Gå til innhold

Noen skriveleifer er bare bedre enn andre..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Fru Banderas skrev:

Jeg hadde gleden å kjøre flere kilometer bak en varebil i Spania med reklamen for byrået "Horepul" - hormigón y pulidos (betong og sliping). I tillegg så jeg en gang en fyr med hettegenser med "Rompelo!" på. Det betyr "ødelegg det". Break it, lizm. Så tøff mann med så tøff hettegenser.

Rompelo! Herregud, nå vekka jeg huset 😂 åh... jeg er trøtt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Skrekkøgla
Skrevet
6 timer siden, Fru Banderas skrev:

Jeg hadde gleden å kjøre flere kilometer bak en varebil i Spania med reklamen for byrået "Horepul" - hormigón y pulidos (betong og sliping). I tillegg så jeg en gang en fyr med hettegenser med "Rompelo!" på. Det betyr "ødelegg det". Break it, lizm. Så tøff mann med så tøff hettegenser.

Nå fikk jeg kaffe i nesa! 😂❤️

Gjest Skrekkøgla
Skrevet
6 timer siden, Fru Banderas skrev:

Skrevet
27 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Samme her. Bikkja trur jeg har tørna.

Skrevet

Rompelo.

Jeg fikk umiddelbare assosiasjoner til Chateau-Briand, enda det overhodet ikke er samme tråden..

Skrevet

Fortalte om genseren ved frokostbordet her og 14-åringen synes det var dødskult, han vil ha spansk genser det står rompelo på ;)

Anonymkode: 90b9b...bbe

Skrevet

Jeg er sikker på at mannen min hadde blitt overlykkelig hvis jeg hadde gitt ham en rompelogenser til jul! 

Skrevet
41 minutter siden, gale damen skrev:

Rompelo.

Jeg fikk umiddelbare assosiasjoner til Chateau-Briand, enda det overhodet ikke er samme tråden..

Han dukker opp OVERALT! Broren hans også... Jeg fniste høylytt da jeg så plakat for julenek i butikken i går. Damen bak meg forsøkte å stirre gjennom meg for å forstå hvasom var så morsomt 😜

Skrevet

Hva med bensinstasjonen Rompetrol?

image.jpg

Anonymkode: 7211c...2da

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med bensinstasjonen Rompetrol?

image.jpg

ER DET MULIG? Helt fantastisk, takk! :D

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

ER DET MULIG? Helt fantastisk, takk! :D

Kjeden er visst rumensk - altså, Romania+Petroleum, RomPetrol, men ganske nusselig likevel 😁

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kjeden er visst rumensk - altså, Romania+Petroleum, RomPetrol, men ganske nusselig likevel 😁

Tenkte meg det var noe sånt, ja. Håper de etablerer seg her :D .

Skrevet
2 minutter siden, sug lut skrev:

Tenkte meg det var noe sånt, ja. Håper de etablerer seg her :D .

Enig, mye morsommere å si "jeg må ned på Rompetrol og fylle," enn å prøve å si "Circle K" (Sørkl kej? Sirkel kå?) som har erstattet Statoil...

Skrevet

Rompetrol hadde reklamepauser hvert kvarter under VM i fotball for noen år siden, som jeg iherlig fulgte fra Spania gjennom nett, stadig vekk kom det en varm og maskulin stemme som sa "Rompetrol" også lyste bunnen av skjermen opp med den logoen. Ingen andre lo, og ingen forstod hva jeg lo av. Bensinstasjonreklame lizm, serr, hvor gøy kan det være, Banderas?

Skrevet
1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Jeg er sikker på at mannen min hadde blitt overlykkelig hvis jeg hadde gitt ham en rompelogenser til jul! 

Håper Rompelo-genseren blir med i dagens julekalender! 😍

Skrevet
1 time siden, Nordisk skrev:

Håper Rompelo-genseren blir med i dagens julekalender! 😍

I så fall håper jeg kilden blir korrekt sitert, og får en flott rolle i den sammenhengen!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig, mye morsommere å si "jeg må ned på Rompetrol og fylle," enn å prøve å si "Circle K" (Sørkl kej? Sirkel kå?) som har erstattet Statoil...

Jeg sier Sørklekk. Evt Statoil. 

Anonymkode: 1165a...d2c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier Sørklekk. Evt Statoil. 

Anonymkode: 1165a...d2c

Sørklekk! Elsker det! Vet jeg blander tråder her nå, men tror dere det er der Påskenek klekker alle eggene sine? Og hvor langt sør er det, helt på Sørpolen kanskje? Det hadde jo passet fint om Påskenek sin høytid brukte sørPolen, siden Jolenek sin høytid har beslaglakt nordPolen for lenge siden. De er jo tross alt fra Polen begge to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...