Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere ringeklokka deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG HAR IKKE RINGEKLOKKE! 

Anonymkode: 646af...6a3

Skrevet

Nå har jeg ikke ringeklokke. Når jeg tidligere har hatt det har det hendt jeg har tørket av den hvis jeg likevel vasker ytterdøren utvendig, men kun hvis ringeklokken da er blitt veldig støvete, og ikke hver gang jeg vasker døren. Her jeg bor nå har jeg vasket ytterdøren utvendig to ganger på 2,5 år. Så en ringeklokke ville kanskje blitt tørket av en gang hvert... skuddår?

Har ikke lest den maskaratråden. Vet det sies at man skal bytte hver tredje måned, men det har jeg aldri gjort. Nå hadde jeg hatt siste i et halvt år, da begynte den å drysse. Men har hatt maskara i et år også uten problemer. Og jeg bruker linser, helt uten problemer.

Og jeg har et dårlig immunforsvar (bekreftet av blodprøver i flere år, en antistoffmangel). Men skulle jeg blitt fanatisk ville jeg nok vært langt oftere syk, legene er faktisk overrasket over at jeg ikke får flere infeksjoner enn jeg gjør, for det "burde" jeg visstnok ha gjort ut fra hvordan blodverdiene mine er.

Anonymkode: b8494...e57

Skrevet

Jeg har kanskje vasket den kjapt når jeg har vasket ytterdøren på utsiden, dvs. veldig sjelden! :fnise:

Anonymkode: 30127...63a

Skrevet

Vi har ikke ringeklokke. Veldig deilig. Besøket får banke på døra. Ikke alltid vi hører😁

Anonymkode: 2121c...0f9

Skrevet

Har ikke ringeklokke jeg heller. eller jeg har, men den virker ikke

Anonymkode: cf919...67a

Skrevet

Ca like ofte som jeg vasker inni stikkontaktene, ja, si et gjennomsnitt på 1-3 ganger pr uke da!

Skrevet
1 minutt siden, Twintipp skrev:

Ca like ofte som jeg vasker inni stikkontaktene, ja, si et gjennomsnitt på 1-3 ganger pr uke da!

Hvorfor så ofte?

Anonymkode: cf919...67a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...