Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #26 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har også med mobilen over alt, og det er noe jeg har begynt med i det siste, men det er fordi jeg har blitt hekta på et spill. 😛 Anonymkode: 3096f...057
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #27 Skrevet 10. desember 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Ny eller gammel kjæreste - lydløs og skjermen ned, gjentatte ganger. Man må være ganske naiv om man ikke får noe som helst mistanker da, altså. Det KAN være helt uskyldig, men... altså ... Jeg hadde nok vært mer oppmerksom på hvor han drar og hvem han er sammen med fremover. Mulig jeg hadde snoket på mobilen også. Ikke fordi jeg er en "hysterisk sjalu kjerring", men fordi jeg har nulltoleranse for utroskap, og her blinker varsellampene mine. Anonymkode: 8bdc4...3c6 Jeg har alltid tlf på lydløs og har en "mappe" så skjermen vises aldri. Jeg er ikke i nærheten av å være utro. Anonymkode: ba2d1...8f1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #28 Skrevet 10. desember 2017 Min mann ble sånn.. ville ikke at jeg skulle se på/låne tlf.. passet på at jeg ikke så på den eller fikk mulighet til det.. Viste seg at han var redd for at jeg skulle se hva han hadde i mailen/smsinnboksen sin. Hadde bestilt julegaver til meg 😂😂😍 Så vær litt obs damer, plutselig ødelegger dere et forhold der mannen faktisk har noe GODT å skjule. Selv fant han julegaven sin i posten for jeg hadde ikke passet godt nok på så må kjøpe ny 😐 så da ble han ekstra påpasselig med at jeg ikke får sjekke tlf etc eller posten frem mot jul. Anonymkode: 28193...6a2
Direkte Skrevet 10. desember 2017 #29 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har alltid telefonen på lydløs, fordi den må være det på jobb, og jeg glemmer å skru lyden på igjen. Jeg har den alltid med meg over alt, fordi jeg er avhengig av den...Kindle-app og nettforum. Den ligger ofte med skjermen ned, fordi jeg er avhengig og ikke vil se den lyse opp slik at jeg plukker den opp... Og fordi jeg er flau over hvor mye tid jeg bruker på nettforum, og ikke vil at andre skal se det Hvis mannen min hadde vært mistenksom av seg og delt min oppførsel med telefonen på et nettforum hadde han sikkert snoket han og. Men utro er jeg altså ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #30 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har med tlf min overalt, samboeren min får ikke lov å sjekke den, jeg har fingeravtrykk kode og blir sur når samboeren min spør hvem som sender meldinger eller snapper. Jeg har aldri vært utro og har ingenting å skjule men jeg mener han må stole på meg uten at han trenger å sjekke om jeg snakker sant. Dersom vi må sjekke hverandre på den måten er det noe galt med tilliten og har en ikke tillit til hverandre så må en kanskje vurdere om forholdet er verdt å bygge videre på. Anonymkode: 7307f...5a1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #31 Skrevet 10. desember 2017 Jeg har alltid tlf med på do og den ligget alltid med skjermen ned. Og jeg er singel😂 Anonymkode: d9e47...027
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #32 Skrevet 10. desember 2017 Markant endring i oppførsel ville jeg vært obs på. Spiller ikke så stor rolle om 50% av brukerene her «alltid har gjort det», dersom mannen til HI har endret oppførsel betraktelig den siste tiden og har plutselig mange kjennetegn på utroskap. Anonymkode: 7641a...e19
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #33 Skrevet 10. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Markant endring i oppførsel ville jeg vært obs på. Spiller ikke så stor rolle om 50% av brukerene her «alltid har gjort det», dersom mannen til HI har endret oppførsel betraktelig den siste tiden og har plutselig mange kjennetegn på utroskap. Anonymkode: 7641a...e19 Vi vet fremdeles ikke om det er endret oppførsel hos mannen til hi, det er jo bare noe dere mistroiske har kokt i hop Anonymkode: 5ee17...845
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2017 #34 Skrevet 10. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Markant endring i oppførsel ville jeg vært obs på. Spiller ikke så stor rolle om 50% av brukerene her «alltid har gjort det», dersom mannen til HI har endret oppførsel betraktelig den siste tiden og har plutselig mange kjennetegn på utroskap. Anonymkode: 7641a...e19 Ja, særlig før jul. Kan være at drittsekken har kjøpt julegave 🙄 Anonymkode: 28193...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå