Lolitalolita Skrevet 12. desember 2017 #1 Skrevet 12. desember 2017 Leste på Facebook om ei som skulle gi skjede med inngravert navn på til jul. Det blir nok en høydare for far i hus 🙄🙈😂 Har du sett noen andre morsomme?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #3 Skrevet 12. desember 2017 Fikk sms på vei til butikken i dag om jeg ville ta med pult ost... 🙄 Anonymkode: 7e834...0c2
Gemini77/ Skrevet 12. desember 2017 #4 Skrevet 12. desember 2017 Jeg ler fortsatt av en skrivefeil jeg så her inne for noen år siden. En dame skulle inn på kikkhullsoperasjon og lurte på om det var vondt. Spørsmålet ble skrevet slik «skal inn å ta kukkhullsoperasjon. Er det vondt?» 🤣
Gjest Bustebuste Skrevet 12. desember 2017 #5 Skrevet 12. desember 2017 "Heklet duk løper etter min gamle mor" Finn annonse
Fru Banderas Skrevet 12. desember 2017 #6 Skrevet 12. desember 2017 3 timer siden, Lolitalolita skrev: Leste på Facebook om ei som skulle gi skjede med inngravert navn på til jul. Det blir nok en høydare for far i hus 🙄🙈😂 Har du sett noen andre morsomme? Det er faktisk verre å skrive skjede enn å si det, men det er faen meg ille nok at nesten ingen i Norge om dagen mestrer kj-lyden lengre. I fjor var det et bakeri i nærheten her om kunne tilby "julekaffe", men de hadde skrevet j-en på en merkelig måte, med veldig stor ring (ikke prikk) over, og helt inntil resten av bokstaven, så det stod virkelig pulekaffe. Diger plakat.
Nordisk Skrevet 12. desember 2017 #7 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, Fru Banderas skrev: Det er faktisk verre å skrive skjede enn å si det, men det er faen meg ille nok at nesten ingen i Norge om dagen mestrer kj-lyden lengre. I fjor var det et bakeri i nærheten her om kunne tilby "julekaffe", men de hadde skrevet j-en på en merkelig måte, med veldig stor ring (ikke prikk) over, og helt inntil resten av bokstaven, så det stod virkelig pulekaffe. Diger plakat. Jeg hadde ikke sagt nei takk til en god kopp pulekaffe!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #8 Skrevet 12. desember 2017 "Håper på posestift svar"... Anonymkode: 77dc8...48d
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #9 Skrevet 12. desember 2017 1 time siden, Fru Banderas skrev: Det er faktisk verre å skrive skjede enn å si det, men det er faen meg ille nok at nesten ingen i Norge om dagen mestrer kj-lyden lengre. I fjor var det et bakeri i nærheten her om kunne tilby "julekaffe", men de hadde skrevet j-en på en merkelig måte, med veldig stor ring (ikke prikk) over, og helt inntil resten av bokstaven, så det stod virkelig pulekaffe. Diger plakat. Haha, burde vært lang kø der Anonymkode: e05a9...a51
sug lut Skrevet 12. desember 2017 #10 Skrevet 12. desember 2017 2 timer siden, Gemini77/ skrev: Jeg ler fortsatt av en skrivefeil jeg så her inne for noen år siden. En dame skulle inn på kikkhullsoperasjon og lurte på om det var vondt. Spørsmålet ble skrevet slik «skal inn å ta kukkhullsoperasjon. Er det vondt?» 🤣 Jeg tipper at akkurat DET ville være vondt, ja!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #11 Skrevet 12. desember 2017 Bilde fra nettet av inngangsskiltet foran en innvandrermatbutikk « Vi har pissa i frysern» Anonymkode: 0c9f1...1a7
jooooooda Skrevet 12. desember 2017 #12 Skrevet 12. desember 2017 Jeg er ganske flink på lesefeil, altså, når det er skrevet riktig, men jeg klarer å oppfatte det feil. Sånn som den tråden på førstesiden nå, som heter julegave gutt 7 år, jeg klarte å lese "juleslave", var på god vei inn i tråden for å fortelle at jeg ikke synes noe om å holde syvåringer som slave, før jeg innså at jeg hadde misoppfattet tittelen bittelittegrann, Jeg er for øvrig flink til å lage skriveleifer også, men ikke så god på å oppdage dem...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #13 Skrevet 12. desember 2017 Var en tråd her inne en gang om spøkelser, gjenferd og andre mystiske fenomener. En dame skrev da et langt innlegg om poltergeit, jeg lo høyt og lenge her jeg satt og så for meg spøkelsesgeiter. Anonymkode: 90b9b...bbe
Gemini77/ Skrevet 12. desember 2017 #14 Skrevet 12. desember 2017 58 minutter siden, sug lut skrev: Jeg tipper at akkurat DET ville være vondt, ja! Jepp, sikkert ikke godt. Men ikke lett å få ordentlig svar på det spørsmålet på et mammaforum 😆 jeg har forøvrig skrevet tilsvarende feil omtrent. Skulle svare at jeg drakk kun vann og skrev at jeg drakk kuk vann 😫
Nordisk Skrevet 12. desember 2017 #15 Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, Gemini77/ skrev: Jepp, sikkert ikke godt. Men ikke lett å få ordentlig svar på det spørsmålet på et mammaforum 😆 jeg har forøvrig skrevet tilsvarende feil omtrent. Skulle svare at jeg drakk kun vann og skrev at jeg drakk kuk vann 😫 Saltvann da?
sug lut Skrevet 12. desember 2017 #17 Skrevet 12. desember 2017 5 minutter siden, LillePunk skrev: Poltergeit 😂😂😂 HAHAHAHA det hørtes SYKT skummelt ut!
frk Nilsen Skrevet 12. desember 2017 #18 Skrevet 12. desember 2017 Reklame på TV nå for Fitbit ionic, og hodet mitt bare fitbit aioli
Gjest Skrekkøgla Skrevet 12. desember 2017 #19 Skrevet 12. desember 2017 Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge!
frk Nilsen Skrevet 12. desember 2017 #20 Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, Skrekkøgla skrev: Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge! o lord! Nå fikk jeg kveldsmaten i halsen
Lolitalolita Skrevet 12. desember 2017 Forfatter #21 Skrevet 12. desember 2017 20 minutter siden, Skrekkøgla skrev: Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge! 😂😂 nå ble du nesten ansvarlig for at babyen våkna av hikstet mitt🙈 da skulle du fått kommet å byssa'n i søvn sjæl 😏
sug lut Skrevet 12. desember 2017 #22 Skrevet 12. desember 2017 23 minutter siden, Skrekkøgla skrev: Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge! Fantastisk!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 12. desember 2017 #23 Skrevet 12. desember 2017 52 minutter siden, Skrekkøgla skrev: Sån apropos kuk- jeg tissa litt på meg da jeg så apotek-tannkremen Kukident i Berlin. Mmm... frisk pust for alle penga der! Den burde jo bli importert til Norge! I Tyrkia finnes det et bleiemerke som heter pedo.. Ser for meg samtalen der nede «Abdullah, kjøper du en pakke pedo mens du er på butikken?» 😂
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2017 #24 Skrevet 12. desember 2017 1 minutt siden, ღTyrkiskPepperღ skrev: I Tyrkia finnes det et bleiemerke som heter pedo.. Ser for meg samtalen der nede «Abdullah, kjøper du en pakke pedo mens du er på butikken?» 😂 "Få med en tipakning pedo til minstegutt!" Anonymkode: 7211c...2da
Fru Banderas Skrevet 12. desember 2017 #25 Skrevet 12. desember 2017 Jeg hadde gleden å kjøre flere kilometer bak en varebil i Spania med reklamen for byrået "Horepul" - hormigón y pulidos (betong og sliping). I tillegg så jeg en gang en fyr med hettegenser med "Rompelo!" på. Det betyr "ødelegg det". Break it, lizm. Så tøff mann med så tøff hettegenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå