Gå til innhold

Noen skriveleifer er bare bedre enn andre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på Facebook om ei som skulle gi skjede med inngravert navn på til jul. Det blir nok en høydare for far i hus 🙄🙈😂

Har du sett noen andre morsomme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk sms på vei til butikken i dag om jeg ville ta med pult ost... 🙄 

Anonymkode: 7e834...0c2

Skrevet

Jeg ler fortsatt av en skrivefeil jeg så her inne for noen år siden. En dame skulle inn på kikkhullsoperasjon og lurte på om det var vondt. Spørsmålet ble skrevet slik «skal inn å ta kukkhullsoperasjon. Er det vondt?»

🤣

Gjest Bustebuste
Skrevet

"Heklet duk løper etter min gamle mor" Finn annonse :P

Skrevet
3 timer siden, Lolitalolita skrev:

Leste på Facebook om ei som skulle gi skjede med inngravert navn på til jul. Det blir nok en høydare for far i hus 🙄🙈😂

Har du sett noen andre morsomme?

Det er faktisk verre å skrive skjede enn å si det, men det er faen meg ille nok at nesten ingen i Norge om dagen mestrer kj-lyden lengre.

I fjor var det et bakeri i nærheten her om kunne tilby "julekaffe", men de hadde skrevet j-en på en merkelig måte, med veldig stor ring (ikke prikk) over, og helt inntil resten av bokstaven, så det stod virkelig pulekaffe. Diger plakat.

Skrevet
1 time siden, Fru Banderas skrev:

Det er faktisk verre å skrive skjede enn å si det, men det er faen meg ille nok at nesten ingen i Norge om dagen mestrer kj-lyden lengre.

I fjor var det et bakeri i nærheten her om kunne tilby "julekaffe", men de hadde skrevet j-en på en merkelig måte, med veldig stor ring (ikke prikk) over, og helt inntil resten av bokstaven, så det stod virkelig pulekaffe. Diger plakat.

Jeg hadde ikke sagt nei takk til en god kopp pulekaffe!

Skrevet

"Håper på posestift svar"... 

Anonymkode: 77dc8...48d

Skrevet
1 time siden, Fru Banderas skrev:

Det er faktisk verre å skrive skjede enn å si det, men det er faen meg ille nok at nesten ingen i Norge om dagen mestrer kj-lyden lengre.

I fjor var det et bakeri i nærheten her om kunne tilby "julekaffe", men de hadde skrevet j-en på en merkelig måte, med veldig stor ring (ikke prikk) over, og helt inntil resten av bokstaven, så det stod virkelig pulekaffe. Diger plakat.

Haha, burde vært lang kø der :legrine:

Anonymkode: e05a9...a51

Skrevet
2 timer siden, Gemini77/ skrev:

Jeg ler fortsatt av en skrivefeil jeg så her inne for noen år siden. En dame skulle inn på kikkhullsoperasjon og lurte på om det var vondt. Spørsmålet ble skrevet slik «skal inn å ta kukkhullsoperasjon. Er det vondt?»

🤣

Jeg tipper at akkurat DET ville være vondt, ja! :D

Skrevet

Bilde fra nettet av inngangsskiltet foran en innvandrermatbutikk « Vi har pissa i frysern»

Anonymkode: 0c9f1...1a7

Skrevet

Jeg er ganske flink på lesefeil, altså, når det er skrevet riktig, men jeg klarer å oppfatte det feil. Sånn som den tråden på førstesiden nå, som heter julegave gutt 7 år, jeg klarte å lese "juleslave", var på god vei inn i tråden for å fortelle at jeg ikke synes noe om å holde syvåringer som slave, før jeg innså at jeg hadde misoppfattet tittelen bittelittegrann,

Jeg er for øvrig flink til å lage skriveleifer også, men ikke så god på å oppdage dem...  

Skrevet

Var en tråd her inne en gang om spøkelser, gjenferd og andre mystiske fenomener.

En dame skrev da et langt innlegg om poltergeit, jeg lo høyt og lenge her jeg satt og så for meg spøkelsesgeiter.

Anonymkode: 90b9b...bbe

Skrevet
58 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg tipper at akkurat DET ville være vondt, ja! :D

Jepp, sikkert ikke godt. Men ikke lett å få ordentlig svar på det spørsmålet på et mammaforum 😆

 

jeg har forøvrig skrevet tilsvarende feil omtrent. Skulle svare at jeg drakk kun vann og skrev at jeg drakk kuk vann 😫

Skrevet
1 minutt siden, Gemini77/ skrev:

Jepp, sikkert ikke godt. Men ikke lett å få ordentlig svar på det spørsmålet på et mammaforum 😆

 

jeg har forøvrig skrevet tilsvarende feil omtrent. Skulle svare at jeg drakk kun vann og skrev at jeg drakk kuk vann 😫

Saltvann da?

Skrevet
5 minutter siden, LillePunk skrev:

Poltergeit 😂😂😂

HAHAHAHA det hørtes SYKT skummelt ut!

Skrevet

Reklame på TV nå for Fitbit ionic, og hodet mitt bare fitbit aioli :P

Gjest Skrekkøgla
Skrevet

Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge!

Skrevet
1 minutt siden, Skrekkøgla skrev:

Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge!

o lord! Nå fikk jeg kveldsmaten i halsen

 

 

Skrevet
20 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge!

😂😂 nå ble du nesten ansvarlig for at babyen våkna av hikstet mitt🙈 da skulle du fått kommet å byssa'n i søvn sjæl 😏

Skrevet
23 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge!

Fantastisk! :D

Skrevet
52 minutter siden, Skrekkøgla skrev:

Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge!

I Tyrkia finnes det et bleiemerke som heter pedo.. Ser for meg samtalen der nede «Abdullah, kjøper du en pakke pedo mens du er på butikken?» 😂

Skrevet
1 minutt siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

I Tyrkia finnes det et bleiemerke som heter pedo.. Ser for meg samtalen der nede «Abdullah, kjøper du en pakke pedo mens du er på butikken?» 😂

"Få med en tipakning pedo til minstegutt!"

Anonymkode: 7211c...2da

Skrevet

Jeg hadde gleden å kjøre flere kilometer bak en varebil i Spania med reklamen for byrået "Horepul" - hormigón y pulidos (betong og sliping). I tillegg så jeg en gang en fyr med hettegenser med "Rompelo!" på. Det betyr "ødelegg det". Break it, lizm. Så tøff mann med så tøff hettegenser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...