de ser hverandre at det går ikke sn å skule det. De går begge å ser etter hverandre på jobb. Flørter osv. På fest/sammenkomster er de ikke så distré. De kastet meg ut av hotellrommet engang, de ville være alene. Det sier seg selv at de ikke satt å diskuterte grafer og statistikk alene.  hi Anonymkode: 0b5d5...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #6 Skrevet 17. desember 2017 Hvor mange tråder skal du lage om dette? Kjenner du kona? Hvis ikke skal du i alle fall holde kjeft. Anonymkode: 6faf9...c6b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #7 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange tråder skal du lage om dette? Kjenner du kona? Hvis ikke skal du i alle fall holde kjeft. Anonymkode: 6faf9...c6b Oi, er du L? 😉. Nei kjenner ingen av partnerne. Skal man ikke bry seg bare fordi det ikke omhandler meg? Er det riktig da?  hi Anonymkode: 0b5d5...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #8 Skrevet 17. desember 2017 Hei HI, hvis jeg var deg ville jeg ikke fortalt det. En jeg vet om via jobben fikk vite at kona hans var utro. Han tok henne på fersken. En uke etter dette tok mannen sitt eget liv. Helt tragisk. Grunnen til at jeg forteller deg dette er at du aldri kan vite hvordan folk vil reagere på slike opprivende nyheter. Hva om du sier noe og i verste fall det ender på tragisk vis. Ville du klart å leve med det på samvittigheten? Anonymkode: a3e31...4ad
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #9 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Oi, er du L? 😉. Nei kjenner ingen av partnerne. Skal man ikke bry seg bare fordi det ikke omhandler meg? Er det riktig da?  hi Anonymkode: 0b5d5...2c1 Nei, jeg er E som har lest flere tråder om disse folka. Svarer som jeg har gjort i en av de andre trådene; ta det opp med sjefen om det går ut over jobben og arbeidsmiljøet. Anonyme sladremeldinger er ikke stas å få. En blir utrykk og usikker fordi en ikke vet hvem avsender er og hvilke intensjoner vedkommende har. For å være ærlig virker det som du er mest fornærmet over å bli kastet ut på fest? Det har du jo skrevet i en annen tråd også, men da skrev du vel ikke at det var deg de kastet ut. Anonymkode: 6faf9...c6b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #10 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg er E som har lest flere tråder om disse folka. Svarer som jeg har gjort i en av de andre trådene; ta det opp med sjefen om det går ut over jobben og arbeidsmiljøet. Anonyme sladremeldinger er ikke stas å få. En blir utrykk og usikker fordi en ikke vet hvem avsender er og hvilke intensjoner vedkommende har. For å være ærlig virker det som du er mest fornærmet over å bli kastet ut på fest? Det har du jo skrevet i en annen tråd også, men da skrev du vel ikke at det var deg de kastet ut. Anonymkode: 6faf9...c6b Hæ? Vet ikke helt hva du snakker om men skal prøve å svare. Ble ikke fornærmet over å bli kastet ut. Er skuffet og sint på vegne av de der hjemme. At de lyver og bedrar uten konsekvenser. Jeg har selv hatt en kjæreste som var utro. Den perioden var helt jævelig. Jeg var bare 19-år men det har brent seg fast. Feige jævler som ikke avslutter det hjemme før de finner en ny.  kjedelig å få noe anonymt ja. Jeg kan nok gi kona såpass mange tips at hun kan finne ut av det selv, men tips. Mobilen, snaplogger osv er fulle av spor.  hi Anonymkode: 0b5d5...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #11 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Vet ikke helt hva du snakker om men skal prøve å svare. Ble ikke fornærmet over å bli kastet ut. Er skuffet og sint på vegne av de der hjemme. At de lyver og bedrar uten konsekvenser. Jeg har selv hatt en kjæreste som var utro. Den perioden var helt jævelig. Jeg var bare 19-år men det har brent seg fast. Feige jævler som ikke avslutter det hjemme før de finner en ny.  kjedelig å få noe anonymt ja. Jeg kan nok gi kona såpass mange tips at hun kan finne ut av det selv, men tips. Mobilen, snaplogger osv er fulle av spor.  hi Anonymkode: 0b5d5...2c1 Du narrer ingen til å tro at det ikke er du som har skrevet om dette paret før. Historien er såpass spesiell at det er helt opplagt. Hvordan du har tenkt å tipse kona (hva med mannen til den andre kollegaen?) uten å si hva det gjelder, vet jeg ikke, men snillt er det ikke. Om du vil være ryddig melder du fra til ledelsen og eventuelt verneombud så de kan snakke med dem om hvordan det fremstår. For en tid tilbake var flere perifere kolleger overbeviste om at jeg hadde et forhold til en kollega. Veldig glad for at jeg fikk beskjed om det via sjefen og ikke ved at noen «tipset» mannen. Jeg har aldri vært utro eller gjort noe upassende med denne eller andre menn. Tilliten mellom meg og mannen hadde nok fått seg en trøkk om noen hadde sagt noe til han først. Anonymkode: 6faf9...c6b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #12 Skrevet 17. desember 2017 Kan du ikke bare la deg ligge!! Det angår ikke deg og du vet ikke hva opplegg de har hjemme. Hvis det går utover jobben så ta det med sjefen din! Anonymkode: 36dca...4de
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #13 Skrevet 17. desember 2017 http://www.klikk.no/forum/foreldre/topic/144336414-de-har-forhold-hjemme-men-også-på-jobb-😡/?tab=comments#comment-148612873   Anonymkode: 6faf9...c6b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #14 Skrevet 17. desember 2017 Skal du kontakte kona så vær iallefall såpass real at du gjør det åpenlyst, og ikke sender en anonym melding! Anonymkode: c300c...712
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #15 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke bare la deg ligge!! Det angår ikke deg og du vet ikke hva opplegg de har hjemme. Hvis det går utover jobben så ta det med sjefen din! Anonymkode: 36dca...4de Jeg vet at de ikke har ett åpent forhold. Hun og mannen har hatt det turbulent lenge. Han har ikke klart å komme over hennes utroskap for flere år siden, hennes ord. Både han og hun forteller åpent om manglende sex, nærhet og kjæresteforhold hjemme. Vi vet alt om parterapi, unger og alt. Disse to deler svært mye, som om det er en unnskyldning til hvorfor de er utro. Anonymkode: 0b5d5...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #16 Skrevet 17. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal du kontakte kona så vær iallefall såpass real at du gjør det åpenlyst, og ikke sender en anonym melding! Anonymkode: c300c...712 Det blir ikke aktuelt. Jeg risikerer ikke min jobb pga dette.  hi Anonymkode: 0b5d5...2c1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #17 Skrevet 17. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet at de ikke har ett åpent forhold. Hun og mannen har hatt det turbulent lenge. Han har ikke klart å komme over hennes utroskap for flere år siden, hennes ord. Både han og hun forteller åpent om manglende sex, nærhet og kjæresteforhold hjemme. Vi vet alt om parterapi, unger og alt. Disse to deler svært mye, som om det er en unnskyldning til hvorfor de er utro. Anonymkode: 0b5d5...2c1 Men hvorfor må du blande deg hi? Hvis du har lyst på sex og mannen ikke gir deg det, hadde ikke du fått tilfredsstillelse andre steder? Anonymkode: 36dca...4de
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #18 Skrevet 17. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor må du blande deg hi? Hvis du har lyst på sex og mannen ikke gir deg det, hadde ikke du fått tilfredsstillelse andre steder? Anonymkode: 36dca...4de Jeg har en mann som ikke vil ha sex. Jeg er ikke utro for det om... Anonymkode: 892e0...6f5
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #19 Skrevet 17. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en mann som ikke vil ha sex. Jeg er ikke utro for det om... Anonymkode: 892e0...6f5 Vel, det hadde nok jeg vært! Hadde fortalt mannen om det også så slipper man å få annomyme brev fra  mannens kollegaer 😉 Anonymkode: 36dca...4de
frk Nilsen Skrevet 17. desember 2017 #20 Skrevet 17. desember 2017 Hva fÃ¥r du utav det Ã¥ sende en melding til kona? Vil du ha kloa i kollegaen selv eller? Hva er den egentlige agendaen din her? Â
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #21 Skrevet 17. desember 2017 Jeg ville sendt deg mange takker i tankene om du lot meg få vite noe slikt om min mann. Jeg vil ikke leve livet mitt på en løgn, ønsker å få muligheten til selv velge å beholde eller kvitte meg med en slik mann. Hva jeg valgte kom helt an på forhistorien og forholdet ellers samt om begge ønsket å jobbe for forholdet. Men jeg hadde ønsket å vite slik at jeg selv fikk valget! Anonymkode: 9c580...424
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #22 Skrevet 17. desember 2017 Sist jeg tipset en dame i firmaet til mannen om noe som hadde skjedd.. ble det et helvete i hele firmaet, fordi hun sladret at jeg hadde fortalt det og trodde ikke på meg.. jeg fikk kjeft og hun valgte å stole på mannen sin. La liksom ikke frem alt med en gang.. det endte med at hun aldri fikk vite alt og hva mannen hennes egentlig hadde gjort.. jeg hadde nok gjort det anonymt.. men hadde helt klart sagt det. Anonymkode: b409e...38b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #23 Skrevet 17. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sist jeg tipset en dame i firmaet til mannen om noe som hadde skjedd.. ble det et helvete i hele firmaet, fordi hun sladret at jeg hadde fortalt det og trodde ikke på meg.. jeg fikk kjeft og hun valgte å stole på mannen sin. La liksom ikke frem alt med en gang.. det endte med at hun aldri fikk vite alt og hva mannen hennes egentlig hadde gjort.. jeg hadde nok gjort det anonymt.. men hadde helt klart sagt det. Anonymkode: b409e...38b Det du burde lært er jo å passe dine egne saker. Det er lett å sitte på sin unyanserte, høye hest å tenke «jeg ville visst». Slik er likevel ikke alltid livet, og det er ikke opp til en tilfeldig kollega av partneren å bestemme om «nå» er tiden for en slik krise i en annen persons liv. Anonymkode: 6faf9...c6b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2017 #24 Skrevet 17. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det du burde lært er jo å passe dine egne saker. Det er lett å sitte på sin unyanserte, høye hest å tenke «jeg ville visst». Slik er likevel ikke alltid livet, og det er ikke opp til en tilfeldig kollega av partneren å bestemme om «nå» er tiden for en slik krise i en annen persons liv. Anonymkode: 6faf9...c6b Ærlig talt, den krisen er det den utroe partneren som skaper!! Anonymkode: 352c1...cac
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2017 #25 Skrevet 18. desember 2017 Dette har du skrevet om før, HI. Og du stilte samme spørsmål. Har du tenkt å fortsette med nye og nye tråder helt til du får det svaret du ønsker deg...? Anonymkode: b616f...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå