Gå til innhold

Noen dere savner her inne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker livet og Miryks

Anonymkode: d671a...8b3

Skrevet

Sekretøsa!

Anonymkode: b4c48...4b5

Skrevet

Småsporvinj gjeng på tryne

Anonymkode: 2fa90...a9b

Skrevet

De fleste heter vel anonym her inne og er derfor anonyme

Anonymkode: e4f58...472

Skrevet

Northernlights og Monajenten

Anonymkode: b5d67...a46

Skrevet

Biltyven. Lite bråk her inne nå som både Luten og Eva Blaum er i koselig julemodus (noe jeg synes er hyggelig forøvrig 🎅🤶💆)

Skrevet

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg savner henne, men jeg registrerer at blair waldorf i hvert fall ikke poster med nick lengre.

Anonymkode: d3b53...c57

Skrevet

Pila, Født med en pille i panna, grå, mortilgunnar, northernlights, monajenta, karolinejenta, curlymor og en drøss andre

Anonymkode: 5ac65...172

Skrevet

Mor til Gunnar. 

Anonymkode: acad6...c6e

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg savner henne, men jeg registrerer at blair waldorf i hvert fall ikke poster med nick lengre.

Anonymkode: d3b53...c57

Hvis du ser på toppen av denne siden finner du det "nye" nicket hennes Februarprins2013. Hun er her hele tiden, men har brukt mange forskjellige nick.

Anonymkode: 31088...a16

Skrevet

Hotte Charlotte, WenchePia, Curly, Cath68(?), og flere som allerede er nevnt😊

Anonymkode: 40231...3a0

Skrevet

Omg, jeg har vært her inne altfor lenge når jeg faktisk kjenner alle nickene som blir nevnt :o

Skrevet

Rart ingen har nevnt Nøffemor, haha. Spying har ikke vært det samme siden.

Skrevet
1 minutt siden, Salomine skrev:

Tired mama,Pashla

Tired Mama mener jeg at jeg så for noen dager siden.

Lurer så veldig på hvor det ble av pashla. 

Anonymkode: d940f...1b8

Skrevet

Lurer på hvordan det gikk med Daniel. 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg savner henne, men jeg registrerer at blair waldorf i hvert fall ikke poster med nick lengre.

Anonymkode: d3b53...c57

Hun er her ennå. Heter februarprinsen eller noe sånn...

Anonymkode: 11ef1...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...