Gå til innhold

Noen dere savner her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på hun kristne damen som lot seg disiplinere med fysisk avstraffelse av sin lege/bonde-mann. Hun var husmor og spiste lavkarbo. Svarte alltid hyggelig og saklig. 

Husker ikke helt hva hun het? Alltid rart når aktive brukere plutselig forsvinner 

Anonymkode: 9a36a...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Livet ja, hun var morsom

Savner pila jeg. Så lenge har jeg hengt her

Anonymkode: f2da7...603

Skrevet

Pashla 

Anonymkode: d671a...8b3

Skrevet

Lurer også på hvor det ble av Pashla...

Skrevet

Ja, pila.. og Pashla. Og søstra til Twintip. 

Anonymkode: 9a36a...bac

Skrevet

Elsker livet og Pila og Northernlights, men de er jo fra gamle dager -

men også en masse andre selv om jeg har forbigående manglende hukommelse. Pashla er lite å se om dagen, men registrerer at Kira har godt av å ikke være moderator så hun kan delta i stedet.

Anonymkode: 882c5...994

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Elsker Livet ja, hun var morsom

Savner pila jeg. Så lenge har jeg hengt her

Anonymkode: f2da7...603

Ja hvor ble det av pila?

 

Anonymkode: 5b9f8...b8c

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja hvor ble det av pila?

 

Anonymkode: 5b9f8...b8c

Nei si det. Hun gjorde hvertfall dagen min!

Anonymkode: f2da7...603

Skrevet

Min kjære Mordi. Ellers skulle jeg gjerne sett mer til Iiiiik. Hun svarer sjelden for tiden.

Anonymkode: 31088...a16

Skrevet

Alva, hvis noen har vært her lenge ok til å huske henne.

Anonymkode: 2c7f0...744

Skrevet

Hvor ble det av Lillehi?

Anonymkode: 4cc43...ebc

Skrevet

Erteposen, pila, alva, 

Skrevet

Pashla, elsker livet, pila, baby-budda,, Elina, lillehi 

Anonymkode: d34ed...4ad

Skrevet

Savner ingen, men flere av disse som dere navner seiler vel under annet flagg her inne:trampe:

Anonymkode: 9b03f...ea2

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ble det av Lillehi?

Anonymkode: 4cc43...ebc

Lillehi er vel hun som ble fersket i å lyve til seg julegaver, og som sørget for at det ikke er lov å gi julegaver her inne lenger

Anonymkode: edced...f93

Skrevet

Savner elsker livet og prinsesse hengepupp

Skrevet

Elsker Livet er her da enda innimellom? Men må innrømme at hennes uttalelse om fysisk avstraffelse av mannen, gjorde at jeg mistet endel respekt for henne.

Anonymkode: 48e4b...d5e

Skrevet

Vanskelig å si siden mange nick som virker ukjente viser seg å ha vært her i lange år, men har byttet navn.

Anonymkode: 882c5...994

Skrevet

 

dr.yppert og vaksinedebattene, men det begynner å bli lenge siden nå.

Anonymkode: 816a4...05b

Skrevet

Bustetroll og Musemorbr/

Anonymkode: 0dae7...f8c

Skrevet

Monajenten, Kapabel og Født med ei pille i panna

Anonymkode: 54fac...b17

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Elsker Livet er her da enda innimellom? Men må innrømme at hennes uttalelse om fysisk avstraffelse av mannen, gjorde at jeg mistet endel respekt for henne.

Anonymkode: 48e4b...d5e

Kan du linke til den tråden?

Anonymkode: ab63f...ce3

Skrevet

blomstre, Frenzia,

Anonymkode: 882c5...994

Skrevet

Noen som husker han stavanger-mannen som var her rundt 2004-2005? Husker ikke navnet på han, men han var oppegående, og tente på de asiatiske nyhetsankrene på BBC. 

Anonymkode: 9a36a...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...