Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #26 Skrevet 7. desember 2017 De er jo så stygge at de blir kule. Den irrgrønne Cubus hadde, med enda grønnere glitter tvinnet rundt var jo helt vidunderlig! Barna har, og bruker gjerne på skolen den siste uken og når vi reiser for å feire jul hos besteforeldrene. De har jo også penklær som de pynter seg i når det er selskap og helligdager. Anonymkode: 83918...2c1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. desember 2017 #27 Skrevet 7. desember 2017 Jeg kjøpte en til meg selv i dag på vero moda. Den har bjeller og en snømann som har en gulrot i fjeset som ser ut som en pikk 😜 Skal gjøre antrekket komplett med en hårbøyle med reinsdyr. Vi skal feire jul på hytta i år og der passer sånne antrekk perfekt 👌🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå