Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #1 Skrevet 5. desember 2017 Helt ærlig hva synes dere om disse? Jeg skjønner ikke at det skal være så populært. Nå vi går inn i en høytid hvor vi skal pynte oss, hvorfor går folk rundt i disse genserene som ikke er det spor fine eller morsomme? Anonymkode: 77acb...41a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #2 Skrevet 5. desember 2017 Hvorfor tror du? Ikke alle som tar seg selv så høytidelig! Anonymkode: 30bf2...6a5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #3 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor tror du? Ikke alle som tar seg selv så høytidelig! Anonymkode: 30bf2...6a5 Tar meg ikke selv så høytidelig, men syns de genserene er fæle uansett, og ser ikke «humoren»... Anonymkode: 77acb...41a
*Miss Marple* Skrevet 5. desember 2017 #4 Skrevet 5. desember 2017 Det er vel fordi de er så stygge at det vipper over til komisk. Og for at det har vært vanlig i USA selvsagt. Det er da uskyldig moro som ikke bør plage noen?
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2017 #5 Skrevet 5. desember 2017 Lyser opp en ellers så kjedelig hverdag på kontoret når tom avd.lederen har tatt på seg julegenser fredager i adventstiden. Hvorfor være så rigid og kjedelig hele tiden, lev litt og ha det gøy!
Marriet Skrevet 5. desember 2017 #6 Skrevet 5. desember 2017 Jeg synes det kan være kult. Spesielt når det er gjennomført. Men hva her er det julepysj som gjelder. Jeg er alt for glad i å pynte meg i selskap så morsomhetene foregår på natterstid, under dyna.
sug lut Skrevet 5. desember 2017 #7 Skrevet 5. desember 2017 De er jo morsomt stygge, det er bare kos.
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2017 #8 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, Marriet skrev: Jeg synes det kan være kult. Spesielt når det er gjennomført. Men hva her er det julepysj som gjelder. Jeg er alt for glad i å pynte meg i selskap så morsomhetene foregår på natterstid, under dyna. Julepysj er forbeholdt søndagsmorgen i advent og romjula. En julegenser kan jo pyntes opp
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 En ting er å bruke de til hverdags, men har sett flere som bruker det i juleselskaper, fester, julebord osv.. HI Anonymkode: 77acb...41a
cherry coke Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 Det må jeg ha i år! Hvor selger de litt ekstra stygge ?
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, cherry coke skrev: Det må jeg ha i år! Hvor selger de litt ekstra stygge ? Hvis du er i nærheten av Stavanger har 7himmel utrolig mange stygge/fine. Eller har jeg fått tips om https://www.julegenserbutikken.no/ Selv kjøpte jeg en på HM i år
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 16 minutter siden, cherry coke skrev: Det må jeg ha i år! Hvor selger de litt ekstra stygge ? Sønnen min på 16 år har en fra Europris, han bruker den på skolen. Det er ikke en pynte-seg-genser, men er morsom hverdagsgenser i adventstiden. Jeg har en fra Match, den er ikke stygg, den er søt http://www.matchfashion.no/dame/gensere--cardigans/westie-in-wreath-sweater/ Anonymkode: e9952...2af
Marriet Skrevet 5. desember 2017 #13 Skrevet 5. desember 2017 26 minutter siden, frk Nilsen skrev: Julepysj er forbeholdt søndagsmorgen i advent og romjula. En julegenser kan jo pyntes opp Her får vi en ekstra kalendergave på lillejulaften kvelden, før treet pyntes. Da dusjes det og pysjene taes på. Det er forøvrig da julekortbildene for neste år også blir tatt ;p men ellers enig med deg.
Tekoppen Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 På Rusta har de sett der du kan lage din egen 😉
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tar meg ikke selv så høytidelig, men syns de genserene er fæle uansett, og ser ikke «humoren»... Anonymkode: 77acb...41a Da tar du deg selv for HØYTIDelig. .. og eier ikke humor Anonymkode: 58cdf...124
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #16 Skrevet 5. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da tar du deg selv for HØYTIDelig. .. og eier ikke humor Anonymkode: 58cdf...124 Ok, så man eier ikke humor hvis man ikke syns de genserene er dritmorsomme? Anonymkode: 77acb...41a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #17 Skrevet 5. desember 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, så man eier ikke humor hvis man ikke syns de genserene er dritmorsomme? Anonymkode: 77acb...41a Tja, neida. Men om man lager en tråd for å klage - da har man ikke julehumor jaffal. Anonymkode: f061b...b87
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #18 Skrevet 7. desember 2017 synes mange av de er fine jeg Anonymkode: a5f18...5af
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #19 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har ikke sett noen jeg har falt for, men folk må jo bare gå i dem for min del. Så lenge folk pynter seg skikkelig i selskapene våre kan de gå med hva de vil resten av tiden. Anonymkode: 6f415...bb9
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #20 Skrevet 7. desember 2017 Dei færreste bruker desse på julaften og på julebord. Passer fint i adventstida og på juleavslutningen og juleverksted. Anonymkode: 5ba94...f37
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #21 Skrevet 7. desember 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett noen jeg har falt for, men folk må jo bare gå i dem for min del. Så lenge folk pynter seg skikkelig i selskapene våre kan de gå med hva de vil resten av tiden. Anonymkode: 6f415...bb9 😂😂 Ja tenke seg til om noen hadde kommet med julegenser i DERES selskapet 😱 Anonymkode: 1ddec...602
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #22 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett noen jeg har falt for, men folk må jo bare gå i dem for min del. Så lenge folk pynter seg skikkelig i selskapene våre kan de gå med hva de vil resten av tiden. Anonymkode: 6f415...bb9 Kommer de ikke inn hvis de kommer med julegenser? Anonymkode: 96e52...a61
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2017 #23 Skrevet 7. desember 2017 Jeg kjøpte til barna i London. Herlig glorete gensere som både blinker og spiller musikk. What’s not to love?😂 Anonymkode: e2c44...394
Salomine Skrevet 7. desember 2017 #24 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen mening om julegensere. Kunne ikke tenkt meg å gå i en slik selv, men det er fordi jeg ikke liker så mye farger og rot på meg selv. Jeg ser julegensere i flere butikker, men jeg har til dags dato aldri sett noen som har dem på, hverken på jobb, fritid eller til fest.......Så når er det egentlig dere som har slike gensere, bruker dem?
Lessismore Skrevet 7. desember 2017 #25 Skrevet 7. desember 2017 Det er jo bare en enkel form for humor. Selvironi er et nøkkelord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå