Gå til innhold

Eier ikke foreldre skam?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og 1+2. trinn. 

Anonymkode: ec32c...c02

Akkurat når overgangen skjer varierer nok litt fra sted til sted, ja.

Anonymkode: 76313...1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har noen som er sånn. Spør alltid om ungene kan være hos oss, aldri andre veien. 

Mannen her er veldig flink til å snu det, spør de om XX kan komme til oss, svarer han bare, vi er opptatt, men XX kommer gjerne til dere. 

Jeg klarer ikke si det, fordi jeg stort sett alltid er hjemme når ungene er og jeg vet jeg kan legge opp hjemmekontor osv. Skikkelig dumsnill. Så når jeg blir spurt, ender vi alltid opp med huset fullt. 

Anonymkode: 0cd7c...550

Skrevet

Her er jeg enslig mor 100%, og kronisk syk. Men det er her barna stort sett alltid er, og vi har ofte hatt med barn på ting. Men det gjør jeg jo for barna sin skyld, jeg vil at de alltid skal kunne ta med venner hjem, få ha med venner på aktiviteter osv. Er jo gjerne lettere for meg, om de har med seg noen. Bestevenninna til datteren min på barneskolen, var alltid hos oss, og var med oss på veldig mye. Min datter var omtrent aldri der, og var aldri med på noe. Nå har sønnen min 2 bestekompiser, den ene bor rett ved oss, men han vil være hjemme hos seg, da han sliter litt med angst, men han er her med jevne mellomrom, og jeg spør jevnlig om han vil komme hit. Den andre bestekompisen er alltid her, da vi bor nærme skolen, og han bor langt unna. Men der er far til barnet flink, og spør med jevne mellomrom om sønnen min vil til de, eller være med på ting. Eneste som har irritert meg litt der, er at mor har brukt meg som barnevakt i ferier, sønnen hennes har da kommet hit 8 på morgningen og henter etter jobb. Så sier hun at selvfølgelig skal min sønn få komme til de noen ganger i ferien og, enten helg eller da hun selv har ferie. Men det har ennå ikke skjedd en eneste gang. Og jeg har vært student de siste årene, så da barna har ferie, har jeg og ferie, og vil gjerne sove lenge, ikke måtte stå opp 7.30.

Anonymkode: 1f088...be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...