Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #1 Skrevet 10. desember 2017 Hvor ofte vasker dere ringeklokka deres? Stoler dere på at andre vasker si ringeklokke jevnlig? Eller springer dere inn på gjeste-toalettet og vasker dere med engang dere har kommet inn? Tørker dere dere isåfall på gjestehåndkleet? Anonymkode: 21fe7...438
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #2 Skrevet 10. desember 2017 ...aldri..😑 Anonymkode: 768c6...1d9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #3 Skrevet 10. desember 2017 Kun om den skulle være blitt synlig skitten - f eks av en liten størrelse med nugattifingre. Alt man skal være hysterisk over! Om man vasker hender før man spiser/lager mat og etter dobesøk har man ikke de store problemene. Uansett om ringeklokken er vasket eller ei.... Anonymkode: 1e641...07e
Bruker3 Skrevet 10. desember 2017 #4 Skrevet 10. desember 2017 Herregud aldri. Jeg satser på at ebola ikke lever lenge på tørr plast, som att på til står kaldt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #6 Skrevet 10. desember 2017 Aldri Jeg regner med jeg tar på ting som er mye mer møkkete enn en ringeklokke i løpet av en dag, f.eks handlevogner, dørhåndtak, rekkverk osv. Jeg vasker meg på hendene når jeg har vært på do, før jeg lager mat og som regen når jeg kommer hjem fra butikken, idrettshallen o.l. Anonymkode: 4a1e3...9ef
Lessismore Skrevet 10. desember 2017 #8 Skrevet 10. desember 2017 Det kan jeg ikke huske å ha gjort noengang.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #9 Skrevet 10. desember 2017 Aldri. Og den dagen jeg gjør det kommer jeg til å stoppe opp og evaluere livet mitt. HVA gjør at jeg har så lite innhold i livet mitt at jeg må vaske ringeklokka, liksom. Anonymkode: 671e0...2c0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #10 Skrevet 10. desember 2017 Hvor ofte vasker du ringeklokka di, HI? Anonymkode: 7b08d...5b6
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. desember 2017 #11 Skrevet 10. desember 2017 (endret) 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor ofte vasker dere ringeklokka deres? Stoler dere på at andre vasker si ringeklokke jevnlig? Eller springer dere inn på gjeste-toalettet og vasker dere med engang dere har kommet inn? Tørker dere dere isåfall på gjestehåndkleet? Anonymkode: 21fe7...438 Ja, Vasker den hver gang jeg vasker i gangen ellers (dørklinke inne og ute, lås og ringeklokke går liksom i samme sløyfe) Så ca en gang i uka da... Bruker automatisk knoken når jeg ringer på, bruker betalingsautomat i butikk osv. Vasker ikke hendene med en gang jeg kommer på besøk, men gjør det før mat feks. Hjemme vaskes hender med en gang vi kommer hjem (fra butikken, bhg osv). Endret 10. desember 2017 av litekreativtbrukernavn
mamma_bergen Skrevet 10. desember 2017 #12 Skrevet 10. desember 2017 Har aldri tenkt på det en gang..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #13 Skrevet 10. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor ofte vasker du ringeklokka di, HI? Anonymkode: 7b08d...5b6 Aldri 🤣 Blei bare litt inspirert av mascara-tråden og bakteriebombe-hysteriet. Lurte på om desse fanatikere var slik når det kom til alt. 😋 Anonymkode: 21fe7...438
Yellow Brick Road Skrevet 10. desember 2017 #14 Skrevet 10. desember 2017 Min har innlagt desinfiserende gele og dermed selvrensende, så den er helt trygg å trykke på og er alltid ren. I tillegg har jeg selvfølgelig en dispenser med engangshandsker ved siden av sånn at de mest bakteriefobe kan velge å bruke det. Hos meg skal alle føle seg velkomne og trygge.
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. desember 2017 #15 Skrevet 10. desember 2017 30 minutter siden, Yellow Brick Road skrev: Min har innlagt desinfiserende gele og dermed selvrensende, så den er helt trygg å trykke på og er alltid ren. I tillegg har jeg selvfølgelig en dispenser med engangshandsker ved siden av sånn at de mest bakteriefobe kan velge å bruke det. Hos meg skal alle føle seg velkomne og trygge. ååååh, kan jeg få bli bestevennen din?!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #16 Skrevet 10. desember 2017 Som det meste annet vaskes den en gang i året, til jul. Anonymkode: 7984b...b86
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #17 Skrevet 10. desember 2017 Har bodd her i 12 år og aldri vasket den. Får vel pest, tub og kolera snart. Anonymkode: c786b...815
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #18 Skrevet 10. desember 2017 Har aldri vasket den. Ikke tenkt tanken engang. Tenker at en vinter med 5-10 minusgrader i gjennomsnitt er desinfiserende nok. Vasker for øvrig ikke dørhåndtak utvendig heller. Anonymkode: 91a01...dae
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #19 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, litekreativtbrukernavn skrev: Ja, Vasker den hver gang jeg vasker i gangen ellers (dørklinke inne og ute, lås og ringeklokke går liksom i samme sløyfe) Så ca en gang i uka da... Bruker automatisk knoken når jeg ringer på, bruker betalingsautomat i butikk osv. Vasker ikke hendene med en gang jeg kommer på besøk, men gjør det før mat feks. Hjemme vaskes hender med en gang vi kommer hjem (fra butikken, bhg osv). Tar du aldri på handlevogn eller handlekurv heller da? Eller bruker kontanter? Mynter er vel noe av det verste når det gjelder bakterier Anonymkode: cf919...67a
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. desember 2017 #20 Skrevet 10. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tar du aldri på handlevogn eller handlekurv heller da? Eller bruker kontanter? Mynter er vel noe av det verste når det gjelder bakterier Anonymkode: cf919...67a Jo, klart jeg gjør. Hvorfor skulle jeg ikke det? Eller tenker du at alt er enten/eller?! Vasker hendene når jeg kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #21 Skrevet 10. desember 2017 3 minutter siden, litekreativtbrukernavn skrev: Jo, klart jeg gjør. Hvorfor skulle jeg ikke det? Eller tenker du at alt er enten/eller?! Vasker hendene når jeg kommer hjem. Jeg bare lurte siden du bruker knoken på betalingsautomatene Anonymkode: cf919...67a
Modesty Blaise. Skrevet 10. desember 2017 #22 Skrevet 10. desember 2017 Dør ikke bakterier i kulde? Siden det er -11 her akkurat nå, så regner jeg den som ferdig desinfisert til jul, og i tipp topp stand 😂
litekreativtbrukernavn Skrevet 10. desember 2017 #23 Skrevet 10. desember 2017 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bare lurte siden du bruker knoken på betalingsautomatene Anonymkode: cf919...67a Det er en vane... prøver å unngå å ta på hvis jeg kan, bruke knoke på betalingsautomat, papir på dørhåndtak på offentlig toalett (etter håndvask) og slike tiltak, men setter ikke himmel og jord i bevegelse. Handlevogn eller kurv må jeg jo ofte ta i, og gjør og det. (Men putter ikke hendene i munnen etterpå før jeg har fått vasket meg med såpe og vann )
sug lut Skrevet 10. desember 2017 #24 Skrevet 10. desember 2017 HAHAHAHAAA vasker? Er du spik spenna gærn, vaske ringeklokka har jeg aldri gjort. Jeg har da et liv. Og veit du, man lever greit med masse bakterier!
Yellow Brick Road Skrevet 10. desember 2017 #25 Skrevet 10. desember 2017 4 timer siden, litekreativtbrukernavn skrev: ååååh, kan jeg få bli bestevennen din?! Selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå