Gå til innhold

Dette huset? 😍

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjørte forbi der i dag og lurte på hvem som er interessert i et hus med så kjip beliggenhet. Så tett opptil en så trafikkert vei ville jeg ikke bodd. Langt til lekekamerater for barna også. 

Det grå lar seg endre. Håper du kjøper, så blir det slutt på å vite om alle hus i det området som er til salgs. 

Anonymkode: 48d50...74c

Hvem tvinger deg til å lese og gå inn på annonsen?? Det er mage som legger ut link av hus her inne, jeg pleier å trykke meg inn og se også går jeg videre. 

Må du være så kjip da? Har du aldri slitet med noe, så du må gni det inn til andre? For jeg skjønner det ellers ikke. 

Er ikke dette forumet for alle? At man kan komme med råd, tips osv..? Hvor ble det av medmenneskeligheten, spør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjørte forbi der i dag og lurte på hvem som er interessert i et hus med så kjip beliggenhet. Så tett opptil en så trafikkert vei ville jeg ikke bodd. Langt til lekekamerater for barna også. 

Det grå lar seg endre. Håper du kjøper, så blir det slutt på å vite om alle hus i det området som er til salgs. 

Anonymkode: 48d50...74c

Hæ? Alle hus? Hva mener du? 

Hi

Anonymkode: 41531...969

Skrevet

Hæ? Alle hus? Hva mener du? 

Hi

Det er noen som har lagt ut hus fra nes her i flere måneder. Kjøp et jævla hus uten å spamme ned forumet, liksom...

Anonymkode: e47e9...47d

Skrevet

veldig fint. dobbelt så stort som mitt hus og samme pris. ser de har valgt kvalitet. dette huset er 10 år gammelt og det er liksom billigste løsninger på alt (ikea-kjøkken og alle knagger og lamper på bad er "løse"... HATER det...) men fikser opp litt og litt så det blir bedre.. i tillegg er det i tett boligfelt, skulle gjerne hat det litt mer åpent rundt meg

Anonymkode: 72df8...5c3

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er.. men syns det virket skumelt 🤔  men det er et flott hus. Men beliggenheten .. Litt vel nærme jordet? Stinker det ikke gjødsel feks? 

Anonymkode: ec8d1...d41

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er noen som har lagt ut hus fra nes her i flere måneder. Kjøp et jævla hus uten å spamme ned forumet, liksom...

Anonymkode: e47e9...47d

Det er ikke jeg, iallefall. Dette var første gang jeg legger ut en annonse.

Skrevet

Jeg kjenner til området, og jeg ville vært veldig skeptisk til beliggenheten i forhold til veien. Det er veldig trafikkert, men hvis Neskollen er stedet dere ønsker å bo og det ikke er andre aktuelle hus der er det kanskje en mulighet å bo der en stund? Men synes prisen virker høy; dette må dere selvsagt analysere selv ifht markedet og tidligere salg i området.

En ting jeg har lært etter flere boligbytter og er også litt eldre; beliggenhet er viktigst; et sted som gir en god følelse av menneskene som bor der, at det er et trygt, relativt støyfritt og trafikksikkert område for barna, bra avstand til jobb samt gode skoler er viktigere enn fint hus. Her vi bor bor mange i ganske stygge rekkehus mm, men det er gjerne flott pusset opp innvendig, men folkene her er suverene og skolene blant de beste i landet. 

Anonymkode: cb4ed...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...