Gå til innhold

Kjole til juleselskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg mase hjelp fra dere fantastiske snupper. Jeg skal i jule selskap i rom julen, og må finne en kjole å ha på meg. Jeg lurer på en av dem under der. Familien har alltid vært stygge mot vekta mi, og nå har jeg godt ned masse på 6 mnd.

Jeg har derfor lyst til at det skal syntes at jeg ikke er blubbete mere. Det er 2 alternativer igjen, har noen meninger om hvem som er finest?

Og karnskje forslag til tilbehør til dem.

https://www.motehus.no/prod.php?id=87726

https://www.motehus.no/prod.php?id=83336

Anonymkode: aa6fe...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av de

Anonymkode: 58706...5d3

Skrevet

Nei nei nei

Anonymkode: a305e...527

Skrevet

Jeg har full forståelse for dette med å vise familien at du ikke er overvektig lenger når de har vært så stygge med deg, men ingen av disse kjolene er særlig respektable. For korte i tillegg til for mye pupp.

Ville googlet «classy cocktail dress» og tatt det derfra, spør gjerne her igjen når du finner noen du liker

Vil også legge til at du må se over innleggene dine før du poster, så mange særskrivingsfeil i kombinasjon med disse kjolene, på denne type forum, vil fort gi deg svar som «troll» og ellers kjipe kommentarer. 

Håper du finner en kjempefin, klassisk kjole som viser frem de nye formene dine :)

Anonymkode: 7b95c...771

Skrevet

Hæ? Men dem er jo pynta begge to? Jeg eoker ikke tanken på en tantekjole, jeg vil slenge det i tryne på dem at jeg ikke er så feit som et parr andre i familien mere.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Men dem er jo pynta begge to? Jeg eoker ikke tanken på en tantekjole, jeg vil slenge det i tryne på dem at jeg ikke er så feit som et parr andre i familien mere.

Den første av de er noe av det mest tacky og smaksløse jeg har sett på lenge, og du vil bare gjøre deg til latter. Og det er vel ikke det du vil?

Den andre er ingen familiejul kjole overhodet.

hvor gammel er du?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den første av de er noe av det mest tacky og smaksløse jeg har sett på lenge, og du vil bare gjøre deg til latter. Og det er vel ikke det du vil?

Den andre er ingen familiejul kjole overhodet.

hvor gammel er du?

Er 32 fatter ikke at det skulle bety no.

Skrevet

De to kjolene du har linket til vil bare vise andre at du prøver for mye, og den første vil gi inntrykk av at du er billig i et slikt selskap. En sommerfest i sommervarmen kunne du kanskje kommet med disse kjolene, men også der ville den første risikert å gi deg stempelet billig. Det er vel ikke det du ønsker?

Først har du fått mange stygge kommentarer fra andre i familien (noe som sier mye om familien), men når du sier du vil "slenge det i trynet på et par andre som er feite i familien"... da viser du bare at du er akkurat like stusselige som de som har kalt deg stygge ting.

Kle deg med stil og ikke la andres meninger påvirke deg så mye!

Anonymkode: 912f5...296

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er 32 fatter ikke at det skulle bety no.

Det er klart det har noe å si om du er 20 eller 50

Skrevet

https://www.floyd.no/klaer/kjoler/festkjoler/kjole-shannon-kort-svart

https://www.floyd.no/klaer/kjoler/julekjoler/kjole-ceara-velur-vinrod

Her er to forslag til kjoler som viser figuren godt uten å være vulgære. De kjolene du linket til kan kanskje funke på byen en sommerdag, men ikke til juleselskap.

Anonymkode: 7b95c...771

Tatt for at du prøver å hjelpe. Men det ser jo ut som kjoler morra mi kunne dratt på seg. Er de andre så ille altså? Det er jo dem jeg liker.

Skrevet

Ser ut som kjoler en hore ville bruke når hun skal treffe kunder.

Anonymkode: edb09...de0

Skrevet

Tatt for at du prøver å hjelpe. Men det ser jo ut som kjoler morra mi kunne dratt på seg. Er de andre så ille altså? Det er jo dem jeg liker.

Hvis du ønsker at de skal le av deg bak ryggen din, så bør du gå for de. Hvis ikke, så velger du noe annet.

Skrevet

Hvis du ønsker at de skal le av deg bak ryggen din, så bør du gå for de. Hvis ikke, så velger du noe annet.

Altså de kjolene du linket til hi

Skrevet

Ser ut som kjoler en hore ville bruke når hun skal treffe kunder.

Ja du er jævelig hyggelig. Her prøver jeg å få hjelp, også kaller du meg hore?? 

Skrevet

Ja, de er så ille. De ser ut som du prøver på et Debbie-Does-Dallas-tema.

Skrevet

Ja du er jævelig hyggelig. Her prøver jeg å få hjelp, også kaller du meg hore?? 

Nei det gjorde jeg ikke, men regner uansett med at du er ett troll.

Skrevet

Enig i at de 2 som anony fant ikke var så veldig pene/ungdommelig, men de som du selv har funnet er virkelig tacky.

Greit å ha en tettsittende kjole men enten bryster eller ben - begge deler ser billig ut.

Anonymkode: 59967...63d

Skrevet

Den første kjolen roper "russisk prostituert". Den andre er enda verre.

Anonymkode: 262f5...206

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne da? Er denne bra nok? Her syns jo ikke noe av puppa i heletatt!

https://www.motehus.no/prod.php?id=88445

Altså, beklager men den er jo nesten like naken som en badedrakt bak. Den er kanskje grei for et julebord med venninnegjengen hjemme, men med familien din? 😳 det blir for mye hud og kropp for min del.

Anonymkode: 6a057...872

Skrevet

Hvorfor må du ha så kort kjole at ræva henger på utsiden hvis du bøyer deg,  du trenger ikke kle deg som én hore bare fordi du har gått ned i vekt. Den svarte fra Floyd var jo kjempe fin, viser frem kroppen,  men er samtidig classy. 

Anonymkode: 3127e...5f4

Skrevet

Hvorfor må du ha så kort kjole at ræva henger på utsiden hvis du bøyer deg,  du trenger ikke kle deg som én hore bare fordi du har gått ned i vekt. Den svarte fra Floyd var jo kjempe fin, viser frem kroppen,  men er samtidig classy. 

Anonymkode: 3127e...5f4

Jammen jeg har da for faen ikke planer om å bøye meg ned. Jeg syns at dere er orntig ekle som kaller meg hore hele tia

Skrevet

Jeg tok deg seriøst tidligere, men nå drar du det for langt, trollmor!

Du har gjort en god jobb med vektnedgang, om det stemmer. Nå er det på tide å gjøre noe med personligheten.

Anonymkode: 912f5...296

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...