Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Underlivsbeinet mitt når jeg mistet skjedekransen min..🙈
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Er det du som driver og lager trolletråder titt og ofte? Men så glemte du anonymknappen. Anonymkode: 0ce2e...905
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Ha-ha... jeg tok'an, Hi Anonymkode: 4e99c...227
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det du som driver og lager trolletråder titt og ofte? Men så glemte du anonymknappen. Anonymkode: 0ce2e...905 Helt sikkert. Håper det tas tak i Anonymkode: f154b...5b6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Ikke så mange som følger med på nyhetene her? Et tips kan være å lese noe annet enn dib og Se og hør. Flaut 🙈 Anonymkode: 3c831...ed6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 Måtte gjennom nett Dagbladet og vg før jeg omsider fant en liten sak halvveis ned på NRK. Som jeg i utgangspunktet ikke hadde orket å åpne. Man kan lese ganske mye mer nyheter uten å trykke seg inn på noe så banalt. Ed6 Anonymkode: 8920c...f0f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Måtte gjennom nett Dagbladet og vg før jeg omsider fant en liten sak halvveis ned på NRK. Som jeg i utgangspunktet ikke hadde orket å åpne. Man kan lese ganske mye mer nyheter uten å trykke seg inn på noe så banalt. Ed6 Anonymkode: 8920c...f0f Så snurt 🙈 Det har jo vært en liten greie i div satireprogram, diskusjoner osv. Følger man med får man gjerne med seg div smånyheter også, og ikke bare de store overskriftene. Anonymkode: 3c831...ed6
sug lut Skrevet 2. desember 2017 #11 Skrevet 2. desember 2017 Hahaha så trist da, HI! Skjedekrans høres forøvrig ut som en litt forseggjort krans med lys til å henge på døren. Hadde jeg bare hatt min ennå skulle jeg montert lys i den uansett, det måtte jo gitt en helt fortryllende effekt. Og bjeller. Og snurpfittekoret over her, hvis ingen lagde trolletråder her inne var det stort sett bare dere igjen, og det er jo begredelig. Men dette var altså ikke trolling, det var bare deres manglende horisont som vanlig.
☆☆☆ Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 No er eg faktisk ganske så einig i at namn på kroppsdelar som heng att i gamle myter og utdaterte haldningar (jomfruhinne og skambein) godt kan bytast ut. Særlig dette med myta om ei jomfruhinne er eit reelt problem for nokre, då kan eg vere med på å venne meg til eit nytt ord for å hjelpe dei. Skambein er meir harmlaust, om enn festlig. Det er vel sikkert nesten ein halv generasjon sidan underlivet var noko skamfullt. Men om dei nye orda er så bra? Poetiske er dei i alle fall ikkje..
Fru Banderas Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 Det er trist at flere her inne ikke har fått med seg nyheter de siste to ukene. Med det sagt; jeg har problemer med ordet krans, as. For det første fordi jeg ser for meg en enorm sak med busker og grener i alle kanter. Og videre fordi jeg ser for meg kransekake som nevnte krans bare fylt med "krem".
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #14 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, sug lut skrev: Hahaha så trist da, HI! Skjedekrans høres forøvrig ut som en litt forseggjort krans med lys til å henge på døren. Hadde jeg bare hatt min ennå skulle jeg montert lys i den uansett, det måtte jo gitt en helt fortryllende effekt. Og bjeller. Og snurpfittekoret over her, hvis ingen lagde trolletråder her inne var det stort sett bare dere igjen, og det er jo begredelig. Men dette var altså ikke trolling, det var bare deres manglende horisont som vanlig. Og her har utdriteren våknet. Ikke vår skyld at din mann ikke gidder å ha sex med deg og du blir så frustrert at du må slenge dritt til alle. Stakkars liten. Anonymkode: fecfb...74c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #15 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og her har utdriteren våknet. Ikke vår skyld at din mann ikke gidder å ha sex med deg og du blir så frustrert at du må slenge dritt til alle. Stakkars liten. Anonymkode: fecfb...74c Såså, det var flere som ikke fått med seg denne nyheten. Du trenger ikke være flau. Denne utblåsningen derimot, den var pinlig. Stakkars liten. Anonymkode: 3c831...ed6
Salomine Skrevet 2. desember 2017 #16 Skrevet 2. desember 2017 Mer enn godt gjort, å ikke ha fått med seg nyheten/debatten om disse "nye" ordene. I mitt hode er faktisk ordet skjedekrans mye verre enn jomfruhinne. ( Synes ikke jomfruhinne er så galt.) Med skjedekrans ser jeg for meg slike blomsterkranser man bruker i begravelser, det blir trist det. Men får heller jobbe med saken, og forestille meg dørkrans, som noen nevner over. Med lys og glitter og bjeller kan det vel bli riktig festlig .
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #17 Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Såså, det var flere som ikke fått med seg denne nyheten. Du trenger ikke være flau. Denne utblåsningen derimot, den var pinlig. Stakkars liten. Anonymkode: 3c831...ed6 Hvor står det at jeg ikke har fått med meg den store nyheten? Er bare lei at et par brukere på forumet tror de er så mye bedre, smartere og kulere enn 99 % av alle andre, og anser anonyme som fritt vilt. Å kalle en kvinne skjellsord med "fitte" i er for øvrig kvinnefiendtlig. Anonymkode: fecfb...74c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #18 Skrevet 2. desember 2017 Jeg hadde ikke fått dette med meg, og jeg er norsklærer 🙈 Til mitt forsvar er jeg i barselboblen, jeg sover ikke og griner av nyhetene (ikke denne nyheten). Prøver å se urix og kveldsnytt, men det blir med det. Anonymkode: c0270...449
sug lut Skrevet 2. desember 2017 #19 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, Salomine skrev: Mer enn godt gjort, å ikke ha fått med seg nyheten/debatten om disse "nye" ordene. I mitt hode er faktisk ordet skjedekrans mye verre enn jomfruhinne. ( Synes ikke jomfruhinne er så galt.) Med skjedekrans ser jeg for meg slike blomsterkranser man bruker i begravelser, det blir trist det. Men får heller jobbe med saken, og forestille meg dørkrans, som noen nevner over. Med lys og glitter og bjeller kan det vel bli riktig festlig . Hvis du i sin tid hadde beskrevet den kransen din med lys og glitter til en mann tipper jeg han ikke hadde brukt ordet "festlig" - han hadde nok fått skrumptiss og du hadde glatt beholdt kransen! Det er antakelig det som er meningen: ved å kalle det skjedekrans vil alle menn forestille seg granbar som stikker, og alle kvinner forbli jomfru. Jomfruhinne ad omveier, med andre ord.
☆☆☆ Skrevet 2. desember 2017 #20 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor står det at jeg ikke har fått med meg den store nyheten? Er bare lei at et par brukere på forumet tror de er så mye bedre, smartere og kulere enn 99 % av alle andre, og anser anonyme som fritt vilt. Å kalle en kvinne skjellsord med "fitte" i er for øvrig kvinnefiendtlig. Anonymkode: fecfb...74c No er det vel skilnad på fitte og snurpfitte.. Dei fleste snurpfitter eg kjenner til er kvinner, men forbausande mange menn passar veldig godt til beskrivelsen. Personleg meinar eg ordet fitte er meir kvinnefiendtlig enn skjellsord som inneheld ordet. Kvinnelege kjønnsorgan har medisinske namn, nedsetjande namn og håplaust pinlege omskrivande namn. I likestillingas namn burde nokon komme opp med nøytrale kvardagsord å bruke.
*Miss Marple* Skrevet 2. desember 2017 #21 Skrevet 2. desember 2017 (endret) Altså skjedekrans - er ikke det noe som finnes på sykkelen da??? Edit - haha, det er selvsagt kjedekrans. Jeg har ikke problemer med kj-lyden til vanlig altså 🙈 Men uansett så blir det veldig likt? Endret 2. desember 2017 av *Miss Marple* Så hvor galt det var da jeg hadde skrevet det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #22 Skrevet 2. desember 2017 18 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Altså skjedekrans - er ikke det noe som finnes på sykkelen da??? Edit - haha, det er selvsagt kjedekrans. Jeg har ikke problemer med kj-lyden til vanlig altså 🙈 Men uansett så blir det veldig likt? Og så nå som så mange unge ikke greier å skille mellom skj og kj... det kan by på en god del interessante goddag-mann-økseskaft-samtaler i fremtiden, kan jo bare forestille seg hvordan det blir når sykkelfantasten møter jomfruen... Anonymkode: 4e99c...227
sug lut Skrevet 2. desember 2017 #23 Skrevet 2. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og så nå som så mange unge ikke greier å skille mellom skj og kj... det kan by på en god del interessante goddag-mann-økseskaft-samtaler i fremtiden, kan jo bare forestille seg hvordan det blir når sykkelfantasten møter jomfruen... Anonymkode: 4e99c...227 "Jeg trenger en ny skjedekrans" sier sykkelfantasten, "du kan få min", sier jomfruen blygt, og hundre hvite duer slipper roseblader over dem mens fiolinene spiller opp. Det blir så romantisk atte.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #24 Skrevet 2. desember 2017 10 minutter siden, sug lut skrev: "Jeg trenger en ny skjedekrans" sier sykkelfantasten, "du kan få min", sier jomfruen blygt, og hundre hvite duer slipper roseblader over dem mens fiolinene spiller opp. Det blir så romantisk atte. Fantastisk 🤣🤣
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2017 #25 Skrevet 2. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor står det at jeg ikke har fått med meg den store nyheten? Er bare lei at et par brukere på forumet tror de er så mye bedre, smartere og kulere enn 99 % av alle andre, og anser anonyme som fritt vilt. Å kalle en kvinne skjellsord med "fitte" i er for øvrig kvinnefiendtlig. Anonymkode: fecfb...74c Vel, hvis du var den smarteste selv, ville du ikke ha hatt behov for å flagge mindreverdighetskompleksene dine. Det kan kun ramme deg hvis du føler deg truffet, husk... Anonymkode: 1ec2b...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå