Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #26 Skrevet 10. desember 2017 Jeg sier ikke at du er en hore, men at du vil se ut som en i de kjolene. Så du skal stå rett opp og ned som en pinne hele kvelden? Anonymkode: 3127e...5f4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #27 Skrevet 10. desember 2017 Herregud. At det går an å ha så trashy klæstil‼️ Og attpåtil i familieselskap i julen😂😂🤦🏼♀️ Men er ganske sikker på at du er en nisse eller et troll. Anonymkode: 27652...c62
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #28 Skrevet 10. desember 2017 Etter og ha lest hele tråden, er jeg rimelig sikker på at dette er bullshit og trolling. Hvis ikke, er ihvertfall første rådet mitt å IKKE (helst ALDRI), handle fra motehus. Større samling trashy bimboklær skal du lete lenge etter. Du har forøvrig fått noen gode tips ellers i tråden. Anonymkode: 843ab...653
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #29 Skrevet 10. desember 2017 Nei, jeg er ikke troll eller nisse 😞Jeg har bare orntlig lyst til å kjenne meg fin. Veit at jeg nå har kropp dem vil bli missunnelig på. Men jeg vurderer nå å drite i hele familie selskapet. Jeg vil ikke ha tanteklær å jeg tror ikke at noen vil le av meg. Men vil ikke det heller da Anonymkode: aa6fe...d68
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #30 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, jeg er ikke troll eller nisse 😞Jeg har bare orntlig lyst til å kjenne meg fin. Veit at jeg nå har kropp dem vil bli missunnelig på. Men jeg vurderer nå å drite i hele familie selskapet. Jeg vil ikke ha tanteklær å jeg tror ikke at noen vil le av meg. Men vil ikke det heller da Anonymkode: aa6fe...d68 Det finnes da en mellomting melom de du vil ha og tantekjoler Anonymkode: a305e...527
Mrs Smith Skrevet 10. desember 2017 #31 Skrevet 10. desember 2017 Sjekk Zalando i stedet for Motehus 👍
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #32 Skrevet 10. desember 2017 Hvorfor skal du "vise frem figuren" til familiemedlemmer? Anonymkode: d2cd8...66a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #33 Skrevet 10. desember 2017 Hvis du gjerne vil handle en kort kjole fra motehus.no; hva med dennehttps://www.motehus.no/prod.php?id=88141 Anonymkode: 47e0e...706
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #34 Skrevet 10. desember 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du gjerne vil handle en kort kjole fra motehus.no; hva med dennehttps://www.motehus.no/prod.php?id=88141 Anonymkode: 47e0e...706 Litt kjedelig, men den kan kanskje være noe. Takk for hjelpen! Anonymkode: aa6fe...d68
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #35 Skrevet 10. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Litt kjedelig, men den kan kanskje være noe. Takk for hjelpen! Anonymkode: aa6fe...d68 Hva med de jeg linket til da? Anonymkode: a305e...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå