Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #1 Skrevet 9. desember 2017 Han tar den med uansett hvor han går og setter den ofte på lydløs med skjermen ned. Er det noe å tenke på? Anonymkode: 464ea...927
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #2 Skrevet 9. desember 2017 Nei, det synes jeg ikke. Min ligger alltid med skjermen ned, uansett hvor den ligger Anonymkode: 5ee17...845
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #3 Skrevet 9. desember 2017 Selvfølgelig. Sjekk den når han sover. Anonymkode: e4796...37a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #4 Skrevet 9. desember 2017 Hvis dette er noe han har begynt med i det siste, så ja. Eller virker kanskje litt rart uansett... Anonymkode: a35ed...bc6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 Tok det opp og han ble sur...han mener det er rart jeg i det hele tatt har lagt merke til det... Anonymkode: 464ea...927
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 Har ferska mange i utroskap på den mpten.. jeg stoler ikke på noen lenger.. mannfolk er dumme som brød når det gjelder å ikke vise at de er nervøse.. de røper seg med en gang.. og sletter sjelden bevis. Jeg hadde sjekka.. helt klart. Gi oss oppdatering; ) Anonymkode: 42197...f89
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 Er bare en ting å gjøre. Har han kode? Ta den med på badet å lås deg inn når han sover. Så kan du jo bare si at du ble misstenksom hvis du blir ferska..ellers legger du den pent tilbake Anonymkode: 42197...f89
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er bare en ting å gjøre. Har han kode? Ta den med på badet å lås deg inn når han sover. Så kan du jo bare si at du ble misstenksom hvis du blir ferska..ellers legger du den pent tilbake Anonymkode: 42197...f89 Det er jo ingenting av det som hi skriver, som rettferdiggjør snoking Anonymkode: 5ee17...845
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 I et forhold skal man ikke ha ting hemmelig for hverandre.. synes jeg da.. jeg hadde sjekka. Men alle er forskjellig Anonymkode: 42197...f89
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I et forhold skal man ikke ha ting hemmelig for hverandre.. synes jeg da.. jeg hadde sjekka. Men alle er forskjellig Anonymkode: 42197...f89 Man skal ikke ha hemmeligheter, så da hadde du sjekket telefonen hans........jeg regner med at du hadde gjort det i smug? Anonymkode: 5ee17...845
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #11 Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man skal ikke ha hemmeligheter, så da hadde du sjekket telefonen hans........jeg regner med at du hadde gjort det i smug? Anonymkode: 5ee17...845 Hvis jeg hadde spurt å få se og han hadde nekta hadde jeg sjekka ja.. men utroskap blir ofte avslørt på mobil.. jeg har selv funnet set ut slik flere ganger.. og det kom helt ut av det blå.. hadde jeg ikke sjekka hadde jeg sikkert ikke funnet det ut.. er glad jeg fant det ut så jeg slapp å leve med disse drittsekkene Anonymkode: 42197...f89
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #12 Skrevet 9. desember 2017 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tok det opp og han ble sur...han mener det er rart jeg i det hele tatt har lagt merke til det... Anonymkode: 464ea...927 Hvis han alltid har gjort det slik så er det ikke noen grunn til å bli bekymret for at han skjuler noe. Jeg bruker som regel å ha min mobil på lydløs og med skjermen ned når jeg er sammen med andre. Men jeg har alltid gjort dette, fordi jeg synes det er uhøflig å stadig avbryte samtaler med andre for å kikke på meldinger på mobil som ikke krever svar der og da. Hvis dette er noen han har begynt med i det siste, da ville jeg stusset veldig. Det kunne selvfølgelig da også vært et uttrykk for at han ønsket å ha et mer bevisst forhold til mobilbruken sin. Men da ville han jo også sagt dette til deg. Det at han blir sur på deg og så hinter til at det er du som har et problem, det mener jeg er klassisk hersketeknikk som skal få deg til å gå i forsvar slik at du ikke skal grave dypere i hans endrede adferd. Det ville fått alle mine varsellamper til å blinke vilt! Jeg hadde sagt dette til ham her og nå og så bedt om å få se mobilen her og nå. Anonymkode: 0e299...2e4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #13 Skrevet 9. desember 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tok det opp og han ble sur...han mener det er rart jeg i det hele tatt har lagt merke til det... Anonymkode: 464ea...927 Klassisk. Sender det tilbake på deg, OG blir sur? Klart han skjuler noe. Anonymkode: ccfd2...7a5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #14 Skrevet 9. desember 2017 Jøss, så mange hysterisk sjalu kjerringer det finnes her inne Anonymkode: 5ee17...845
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #15 Skrevet 9. desember 2017 Menn er enkle vesener og ja, all forandring av adferd hva gjelder mobilbruk, pc og bruk av fritid generelt ville gjort meg mistenksom da det gjerne ligger noe bak. Kan være helt uskyldig, men spesielt mobil er en klassiker. Det er jo så lett å holde kontakt (les: naughty sexting) med dama han har på si. Jeg hadde nok aldri spurt ham men sjekket direkte. Ingen mann som har noe å skjule vil besvare et spørsmål om utroskap ærlig. En som er utro har ikke mye respekt, og det eneste du oppnår er å gjøre ham oppmerksom på at han må skjule sine spor bedre, dvs slette meldinger og være mer obs. Det er helt klart et tillitsbrudd å sjekke mobilen hans, men det ligger jo en god grunn bak og jeg ville ikke hatt dårlig samvittighet for det. Anonymkode: bad2f...b7f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, så mange hysterisk sjalu kjerringer det finnes her inne Anonymkode: 5ee17...845 Jepp, mange voksne damer som har opplevd hvordan menn fungerer og at mange faktisk er utro. Samt at de er som regel ganske dumme og ikke tror de vil bli avslørt. Anonymkode: bad2f...b7f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, så mange hysterisk sjalu kjerringer det finnes her inne Anonymkode: 5ee17...845 Jeg har svart over her. Jeg finnes ikke sjalu og har aldri i mitt liv vært hysterisk. Men når partneren endrer adferd er det smart å være oppmerksom og følge med og være realistisk. Anonymkode: 0e299...2e4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #18 Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har svart over her. Jeg finnes ikke sjalu og har aldri i mitt liv vært hysterisk. Men når partneren endrer adferd er det smart å være oppmerksom og følge med og være realistisk. Anonymkode: 0e299...2e4 Men hi skriver ikke at det er en endret atferd. For alt vi vet, så kan dette være en helt ny kjæreste Anonymkode: 5ee17...845
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #19 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men hi skriver ikke at det er en endret atferd. For alt vi vet, så kan dette være en helt ny kjæreste Anonymkode: 5ee17...845 Derfor tok jeg også forbehold om det var nyoppstått endring hos ham da jeg svarte over her et sted. Det er jo noe HI kan klare opp i for oss. Men det at han blir sur og kaster tilbake på henne at det er hun som har et problem, det er et problem enten han nå skulle være utro eller ikke, for det er umoden kommunikasjon av ham og mye trolig et forsøk på å bruke en hersketeknikk for å manipulere henne. Det er definitivt noe å bli bekymret for. Anonymkode: 0e299...2e4
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #20 Skrevet 9. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men hi skriver ikke at det er en endret atferd. For alt vi vet, så kan dette være en helt ny kjæreste Anonymkode: 5ee17...845 Ny eller gammel kjæreste - lydløs og skjermen ned, gjentatte ganger. Man må være ganske naiv om man ikke får noe som helst mistanker da, altså. Det KAN være helt uskyldig, men... altså ... Jeg hadde nok vært mer oppmerksom på hvor han drar og hvem han er sammen med fremover. Mulig jeg hadde snoket på mobilen også. Ikke fordi jeg er en "hysterisk sjalu kjerring", men fordi jeg har nulltoleranse for utroskap, og her blinker varsellampene mine. Anonymkode: 8bdc4...3c6
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #21 Skrevet 9. desember 2017 Min eksmann ble plutselig sånn over natten, før den tid var han aldri redd for at jeg skulle ta/se på telefonen hans. Han var selvsagt utro. Min nye mann og jeg er helt åpne om hverandres telefoner og vi har fingeravtrykket på hverandres, så er ikke engstelig, men vi tar begge med telefonen når vi går på do eller annet, det er bare en (u)vane. Anonymkode: e9643...60c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #22 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ny eller gammel kjæreste - lydløs og skjermen ned, gjentatte ganger. Man må være ganske naiv om man ikke får noe som helst mistanker da, altså. Det KAN være helt uskyldig, men... altså ... Jeg hadde nok vært mer oppmerksom på hvor han drar og hvem han er sammen med fremover. Mulig jeg hadde snoket på mobilen også. Ikke fordi jeg er en "hysterisk sjalu kjerring", men fordi jeg har nulltoleranse for utroskap, og her blinker varsellampene mine. Anonymkode: 8bdc4...3c6 Min telefon er stadig på lydløs, og med skjermen ned. Ikke får samboer sjekke den heller, hvis han plutselig skulle følt behov for det. Men jeg er ikke utro, og har aldri vært utro. Så for meg blinker det ikke en eneste lampe, men så er ikke jeg usikker og sjalu heller da Anonymkode: 5ee17...845
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #23 Skrevet 9. desember 2017 Husk at det snart er jul og da har mange (julegave) hemmeligheter ✨🎄 Jeg har bestilt gave til mannen på nett og nåde om han snoker på telefonen min. Og ja, jeg passe ekstra godt på den i disse tider 😉 Anonymkode: 4eb1f...2fb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #24 Skrevet 9. desember 2017 Jeg har også opplevd dette - da var det endret adferd! Mobilen lå alltid med skjermen ned, og alltid på lydløs. Noen ganger ble den lagt igjen på skapet i gangen.. Og skulle han på do, var tlf alltid med. Jeg ble selvfølgelig veldig obs på dette, og kommenterte det flere ganger. Men han mente jo at det ikke var noe, var visst bare tilfeldig.. (Han var sjef og måtte normalt alltid ha på lyd om noe skulle skje på arb.plassen døgnet rundt) Så... Merkelig!! En dag tok jeg med tlf inn på do, og klarte utrolig nok å komme inn på f.book. Da har han tatt kontakt med flere jenter som han ikke kjenner. Hadde ikke skrevet noe skremmende, men likevel ekkelt å drive å oppsøke kontakt hos andre jenter!! Dum som jeg var, lot jeg ting gå sin vante gang.. Mens en dag tok jeg han mens han chattet på msn (av alle ting). Han fablet verre for å legge ned det han drev med, da jeg kom litt brått på.. Spør hva han driver med, og han vil verken svare eller vise. Da skjønte jeg tegninga.. Hvis det ikke var noe å skjule, kunne han jo vise. Men nei da.. I senere tid fant jeg ut at han hadde skrevet og ringt med samme kvinnemenneske i ca 1 år.. Aldri møttes, men hatt jevn kontakt ved første mulighet. Hun var lagret kun som nr, uten navn.. Så når han hadde mottatt en mld en kveld, fra kun et nr, kunne han lett si til meg: noen har sendt feil. nummeropplysning viste skjult nummer, noe han visste fra før. Så, jeg ble rundlurt.. Så fort vi gjorde det slutt, var de i et forhold på face Kanskje vi kan kalle det karma; men han møtte henne aldri. Hun viste seg å være et slikt vedkommende som lurer folk for penger etc. Han betalte jo mobilregningene hennes, sendte penger etc.. Så på sett og vis kom jeg jo greit ut av det Uff..... Mannfolk... Anonymkode: 72901...cdb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2017 #25 Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Derfor tok jeg også forbehold om det var nyoppstått endring hos ham da jeg svarte over her et sted. Det er jo noe HI kan klare opp i for oss. Men det at han blir sur og kaster tilbake på henne at det er hun som har et problem, det er et problem enten han nå skulle være utro eller ikke, for det er umoden kommunikasjon av ham og mye trolig et forsøk på å bruke en hersketeknikk for å manipulere henne. Det er definitivt noe å bli bekymret for. Anonymkode: 0e299...2e4 Enig. Anonymkode: ccfd2...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå