Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #26 Skrevet 2. desember 2017 52 minutter siden, sug lut skrev: "Jeg trenger en ny skjedekrans" sier sykkelfantasten, "du kan få min", sier jomfruen blygt, og hundre hvite duer slipper roseblader over dem mens fiolinene spiller opp. Det blir så romantisk atte. Helt til han tar frem redskapen som skal til for å fikse skjedekransen Anonymkode: 4e99c...227
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #27 Skrevet 2. desember 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det du som driver og lager trolletråder titt og ofte? Men så glemte du anonymknappen. Anonymkode: 0ce2e...905 Tenkte jeg og. Anonymkode: 4364e...256
sug lut Skrevet 2. desember 2017 #28 Skrevet 2. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt til han tar frem redskapen som skal til for å fikse skjedekransen Anonymkode: 4e99c...227 Ævve!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #29 Skrevet 2. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte jeg og. Anonymkode: 4364e...256 Ekke meg.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #30 Skrevet 2. desember 2017 10 timer siden, Salomine skrev: Mer enn godt gjort, å ikke ha fått med seg nyheten/debatten om disse "nye" ordene. I mitt hode er faktisk ordet skjedekrans mye verre enn jomfruhinne. ( Synes ikke jomfruhinne er så galt.) Med skjedekrans ser jeg for meg slike blomsterkranser man bruker i begravelser, det blir trist det. Men får heller jobbe med saken, og forestille meg dørkrans, som noen nevner over. Med lys og glitter og bjeller kan det vel bli riktig festlig . Er det? Jeg leser nettaviser stort sett hver dag, men dette har jeg ikke sett noe om Anonymkode: b060a...570
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå