Gå til innhold

De stygge julegenserne


Anbefalte innlegg

Skrevet

De er jo så stygge at de blir kule.  Den irrgrønne Cubus hadde, med enda grønnere glitter tvinnet rundt var jo helt vidunderlig! 

Barna har, og bruker gjerne på skolen den siste uken og når vi reiser for å feire jul hos besteforeldrene.  De har jo også penklær som de pynter seg i når det er selskap og helligdager. 

Anonymkode: 83918...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en til meg selv i dag på vero moda.

Den har bjeller og en snømann som har en gulrot i fjeset som ser ut som en pikk 😜

Skal gjøre antrekket komplett med en hårbøyle med reinsdyr. 

Vi skal feire jul på hytta i år og der passer sånne antrekk perfekt 👌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...